hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Betoltes Problema
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28114
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Troy [2017.08.14. 10:50 ]
Hozzászólás témája:  Betoltes Problema

Sziasztok belenéztem a natgos modba és ez érdekellne hogy miért nem megy valaki tudna segíteni köszönöm :) Mivel ha bent van ősszes skin akkor megy de nekem csak az awp kellene

  1. new const fNevek[][][] = {
  2.     //SEMMI
  3.     { "", "", "" },
  4.     { "AWP | Man-o'-War", "awp/Manowar", "18" },
  5.     { "AWP | Worm God", "awp/WormGod", "18" },
  6.     { "AWP | Redline", "awp/Redline", "18" },
  7.     { "AWP | Hyper Beast", "awp/HBeast", "18" },
  8.     { "AWP | Asiimov", "awp/Asiimov", "18" },
  9.     { "AWP | Dragon Lore", "awp/DragonLore", "18" }
  10.  
  11. }

  1. public plugin_precache() {
  2.     new Mdl[86]
  3.    
  4.     for(new i = 1; i <= 6; i++)
  5.     {
  6.         if(equal(fNevek[i][2], "1"))
  7.         {
  8.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s.mdl", fNevek[i][1])
  9.             precache_model(Mdl)
  10.         }
  11.         else
  12.         {
  13.             for(new x = 1; x <= 2; x++)
  14.             {
  15.                 formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s%d.mdl", fNevek[i][1], x)
  16.                 precache_model(Mdl)
  17.             }
  18.         }
  19.     }
  20.    
  21.     for(new i = 1; i <= 30; i++)
  22.     {
  23.         if(strlen(AlapModelek[i][0]) > 0)
  24.         {
  25.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/default/%s", AlapModelek[i][0])
  26.             precache_model(Mdl)
  27.         }
  28.     }
  29. }

  1. public FegyverValtas(f) {
  2.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  3.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  4.    
  5.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  6.     {
  7.         return HAM_SUPERCEDE
  8.     }
  9.    
  10.     if(wid != CSW_FIVESEVEN || wid != CSW_P228 || wid != CSW_ELITE)
  11.     {
  12.         if(jSkinOff[id] == 1)
  13.         {
  14.             return HAM_SUPERCEDE
  15.         }
  16.     }
  17.    
  18.     new Betolt[Adat], k = fHasznal[id][wid], Mdl[86]
  19.    
  20.     if(k > 0)
  21.     {
  22.         ArrayGetArray(Fegyver, k, Betolt)
  23.        
  24.         if(equal(fNevek[Betolt[fId]][2], "1"))
  25.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s.mdl", fNevek[Betolt[fId]][1])
  26.         else
  27.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s%d.mdl", fNevek[Betolt[fId]][1], fValtasMinoseg[Betolt[fMinoseg]])
  28.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  29.     }
  30.     else
  31.     {
  32.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/default/%s", AlapModelek[wid][0])
  33.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  34.     }
  35.    
  36.     return HAM_IGNORED
  37. }

Szerző:  exodus [2017.08.14. 20:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Betoltes Problema

Szerintem ha szelektálni akarsz 1 modból akkor ne a natgot :D
Elég bonyolult szerkezet, valamint már "elavult"

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/