hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 360 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dinamikus tömb indexelés
HozzászólásElküldve:2017.08.24. 22:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.01.15. 19:04
Hozzászólások:407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:

  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }


Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole