hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 04:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 358 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: awp model fix
HozzászólásElküldve:2017.09.03. 13:40 
Offline
Tag

Csatlakozott:2017.06.23. 18:32
Hozzászólások:55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Helló,
Hogyan tudom fixálni azt a problémát hogy amikor célzok awp-vel akkor ne látszódjon a wp csöve.
Erről már régen volt téma, de nem találom.

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp model fix
HozzászólásElküldve:2017.09.03. 16:58 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1118
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 201 alkalommal
tomi12211 írta:
Helló,
Hogyan tudom fixálni azt a problémát hogy amikor célzok awp-vel akkor ne látszódjon a wp csöve.
Erről már régen volt téma, de nem találom.


Alapból nem látszódik. Vagy de? MAx a CS:GO-s skineknél.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp model fix
HozzászólásElküldve:2017.09.03. 18:26 
Offline
Tag

Csatlakozott:2017.06.23. 18:32
Hozzászólások:55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Igen, csak azoknál.
De anno még volt rá megoldás, de nem találom a témát.

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp model fix
HozzászólásElküldve:2017.09.03. 19:12 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1118
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 201 alkalommal
tomi12211 írta:
Igen, csak azoknál.
De anno még volt rá megoldás, de nem találom a témát.


Sosem hallotam erről, hogy van megoldás. Ez alapból a modell. A zoom távolság talán növelhető.

Ebből próbáld. Ez annyit tud, hogy minden fegyver tudjon zoomolni.

  1. /*
  2.  *  Comments:
  3.  *      This plugin enables zooming of weapons.  They are grouped by catagory, so one variable changes all
  4.  *      zoom distance of weapon catagory.  The plugin also allows setting a zoom delay, for zooming and
  5.  *      unzooming.  The default values are (prefered) values.  You may change as you please, or set your
  6.  *      custom values in the server.cfg so they are defaulted every map.
  7.  *
  8.  *  Note:   I only included weapons without any zoom, and grouped them by catagory, for better balance.
  9.  *          Also, do not set the zoom amount less than 0 or to 90, those are normal view, unless you do not
  10.             want that weapon catagory to have a zoom.One last thing, the lower the amount, the further the
  11.             distance you can see, but be warned, too low gives you the sniper scope thing.
  12.  *             
  13.  *  Commands:  
  14.  *      +zoom       - zoom/unzoom the zoomable weapon. (confusing?)
  15.  *
  16.  *  CVARs:
  17.  *      zoom_on             (Default: 1)    -activates/deactivates the plugin completely.
  18.  *      zoom_delay          (Default: 0.4)  -sets the delay for zooming/unzooming (must be decimal)
  19.  *      zoom_pistol         (Default: 65)   -sets zoom distance for pistols
  20.  *      zoom_shotgun        (Default: 60)   -sets zoom distance for shotguns
  21.  *      zoom_submachinegun  (Default: 50)   -sets zoom distance for submachine guns
  22.  *      zoom_rifleone       (Default: 45)   -sets zoom distance for Galil & Famas only
  23.  *      zoom_rifletwo       (Default: 50)   -sets zoom distance for AK47 & M4A1 only
  24.  *      zoom_machinegun     (Default: 55)   -sets zoom distance for PARA woot woot
  25.  *     
  26.  *
  27.  *  Requires:   AMXX 1.01
  28.  *
  29.  *  Author:     OneEyed
  30.  *  Date:       07-20-2005
  31.  *  Email:      oneeyed@stx.rr.com
  32.  *  irc:        #zT (gamesurge.net)
  33.  *
  34.  *  Tested :
  35.  *  Win32 machine.  Linux UNTESTED (should work tho).
  36.  *
  37.  */
  38.  
  39. #include <amxmodx>
  40. #include <amxmisc>
  41.  
  42. new gmsgSetFov, foved[33], oldweap[33], lastinv[33]
  43. //----------------------------------------------------------------------------------------
  44. public plugin_init() {
  45.     register_plugin("ZoomGuns", "1.0", "OneEyed")
  46.     if(!cvar_exists("zoom_on"))
  47.         register_cvar("zoom_on","1")
  48.     if(!cvar_exists("zoom_delay"))
  49.         register_cvar("zoom_delay","0.4")
  50.     if(!cvar_exists("zoom_pistol"))
  51.         register_cvar("zoom_pistol","65")
  52.     if(!cvar_exists("zoom_shotgun"))
  53.         register_cvar("zoom_shotgun","60")
  54.     if(!cvar_exists("zoom_submachinegun"))
  55.         register_cvar("zoom_submachinegun","50")
  56.     if(!cvar_exists("zoom_rifleone"))
  57.         register_cvar("zoom_rifleone","45")
  58.     if(!cvar_exists("zoom_rifletwo"))
  59.         register_cvar("zoom_rifletwo","50")
  60.     if(!cvar_exists("zoom_machinegun"))
  61.         register_cvar("zoom_machinegun","55")
  62.        
  63.     register_clcmd("+zoom","zoomIn")
  64.     register_clcmd("-zoom","null")  //added this so console doesn't whine
  65.    
  66.     register_clcmd("say","handle_say") // Newbie help (credits to KRoTaL on this method)
  67.     register_event("CurWeapon", "Switched", "be")
  68.     gmsgSetFov = get_user_msgid("SetFOV")
  69. }
  70. //----------------------------------------------------------------------------------------
  71. public zoom_help(id) {
  72.     client_print(id, print_chat, "If you want to use the zoom feature, ^n")
  73.     client_print(id, print_chat, "Open your console and write: bind ^"key^" ^"+zoom^"")
  74.     return PLUGIN_CONTINUE
  75. }
  76. //----------------------------------------------------------------------------------------
  77. public handle_say(id) {
  78.     new said[192]
  79.     read_args(said,192)
  80.     remove_quotes(said)
  81.     if( (containi(said, "zoom") != -1) )
  82.         zoom_help(id)
  83.     return PLUGIN_CONTINUE
  84. }
  85. //----------------------------------------------------------------------------------------
  86. public client_putinserver(id) foved[id] = 0
  87. //----------------------------------------------------------------------------------------
  88. public null(id) return PLUGIN_HANDLED/*..HAX..*/
  89. //----------------------------------------------------------------------------------------
  90. //Hack so they cant use the fov for getting crosshair on (sniper guns) when no scoped-----
  91. public Switched(id) {
  92.     if(!get_cvar_num("zoom_on"))
  93.         return PLUGIN_HANDLED
  94.        
  95.     new weapon, clip, ammo
  96.     weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  97.    
  98.     lastinv[id] = checkWeap(weapon)
  99.     if(foved[id] && oldweap[id] != weapon) {
  100.         new fovargs[2]
  101.         fovargs[0] = id
  102.         fovargs[1] = 0
  103.         setFov(fovargs)
  104.         if(lastinv[id]) {
  105.             lastinv[id] = 0
  106.             client_cmd(id,"lastinv")
  107.             set_task(0.01,"lastInv",id)
  108.         }
  109.     }
  110.     return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. //----------------------------------------------------------------------------------------
  113. public lastInv(id)
  114.     client_cmd(id,"lastinv")
  115. //End hack--------------------------------------------------------------------------------
  116. //----------------------------------------------------------------------------------------
  117. public checkWeap(weap) {
  118.     if(weap == CSW_AWP || weap == CSW_SCOUT || weap == CSW_SG550 || weap == CSW_G3SG1 )
  119.         return 1
  120.     return 0
  121. }
  122. //----------------------------------------------------------------------------------------
  123. public zoomIn(id) {
  124.     if(!get_cvar_num("zoom_on"))
  125.         return PLUGIN_HANDLED
  126.  
  127.     new weapon, clip, ammo
  128.     weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  129.  
  130.     if(foved[id] == 1 ) {
  131.         makeFov(id,0)
  132.         return PLUGIN_HANDLED
  133.     }
  134.    
  135.     if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_ELITE)
  136.         makeFov(id,get_cvar_num("zoom_pistol"))
  137.     else if(weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_XM1014)
  138.         makeFov(id,get_cvar_num("zoom_shotgun"))
  139.     else if(weapon == CSW_MP5NAVY || weapon == CSW_UMP45 || weapon == CSW_P90 || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_MAC10)
  140.         makeFov(id,get_cvar_num("zoom_submachinegun"))
  141.     else if(weapon == CSW_FAMAS || weapon == CSW_GALIL)
  142.         makeFov(id,get_cvar_num("zoom_rifleone"))
  143.     else if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1)
  144.         makeFov(id,get_cvar_num("zoom_rifletwo"))
  145.     else if(weapon == CSW_M249)
  146.         makeFov(id,get_cvar_num("zoom_machinegun"))
  147.    
  148.     oldweap[id] = weapon
  149.     return PLUGIN_HANDLED  
  150. }
  151. //----------------------------------------------------------------------------------------
  152. public makeFov(id,amt) {
  153.     new args[2]
  154.     args[0] = id
  155.     args[1] = amt
  156.     if(get_cvar_float("zoom_delay") > 0.0)
  157.         set_task(get_cvar_float("zoom_delay"),"setFov",4321,args,2)
  158.     else
  159.         setFov(args)
  160. }
  161. //----------------------------------------------------------------------------------------
  162. public setFov(args[]) {
  163.     new id = args[0], amt = args[1]
  164.     message_begin(MSG_ONE,gmsgSetFov,{0,0,0},id)
  165.     write_byte(amt)
  166.     message_end()
  167.     if(amt > 0 && amt != 90)
  168.         foved[id] = 1
  169.     else
  170.         foved[id] = 0
  171. }
  172. //----------------------------------------------------------------------------------------


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: awp model fix
HozzászólásElküldve:2017.09.03. 22:17 
Offline
Tag

Csatlakozott:2017.06.23. 18:32
Hozzászólások:55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megvan már :D
Ez volt az:
viewtopic.php?f=101&t=25975

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole