hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.15. 22:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 275 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 274 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Betoltes Problema
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 10:50 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok belenéztem a natgos modba és ez érdekellne hogy miért nem megy valaki tudna segíteni köszönöm :) Mivel ha bent van ősszes skin akkor megy de nekem csak az awp kellene

  1. new const fNevek[][][] = {
  2.     //SEMMI
  3.     { "", "", "" },
  4.     { "AWP | Man-o'-War", "awp/Manowar", "18" },
  5.     { "AWP | Worm God", "awp/WormGod", "18" },
  6.     { "AWP | Redline", "awp/Redline", "18" },
  7.     { "AWP | Hyper Beast", "awp/HBeast", "18" },
  8.     { "AWP | Asiimov", "awp/Asiimov", "18" },
  9.     { "AWP | Dragon Lore", "awp/DragonLore", "18" }
  10.  
  11. }

  1. public plugin_precache() {
  2.     new Mdl[86]
  3.    
  4.     for(new i = 1; i <= 6; i++)
  5.     {
  6.         if(equal(fNevek[i][2], "1"))
  7.         {
  8.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s.mdl", fNevek[i][1])
  9.             precache_model(Mdl)
  10.         }
  11.         else
  12.         {
  13.             for(new x = 1; x <= 2; x++)
  14.             {
  15.                 formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s%d.mdl", fNevek[i][1], x)
  16.                 precache_model(Mdl)
  17.             }
  18.         }
  19.     }
  20.    
  21.     for(new i = 1; i <= 30; i++)
  22.     {
  23.         if(strlen(AlapModelek[i][0]) > 0)
  24.         {
  25.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/default/%s", AlapModelek[i][0])
  26.             precache_model(Mdl)
  27.         }
  28.     }
  29. }

  1. public FegyverValtas(f) {
  2.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  3.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  4.    
  5.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  6.     {
  7.         return HAM_SUPERCEDE
  8.     }
  9.    
  10.     if(wid != CSW_FIVESEVEN || wid != CSW_P228 || wid != CSW_ELITE)
  11.     {
  12.         if(jSkinOff[id] == 1)
  13.         {
  14.             return HAM_SUPERCEDE
  15.         }
  16.     }
  17.    
  18.     new Betolt[Adat], k = fHasznal[id][wid], Mdl[86]
  19.    
  20.     if(k > 0)
  21.     {
  22.         ArrayGetArray(Fegyver, k, Betolt)
  23.        
  24.         if(equal(fNevek[Betolt[fId]][2], "1"))
  25.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s.mdl", fNevek[Betolt[fId]][1])
  26.         else
  27.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/%s%d.mdl", fNevek[Betolt[fId]][1], fValtasMinoseg[Betolt[fMinoseg]])
  28.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  29.     }
  30.     else
  31.     {
  32.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/devastators/default/%s", AlapModelek[wid][0])
  33.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  34.     }
  35.    
  36.     return HAM_IGNORED
  37. }

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Betoltes Problema
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 20:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Szerintem ha szelektálni akarsz 1 modból akkor ne a natgot :D
Elég bonyolult szerkezet, valamint már "elavult"

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 94 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole