/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <nvault>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new Nyelv[33];
// 1- ENGLISH | 2-HUNGARY
new Gold[33];
new gMsgHudSync;
//AWP SKin változók/számlálók
new Bluvy[33], Logun[33], oni[33], greenkiller[33], feverdream[33], cyrex[33], ironman[33], goldenly[33], tiger[33], mlg[33], lightning[33]
// Ez kell ahhoz, hogy amikor fegyvert vált a player akkor aktiválja a skinjét
new AWPSkin[33];
new const SZERVERPREFIX[] = "#EUROPE";
new const ENGCHATFegyverek[11][] = {
{ "AWP | Blue swirl" }, //AWP Bluvy
{ "AWP | Dragon" }, //AWP Logun
{ "AWP | China Cartoon" }, //awp oni
{ "AWP | Green Killer" }, //AWP green killer
{ "AWP | Fever Dream" }, //AWP Fever Dream
{ "AWP | Cyrex" }, //AWP cyrex
{ "AWP | Red Iron" }, //AWP iron man
{ "AWP | Gilded" }, //AWP Goldenly
{ "AWP | Gilded Tiger" }, //AWP SHOTU TIGER
{ "AWP | MLG" }, //AWP MLG
{ "AWP | Lightning" } //AWP Lightning strike
}
new const HUNCHATFegyverek[11][] = {
{ "AWP | Kék Örvény" }, //AWP Bluvy
{ "AWP | Sárkány" }, // AWP Logun
{ "AWP | KĂnai Mese" }, //AWP ONI
{ "AWP | Zöld Gyilkos" }, //AWP Green killer
{ "AWP | Lázálom" }, //aWP Fever dream
{ "AWP | Cyrex" }, //AWP CĂrex
{ "AWP | Vörösvas" }, //AWP iron man
{ "AWP | Arayozott" }, //AWP Goldenly
{ "AWP | Aranyozott Tigris" }, //AWP SHOUT TIGER
{ "AWP | MLG" }, //AWP MLG
{ "AWP | Villámlás" } //AWP LIGHTNING STRIKE
}
new const ENGMENUFegyverek[11][] = {
{ "\yAWP \d| \yBlue swirl\d[Price: 100 Gold]" }, //AWP Bluvy
{ "\yAWP \d| \yDragon\d[Price: 150 Gold]" }, //AWP Logun
{ "\yAWP \d| \yChina Cartoon\d[Price: 100 Gold]" }, //awp oni
{ "\yAWP \d| \yGreen Killer\d[Price: 170 Gold]" }, //AWP green killer
{ "\dAWP \r| \dFever Dream\r[Price: 150 Gold]" }, //AWP Fever Dream
{ "\dAWP \r| \dCyrex\r[Price: 50 Gold]" }, //AWP cyrex
{ "\rAWP \d| \rRed Iron\d[Price: 500 Gold]" }, //AWP iron man
{ "\rAWP \d| \rGilded\d[Price: 450 Gold]" }, //AWP Goldenly
{ "\rAWP \d| \rGilded Tiger\d[Price: 600 Gold]" }, //AWP SHOTU TIGER
{ "\dAWP \r| \dMLG\r[Price: 50 Gold]" }, //AWP MLG
{ "\yAWP \d| \yLightning\d[Price: 100 Gold]" } //AWP Lightning strike
}
new const HUNMENUFegyverek[11][] = {
{ "\yAWP \d| \yKĂ©k Ă–rvĂ©ny\d[Ăra: 100 Arany]" }, //AWP Bluvy
{ "\yAWP \d| \ySárkány\d[Ăra: 150 Arany]" }, // AWP Logun
{ "\yAWP \d| \yKĂnai Mese\d[Ăra: 100 Arany]" }, //AWP ONI
{ "\yAWP \d| \yZöld Gyilkos\d[Ăra: 170 Arany]" }, //AWP Green killer
{ "\dAWP \r| \dLázálom\r[Ăra: 150 Arany]" }, //aWP Fever dream
{ "\dAWP \r| \dCyrex\r[Ăra: 50 Arany]" }, //AWP CĂrex
{ "\rAWP \d| \rVörösvas\d[Ăra: 500 Arany]" }, //AWP iron man
{ "\rAWP \d| \rArayozott\d[Ăra: 450 Arany]" }, //AWP Goldenly
{ "\rAWP \d| \rAranyozott Tigris\d[Ăra: 600 Arany]" }, //AWP SHOUT TIGER
{ "\dAWP \r| \dMLG\r[Ăra: 50 Arany]" }, //AWP MLG
{ "\yAWP \d| \yVillámlás\d[Ăra: 100 Arany]" } //AWP LIGHTNING STRIKE
}
new const ENGMEGVEVEFegyverek[11][] = {
{ "\yAWP \d| \yBlue swirl\d[Bought]" }, //AWP Bluvy
{ "\yAWP \d| \yDragon\d[Bought]" }, //AWP Logun
{ "\yAWP \d| \yChina Cartoon\d[Bought]" }, //awp oni
{ "\yAWP \d| \yGreen Killer\d[Bought]" }, //AWP green killer
{ "\dAWP \r| \dFever Dream\r[Bought]" }, //AWP Fever Dream
{ "\dAWP \r| \dCyrex\r[Bought]" }, //AWP cyrex
{ "\rAWP \y| \rRed Iron\d[Bought]" }, //AWP iron man
{ "\rAWP \d| \rGilded\d[Bought]" }, //AWP Goldenly
{ "\rAWP \d| \rGilded Tiger\d[Bought]" }, //AWP SHOTU TIGER
{ "\dAWP \d| \dMLG\r[Bought]" }, //AWP MLG
{ "\yAWP \r| \yLightning\d[Bought]" } //AWP Lightning strike
}
new const HUNMEGVEVEFegyverek[11][] = {
{ "\yAWP \d| \yKék Örvény\d[Megszerezve]" }, //AWP Bluvy
{ "\yAWP \d| \ySárkány\d[Megszerezve]" }, // AWP Logun
{ "\yAWP \d| \yKĂnai Mese\d[Megszerezve]" }, //AWP ONI
{ "\yAWP \d| \yZöld Gyilkos\d[Megszerezve]" }, //AWP Green killer
{ "\dAWP \r| \dLázálom\d[Megszerezve]" }, //aWP Fever dream
{ "\dAWP \r| \dCyrex\d[Megszerezve]" }, //AWP CĂrex
{ "\rAWP \y| \rVörösvas\d[Megszerezve]" }, //AWP iron man
{ "\rAWP \y| \rArayozott\d[Megszerezve]" }, //AWP Goldenly
{ "\rAWP \y| \rAranyozott Tigris\d[Megszerezve]" }, //AWP SHOUT TIGER
{ "\dAWP \r| \dMLG\d[Megszerezve]" }, //AWP MLG
{ "\yAWP \r| \yVillámlás\d[Megszerezve]" } //AWP LIGHTNING STRIKE
}
new const Fegyverarak[][] = {
100,
150,
100,
170,
150,
50,
500,
450,
600,
50,
100
}
new const AWP_Modellek[][] = {
"models/europe_sniper/v_bluvy.mdl",
"models/europe_sniper/v_logun.mdl",
"models/europe_sniper/oniawp.mdl",
"models/europe_sniper/v_greenkiller.mdl",
"models/europe_sniper/v_feverdream.mdl",
"models/europe_sniper/v_cyrex.mdl",
"models/europe_sniper/v_ironman.mdl",
"models/europe_sniper/v_goldenly.mdl",
"models/europe_sniper/v_awptiger.mdl",
"models/europe_sniper/v_mlgawp.mdl",
"models/europe_sniper/v_lightnings.mdl"
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_impulse(201, "FoMenu")
register_clcmd("say /menu", "FoMenu")
register_clcmd("say /rs", "resetscore")
register_clcmd("say /resetscore", "resetscore")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "intezkedesek")
register_event("DeathMsg", "halal", "a")
register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1");
//register_clcmd("say /tulajadd", "addolas")
gMsgHudSync = CreateHudSyncObj()
}
/*public addolas(id)
{
if(get_user_flags(id) && ADMIN_IMMUNITY) {
Bluvy[id] = 1;
Logun[id] = 1;
oni[id] = 1;
greenkiller[id] = 1;
feverdream[id] = 1;
cyrex[id] = 1;
ironman[id] = 1;
goldenly[id] =1;
tiger[id] = 1;
mlg[id] = 1;
lightning[id] = 1;
Gold[id] += 10000;
}
}*/
public FegyverCsere(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP) {
if(AWPSkin[id] == 1) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[0][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 2) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[1][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 3) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[2][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 4) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[3][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 5) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[4][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 6) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[5][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 7) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[6][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 8) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[7][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 9) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[8][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 10) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[9][0])
}
else if(AWPSkin[id] == 11) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_Modellek[10][0])
}
}
}
public plugin_precache()
{
for(new i;i < sizeof(AWP_Modellek); i++)
{
precache_model(AWP_Modellek[i]);
}
}
public hirdetes(id)
{
new szNum = random_num(1, 2);
if(szNum == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yPress the letter t to bring the !tmain menu !yto the roast!", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g !yNyomd meg a !tT Betűt !ya szerver !gFőmenü használatához.", SZERVERPREFIX)
}
}
else if(szNum == 2) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yHa esetleg !tMagyar !ynyelvet szeretnél lépj be a !gFőmenübe->Settings->Language.", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yIf you would like to enter !tEnglish into the !gMain Menu -> Settings -> Language.", SZERVERPREFIX)
}
}
set_task(10.0, "hirdetes")
}
public halal()
{
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
if(killer != victim) {
if(get_user_flags(killer) && ADMIN_KICK) {
new kapgold = random_num(5, 10)
Gold[killer] +=kapgold;
if(Nyelv[killer] == 1) {
print_color(killer, "!g%s !yYou got !t%i !gGolds !tbecause, you V.I.P/ADMIN", SZERVERPREFIX, kapgold)
}
else if(Nyelv[killer] == 2) {
print_color(killer, "!g%s !yKaptál !g%i aranyat, !tmert VIP/ADMIN vagy", SZERVERPREFIX, kapgold)
}
else {
new kapgold = random_num(1, 5)
Gold[killer] +=kapgold;
if(Nyelv[killer] == 1) {
print_color(killer, "!g%s !yYou got !t%i !gGolds", SZERVERPREFIX, kapgold)
}
else if(Nyelv[killer] == 2) {
print_color(killer, "!g%s !yKaptál !g%i aranyat", SZERVERPREFIX, kapgold)
}
}
}
}
}
public intezkedesek(id)
{
give_item(id, "weapon_knife")
}
public resetscore(id)
{
cs_set_user_deaths(id, 0)
set_user_frags(id, 0)
if(Nyelv[id] == 1)
{
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully reset your stats", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2)
{
print_color(id, "!g%s !ySikeresen Nulláztad a statisztikádat!", SZERVERPREFIX)
}
}
public FoMenu(id)
{
new Temp[900];
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wMain Menu^n\yGold: \r%i", SZERVERPREFIX, Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wFĹ‘menĂĽ^n\yArany: \r%i", SZERVERPREFIX, Gold[id])
}
new menu = menu_create(Temp, "fomenu_handler");
menu_additem(menu, "\rSkin\d[New!]", "0", 0); // case 0
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\wShop")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\wBolt")
}
menu_additem(menu, Temp, "1", 0); // case 1
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\wSettings")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\wBeállĂtások")
}
menu_additem(menu, Temp, "2", 0); // case 2
menu_additem(menu, "\rINFO", "3", 0); // case 3
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenu_handler(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0: skinmenu(id);
case 1: shopmenu(id);
case 2: settingsmenu(id);
case 3: infomenu(id)
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public skinmenu(id)
{
new Temp[900];
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\rSkin Menu\d[New]^n\rRed \d| \rValuable^n\yYellow \d| \yMedium Value^n\dGrey \r| \dSmall vaule")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\rSkin Menü\d[Új]^n\rPiros \d| \rÉrtékes^n\ySárga \d| \yKözepes értékű^n\dSzürke \r| \dKis értékű")
}
new menu = menu_create(Temp, "skinmenu_handlere");
if(Bluvy[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[0][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[0][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[0][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[0][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "0", 0); // case 0
if(Logun[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[1][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[1][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[1][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[1][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "1", 0); // case 1
if(oni[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[2][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[2][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[2][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[2][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "2", 0); // case 2
if(greenkiller[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[3][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[3][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[3][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[3][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "3", 0); // case 3
if(feverdream[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[4][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[4][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[4][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[4][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "4", 0); // case 4
if(cyrex[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[5][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[5][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[5][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[5][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "5", 0); // case 5
if(ironman[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[6][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[6][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[6][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[6][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "6", 0); // case 6
if(goldenly[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[7][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[7][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[7][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[7][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "7", 0); // case 7
if(tiger[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[8][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[8][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[8][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[8][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "8", 0); // case 8
if(mlg[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[9][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[9][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[9][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[9][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "9", 0); // case 9
if(lightning[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMEGVEVEFegyverek[10][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMEGVEVEFegyverek[10][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, ENGMENUFegyverek[10][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, HUNMENUFegyverek[10][0])
}
}
menu_additem(menu, Temp, "10", 0); // case 10
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public skinmenu_handlere(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(Bluvy[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[0][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[0][0])
}
AWPSkin[id] = 1;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[0][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[0][0]
Bluvy[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[0][0], Fegyverarak[0][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[0][0], Fegyverarak[0][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[0][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[0][0]-Gold[id])
}
}
}
case 1:
{
if(Logun[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[1][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[1][0])
}
AWPSkin[id] = 2;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[1][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[1][0]
Logun[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[1][0], Fegyverarak[1][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[1][0], Fegyverarak[1][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[1][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[1][0]-Gold[id])
}
}
}
case 2:
{
if(oni[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[2][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[2][0])
}
AWPSkin[id] = 3;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[2][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[2][0]
oni[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[2][0], Fegyverarak[2][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[2][0], Fegyverarak[2][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[2][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[2][0]-Gold[id])
}
}
}
case 3:
{
if(greenkiller[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[3][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[3][0])
}
AWPSkin[id] = 4;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[3][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[3][0]
greenkiller[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[3][0], Fegyverarak[3][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[3][0], Fegyverarak[3][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[3][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[3][0]-Gold[id])
}
}
}
case 4:
{
if(feverdream[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[4][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[4][0])
}
AWPSkin[id] = 5;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[4][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[4][0]
feverdream[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[4][0], Fegyverarak[4][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[4][0], Fegyverarak[4][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[4][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[4][0]-Gold[id])
}
}
}
case 5:
{
if(cyrex[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[5][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[5][0])
}
AWPSkin[id] = 6;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[5][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[5][0]
cyrex[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[5][0], Fegyverarak[5][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[5][0], Fegyverarak[5][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[5][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[5][0]-Gold[id])
}
}
}
case 6:
{
if(ironman[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[6][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[6][0])
}
AWPSkin[id] = 7;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[6][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[6][0]
ironman[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[6][0], Fegyverarak[6][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[6][0], Fegyverarak[6][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[6][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[6][0]-Gold[id])
}
}
}
case 7:
{
if(goldenly[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[7][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[7][0])
}
AWPSkin[id] = 8;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[7][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[7][0]
goldenly[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[7][0], Fegyverarak[7][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[7][0], Fegyverarak[7][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[7][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[7][0]-Gold[id])
}
}
}
case 8:
{
if(tiger[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[8][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[8][0])
}
AWPSkin[id] = 9;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[8][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[8][0]
tiger[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[8][0], Fegyverarak[8][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[8][0], Fegyverarak[8][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[8][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[8][0]-Gold[id])
}
}
}
case 9:
{
if(mlg[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[9][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[9][0])
}
AWPSkin[id] = 10;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[9][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[9][0]
mlg[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[9][0], Fegyverarak[9][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[9][0], Fegyverarak[9][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[9][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[9][0]-Gold[id])
}
}
}
case 10:
{
if(lightning[id] == 1) {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully added this: !t%s skin", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[10][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen beraktad a !t%s skint.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[10][0])
}
AWPSkin[id] = 11;
}
else if(Gold[id] >= Fegyverarak[10][0]) {
Gold[id] -= Fegyverarak[10][0]
lightning[id] = 1;
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou've successfully bought this: !t%s !g| !tFor %i Gold", SZERVERPREFIX, ENGCHATFegyverek[10][0], Fegyverarak[10][0])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen megvetted ezt: !t%s !g| !t%i Aranyért.", SZERVERPREFIX, HUNCHATFegyverek[10][0], Fegyverarak[10][0])
}
}
else {
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough gold for this. !tYou need !g%i gold", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[10][0]-Gold[id])
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre. !tKell még !g%i Arany.", SZERVERPREFIX, Fegyverarak[10][0]-Gold[id])
}
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public infomenu(id)
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yNo information available", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elérhető információ!", SZERVERPREFIX)
}
FoMenu(id);
}
public shopmenu(id)
{
new Temp[900];
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wShop", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r%s \wBolt", SZERVERPREFIX)
}
new menu = menu_create(Temp, "shopmenu_handler");
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Health\d[Price: 30 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Élet\d[Ăra: 30 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "0", 0); // case 0
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r+100 Health\d[Price: 50 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r+100 Élet\d[Ăra: 50 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "1", 0); // case 1
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r1x Respawn\d[Price: 60 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r1x UjraĂ©ledĂ©s\d[Ăra: 60 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "2", 0); // case 2
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Speed\d[Price: 150 Gold]")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\r+50 Gyorsaság\d[Ăra: 150 Arany]")
}
menu_additem(menu, Temp, "3", 0); // case 3
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public shopmenu_handler(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(!is_user_alive(id))
{
print_color(id, "You Dead!")
shopmenu(id);
}
else
{
if(Gold[id] >= 30) {
new Health = get_user_health(id)
set_user_health(id, Health+50)
Gold[id] -= 30
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t+50 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t+50 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t+50 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t+50 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
case 1:
{
if(!is_user_alive(id)) {
print_color(id, "You Dead!")
shopmenu(id);
}
else {
if(Gold[id] >= 50) {
new Health = get_user_health(id)
set_user_health(id, Health+100)
Gold[id] -= 50
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t+100 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t+100 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t+100 Health", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t+100 Élet", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
case 2:
{
if(is_user_alive(id)) {
print_color(id, "You alive")
shopmenu(id);
}
else {
if(Gold[id] >= 60) {
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
Gold[id] -= 60
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t1x Respawn", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t1x Ujraéledés", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t1x Respawn", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t1x Ujraéledés", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
case 3:
{
if(!is_user_alive(id)) {
print_color(id, "You Dead!")
shopmenu(id);
}
else {
if(Gold[id] >= 150) {
new g_speed[33];
new a = get_user_maxspeed(id)
set_user_maxspeed(id, a+g_speed[id])
Gold[id] -= 150
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully taken this:!t+50 Speed", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen vettél ezt:!t+50 Gyorsaság", SZERVERPREFIX)
}
}
else
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !yYou do not have enough money for this: !t+50 Speed", SZERVERPREFIX)
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yNincs elég pénzed erre: !t+50 Gyorsaság", SZERVERPREFIX)
}
}
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public settingsmenu(id)
{
new Temp[300];
new menu = menu_create(Temp, "settingmenu_handler");
if(Nyelv[id] == 1) {
formatex(Temp, 191, "\yLanguage: \rEnglish \d| \wMagyar")
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
formatex(Temp, 191, "\yNyelv: \wEnglish \d| \rMagyar")
}
menu_additem(menu, Temp, "0", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public settingmenu_handler(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(Nyelv[id] == 1) {
print_color(id, "!g%s !ySikeresen átálĂtottad a nyelvet !tMagyarra!", SZERVERPREFIX)
Nyelv[id] = 2;
}
else if(Nyelv[id] == 2) {
print_color(id, "!g%s !yYou have successfully translated the language into !tEnglish", SZERVERPREFIX)
Nyelv[id] = 1;
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_connect(id) Nyelv[id] = 1, set_task(1.0, "ShowStatom", id), set_task(10.0, "hirdetes", id);
public ShowStatom(id)
{
new r, g, b;
switch(random(3))
{
case 0:
{
r = random_num(200, 250);
g = random_num(0, 50);
b = random_num(0, 50);
}
case 1:
{
r = random_num(0, 50);
g = random_num(200, 250);
b = random_num(0, 50);
}
case 2:
{
r = random_num(0, 50);
g = random_num(0, 50);
b = random_num(200, 250);
}
}
set_hudmessage(r, g, b, 0.005, 0.2, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, gMsgHudSync, "Gold/Arany: %i", Gold[id]);
set_task(0.2, "ShowStatom", id);
}
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}