hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Oles Drop
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28115
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Troy [ 2017.08.14. 17:56 ]
Hozzászólás témája:  Oles Drop

Hali ez igy mukodhet?
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.  
  5.         if(DropOles[id] >= 4)
  6.         {
  7.         new x = random_num(1, 3);
  8.         if(x == 1)
  9.         {
  10.             Lada[0][id] ++;
  11.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[0][0]);
  12.            
  13.         }
  14.         if(x == 2)
  15.         {
  16.             Lada[1][id] ++;
  17.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[1][0]);
  18.            
  19.         }
  20.         if(x == 3)
  21.         {
  22.             Lada[2][id] ++;
  23.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[2][0]);
  24.            
  25.         }
  26.            
  27.     }
  28.     if(DropOles[id] >= 11)
  29.         {
  30.         new x = 1;
  31.         if(x == 1)
  32.         {
  33.             Kulcs[id] ++;
  34.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  35.         }  
  36.     }
  37.         }

Szerző:  qkly [ 2017.08.14. 19:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oles Drop

Troy írta:
Hali ez igy mukodhet?
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.  
  5.         if(DropOles[id] >= 4)
  6.         {
  7.         new x = random_num(1, 3);
  8.         if(x == 1)
  9.         {
  10.             Lada[0][id] ++;
  11.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[0][0]);
  12.            
  13.         }
  14.         if(x == 2)
  15.         {
  16.             Lada[1][id] ++;
  17.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[1][0]);
  18.            
  19.         }
  20.         if(x == 3)
  21.         {
  22.             Lada[2][id] ++;
  23.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[2][0]);
  24.            
  25.         }
  26.            
  27.     }
  28.     if(DropOles[id] >= 11)
  29.         {
  30.         new x = 1;
  31.         if(x == 1)
  32.         {
  33.             Kulcs[id] ++;
  34.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  35.         }  
  36.     }
  37.         }


Ez nagy hülyeség, ha azt csinálja amire gondolok.

így old meg.

  1. public fgv()
  2. {
  3. switch(random_num(1,3)){  // A függvény lefutásakor  valamelyik caset random kiválasztja, és az alatta futó ciklust lefuttatja.
  4. case 1:{
  5. }
  6. case 2:{
  7. }
  8. case 3:{
  9. }


Például halál eventben

  1. if(DropOles[killer] >= 4
  2. fgv(killer)


  1. public fgv(id)
  2. {
  3. new nev[33]
  4. get_user_name(id, nev, 31)
  5. switch(random_num(1,3)){
  6. case 1:{
  7. }
  8. case 2:{
  9. }
  10. case 3:{
  11. }

Szerző:  demon [ 2017.08.14. 19:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oles Drop

Ez így jobb megoldás:
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 11)
  6.     {
  7.         Kulcs[id] ++;
  8.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4Kulcsot.",Nev);
  9.     }
  10.     else if(DropOles[id] >= 4)
  11.     {
  12.         new x = random_num(0, 2);
  13.         Lada[x][id] ++;
  14.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[x][0]);
  15.     }
  16. }

Szerző:  qkly [ 2017.08.14. 20:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oles Drop

demon írta:
Ez így jobb megoldás:
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 11)
  6.     {
  7.         Kulcs[id] ++;
  8.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4Kulcsot.",Nev);
  9.     }
  10.     else if(DropOles[id] >= 4)
  11.     {
  12.         new x = random_num(0, 2);
  13.         Lada[x][id] ++;
  14.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[x][0]);
  15.     }
  16. }


Basszus. Lekeltt volna görgetnem még, a fél plugint láttam csak ezek szerint. :C

Szerző:  exodus [ 2017.08.14. 21:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oles Drop

demon írta:
Ez így jobb megoldás:
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 11)
  6.     {
  7.         Kulcs[id] ++;
  8.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4Kulcsot.",Nev);
  9.     }
  10.     else if(DropOles[id] >= 4)
  11.     {
  12.         new x = random_num(0, 2);
  13.         Lada[x][id] ++;
  14.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[x][0]);
  15.     }
  16. }


Az else if felesleges, elég az if.
Valamint a DropOles tömböt az utolsó dropnál célszerű nullázni, hogy utána is droppoljon :D
Meg szerintem a const oszlopszámát is felesleges megadni (Én nem szoktam és úgy is működik)


  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 4)
  6.     {
  7.         new x = random_num(0, 2);
  8.         Lada[x][id] ++;
  9.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev,LadaNevek[x]);
  10.     }
  11.     if(DropOles[id] >= 11)
  12.     {
  13.         Kulcs[id] ++;
  14.         DropOles[id] = 0;
  15.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  16.     }
  17. }

Szerző:  demon [ 2017.08.15. 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oles Drop

exodus írta:
Az else if felesleges, elég az if.
Valamint a DropOles tömböt az utolsó dropnál célszerű nullázni, hogy utána is droppoljon :D
Meg szerintem a const oszlopszámát is felesleges megadni (Én nem szoktam és úgy is működik)


  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 4)
  6.     {
  7.         new x = random_num(0, 2);
  8.         Lada[x][id] ++;
  9.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev,LadaNevek[x]);
  10.     }
  11.     if(DropOles[id] >= 11)
  12.     {
  13.         Kulcs[id] ++;
  14.         DropOles[id] = 0;
  15.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  16.     }
  17. }


Ha neki megfelelő, hogy egyszerre ládát és kulcsot is kap, akkor nem szólok bele.
Ebből a kód részletből nekem, honnan kellene tudnom, hogy DropOles tömb mire szolgál?
Mivel ebben az esetben lényegtelen, hogy a tömb 2. index-sze meg van-e adva, így ezt nem javítottam, ha nincs megadva akkor is a 0. elemre mutat.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/