hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 05:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 532 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 532 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Awp fordítás hiba
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 08:47 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.28. 14:00
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok, valaki tudna segíteni miért nem fordítja le.
Előreis köszönöm.

Hiba
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

asd.sma(492) : error 017: undefined symbol "x_tempid"
asd.sma(504) : error 017: undefined symbol "x_tempid"
asd.sma(504) : warning 215: expression has no effect
asd.sma(504) : warning 215: expression has no effect
asd.sma(504) : error 001: expected token: ";", but found ")"
asd.sma(504) : error 029: invalid expression, assumed zero
asd.sma(504) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.
Done.


Csatolmányok:
asd.sma [18.38 KiB]
Letöltve 67 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp fordítás hiba
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 10:52 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Jucika írta:
Sziasztok, valaki tudna segíteni miért nem fordítja le.
Előreis köszönöm.

Hiba
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

asd.sma(492) : error 017: undefined symbol "x_tempid"
asd.sma(504) : error 017: undefined symbol "x_tempid"
asd.sma(504) : warning 215: expression has no effect
asd.sma(504) : warning 215: expression has no effect
asd.sma(504) : error 001: expected token: ";", but found ")"
asd.sma(504) : error 029: invalid expression, assumed zero
asd.sma(504) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.
Done.



Ez mi?
Feltétebe rakod az arany változót, de létresincs hozva.
x_tempid-t plugin elején hozd létre, hogy ne kelljen minden fgv-ben létrehozni.

Javítottam a WARN-okat de egyébként ez a plugin 100%, hogy nem azt fogja csinálni amit te akarsz. Függvény elején handledezel, aztán írod tovább. Nemtudom mi alapján írod ezeket a pluginokat, de ajánlom, hogy nézz szét a fórumon, és nézegess pár jóváhagyott plugint/tutorialt, és az alapján írd, mert ez így semmi. Olyan mintha az épp eszedbejutó kódokat leírnád.

u.i: Nagyon kíváncsi lennék, hogy ezt a fajta írásmódot hol tanultad.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, SEBZES, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19. new x_tempid
  20. new arany[33]
  21.  
  22.  
  23. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121]
  24. new const awp[] = "models/fantasy-awp/alap.mdl"
  25. new const awp_1[] = "models/fantasy-awp/american.mdl"
  26. new const awp_2[] = "models/fantasy-awp/asiimov.mdl"
  27. new const awp_3[] = "models/fantasy-awp/black.mdl"
  28. new const awp_4[] = "models/fantasy-awp/britgold.mdl"
  29. new const awp_5[] = "models/fantasy-awp/dragonlore.mdl"
  30. new const awp_6[] = "models/fantasy-awp/galaxyawp.mdl"
  31. new const awp_7[] = "models/fantasy-awp/greenzone.mdl"
  32. new const awp_8[] = "models/fantasy-awp/hexo.mdl"
  33. new const awp_9[] = "models/fantasy-awp/hyperbeast.mdl"
  34. new const awp_10[] = "models/fantasy-awp/ironman.mdl"
  35. new const awp_11[] = "models/fantasy-awp/metalawp.mdl"
  36. new const awp_12[] = "models/fantasy-awp/phobos.mdl"
  37. new const awp_13[] = "models/fantasy-awp/realasiimov.mdl"
  38. new const awp_14[] = "models/fantasy-awp/realdragonlore.mdl"
  39. new const awp_15[] = "models/fantasy-awp/realelitebuild.mdl"
  40. new const awp_16[] = "models/fantasy-awp/realhyperbeast.mdl"
  41. new const awp_17[] = "models/fantasy-awp/realwormgod.mdl"
  42. new const awp_18[] = "models/fantasy-awp/robotawp.mdl"
  43. new const awp_19[] = "models/fantasy-awp/whitetiger.mdl"
  44. new const awp_20[] = "models/fantasy-awp/starawp.mdl"
  45.  
  46.  
  47. public plugin_precache()
  48. {
  49.     precache_model(awp)
  50.     precache_model(awp_1)
  51.     precache_model(awp_2)
  52.     precache_model(awp_3)
  53.     precache_model(awp_4)
  54.     precache_model(awp_5)
  55.     precache_model(awp_6)
  56.     precache_model(awp_7)
  57.     precache_model(awp_8)
  58.     precache_model(awp_9)
  59.     precache_model(awp_10)
  60.     precache_model(awp_11)
  61.     precache_model(awp_12)
  62.     precache_model(awp_13)
  63.     precache_model(awp_14)
  64.     precache_model(awp_15)
  65.     precache_model(awp_16)
  66.     precache_model(awp_17)
  67.     precache_model(awp_18)
  68.     precache_model(awp_19)
  69.     precache_model(awp_20)
  70. }
  71. public plugin_init()
  72. {
  73.     register_plugin("AWP", "AWP", "AWP")
  74.     set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  75.    
  76.     register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  77.     register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  78.     register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  79.     register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  80.    
  81.     register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  82.     register_clcmd("say /awp","menu")
  83.     register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  84.     register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  85.     register_clcmd("say /fegyok","menu")
  86.     register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  87.     register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  88.    
  89.     register_cvar("sima_oles", "1");
  90.     register_cvar("hs_oles", "1");
  91.     register_cvar("kes_oles", "1");
  92.    
  93.     skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  94.     skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  95.     skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  96.     SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "1")
  97.    
  98.    
  99.     vault = nvault_open("fegyver_skin")
  100.    
  101. }
  102. public fegyverid(id)
  103. {
  104.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  105.    
  106.     if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  107.     if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_1)
  108.     if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_2)
  109.     if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_3)
  110.     if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_4)
  111.     if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_5)
  112.     if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_6)
  113.     if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_7)
  114.     if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_8)
  115.     if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_9)
  116.     if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_10)
  117.     if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_11)
  118.     if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_12)
  119.     if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_13)
  120.     if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_14)
  121.     if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_15)
  122.     if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_16)
  123.     if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_17)
  124.     if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_18)
  125.     if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_19)
  126.     if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_20)
  127. }
  128. public halal(id)
  129. {
  130.     new gyilkos = read_data( 1 );
  131.     new aldozat = read_data( 2 );  
  132.    
  133.     if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  134.     {
  135.         return PLUGIN_HANDLED;
  136.     }
  137.     new olesekert = skin_oles;
  138.    
  139.     if(read_data(3))
  140.     {
  141.         olesekert += skin_hsoles;
  142.     }
  143.    
  144.     static Fegyver[26];
  145.    
  146.     read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  147.    
  148.     if(equal(Fegyver,"knife"))  
  149.     {
  150.         olesekert += skin_kesoles;
  151.     }
  152.     oles[gyilkos] += olesekert;
  153.    
  154.     ColorChat(gyilkos, RED, "^3[InformáciĂł] ^4Kaptál ^3+%i ^1Ă–lĂ©st!", olesekert);
  155.     return PLUGIN_HANDLED;
  156. }
  157. public menu(id) {
  158.     new cim[121]
  159.     formatex(cim, charsmax(cim), "\rF\wa\rN \ya\rs\dy FĹ‘MenĂĽ ^n\yPontjaid: \w%d^nOldal",oles[id])
  160.     new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  161.    
  162.     formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 50 ? "\\rAmerican AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dAmerican AWP \\r[50 Pont]\\y");
  163.     formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 80 ? "\\yAsiimov AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dAsiimov AWP \\r[80 Pont]\\y");
  164.     formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 110 ? "\\rBlack AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dBlack AWP \\r[110 Pont]\\y");
  165.     formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 150 ? "\\yBritGold AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dBritGold AWP \\r[150 Pont]\\y");
  166.     formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 200 ? "\\rDragonLore AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dDragonLore AWP \\r[200 Pont]\\y");
  167.     formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yGalaxy AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dGalaxy AWP \\r[250 Pont]\\y");
  168.     formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 300 ? "\\rGreenZone AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dGreenZone AWP \\r[300 Pont]\\y");
  169.     formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 360 ? "\\yHexo AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dHexo AWP \\r[360 Pont]\\y");
  170.     formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 410 ? "\\yHyperBeast AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dHyperBeast AWP \\r[410 Pont]\\y");
  171.     formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 440 ? "\\yIronMan AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dIronMan AWP \\r[440 Pont]\\y");
  172.     formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 470 ? "\\yMetal AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMetal AWP \\r[470 Pont]\\y");
  173.     formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 510 ? "\\yPhobos AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dPhobos AWP \\r[510 Pont]\\y");
  174.     formatex(skin13, charsmax(skin13),"%s", oles[id] >= 570 ? "\\yRealAsiimov AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dRealAsiimov AWP \\r[570 Pont]\\y");
  175.     formatex(skin14, charsmax(skin14),"%s", oles[id] >= 610 ? "\\yRealDragonLore AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dRealDragonLore AWP \\r[610 Pont]\\y");
  176.     formatex(skin15, charsmax(skin15),"%s", oles[id] >= 660 ? "\\yRealEliteBuild AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dRealEliteBuild AWP \\r[660 Pont]\\y");
  177.     formatex(skin16, charsmax(skin16),"%s", oles[id] >= 710 ? "\\yRealHyperBeast AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dRealHyperBeast AWP \\r[710 Pont]\\y");
  178.     formatex(skin17, charsmax(skin17),"%s", oles[id] >= 760 ? "\\yRealWormGod AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dRealWormGod AWP \\r[760 Pont]\\y");
  179.     formatex(skin18, charsmax(skin18),"%s", oles[id] >= 820 ? "\\yRobot AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dRobot AWP \\r[820 Pont]\\y");
  180.     formatex(skin19, charsmax(skin19),"%s", oles[id] >= 900 ? "\\yWhiteTiger AWP 2 \\r[Megszerezve]" : "\\dWhiteTiger AWP 2 \\r[900 Pont]\\y");
  181.     formatex(skin20, charsmax(skin20),"%s", oles[id] >= 1000 ? "\\yStar AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dStar AWP \\r[1000 Pont]\\y");
  182.    
  183.     menu_additem(menu, "\\yAlap AWP \\r[Megszerezve]", "1", 0 );
  184.     menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 50 ? 0 : 1);
  185.     menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 80 ? 0 : 1);
  186.     menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 110 ? 0 : 1);
  187.     menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 150 ? 0 : 1);
  188.     menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  189.     menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 250 ? 0 : 1);
  190.     menu_additem(menu, skin7, "8", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  191.     menu_additem(menu, skin8, "9", oles[id] >= 360 ? 0 : 1);
  192.     menu_additem(menu, skin9, "10", oles[id] >= 410 ? 0 : 1);
  193.     menu_additem(menu, skin10, "11", oles[id] >= 440 ? 0 : 1);
  194.     menu_additem(menu, skin11, "12", oles[id] >= 470 ? 0 : 1);
  195.     menu_additem(menu, skin12, "13", oles[id] >= 510 ? 0 : 1);
  196.     menu_additem(menu, skin13, "14", oles[id] >= 570 ? 0 : 1);
  197.     menu_additem(menu, skin14, "15", oles[id] >= 610 ? 0 : 1);
  198.     menu_additem(menu, skin15, "16", oles[id] >= 660 ? 0 : 1);
  199.     menu_additem(menu, skin16, "17", oles[id] >= 710 ? 0 : 1);
  200.     menu_additem(menu, skin17, "18", oles[id] >= 760 ? 0 : 1);
  201.     menu_additem(menu, skin18, "19", oles[id] >= 820 ? 0 : 1);
  202.     menu_additem(menu, skin19, "20", oles[id] >= 900 ? 0 : 1);
  203.     menu_additem(menu, skin20, "21", oles[id] >= 1000 ? 0 : 1);
  204.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  205.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  206.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  207.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  208.     menu_display(id, menu, 0);
  209. }
  210. public pontmegtekint(id)
  211. {
  212.     ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Jelenleg ^3%d ^4ölĂ©sed van.", oles[id])
  213. }
  214. public event_sebzes( id ) {
  215.    
  216.     new aldozat_id = id;
  217.     if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  218.     new dmg_adas = read_data( 2 );
  219.     new dmgtype = read_data( 3 );
  220.     new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  221.     new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  222.     new elet = get_user_health( aldozat_id );
  223.    
  224.     new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  225.    
  226.     if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  227.         return PLUGIN_HANDLED
  228.     }
  229.    
  230.     if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  231.        
  232.         if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  233.             if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  234.                 return PLUGIN_CONTINUE
  235.                 }else{
  236.                 log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  237.             }
  238.            
  239.             return PLUGIN_CONTINUE
  240.             }else {
  241.             if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  242.            
  243.             fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  244.         }
  245.     }
  246.     return PLUGIN_CONTINUE
  247. }
  248. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  249.     user_silentkill( aldozat );
  250.    
  251.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  252.     write_byte( gyilkos );
  253.     write_byte( aldozat );
  254.     write_byte( fejloves );
  255.     write_string( fegyver );
  256.     message_end();
  257.    
  258.     new oles = get_user_frags( gyilkos );
  259.     set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  260.     new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  261.     set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  262.    
  263.     return PLUGIN_CONTINUE
  264. }
  265. public fegyverek(id)
  266. {
  267.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  268.    
  269.     set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  270.    
  271.     return PLUGIN_CONTINUE
  272. }
  273. public KorUzenet() {
  274.    
  275.     ColorChat(0, RED, "^3[InformáciĂł] ^4AWP ^nMenĂĽ: ^3/awp");
  276.     return PLUGIN_HANDLED;
  277. }
  278. public skin_menu(id, menu, item) {
  279.     if( item == MENU_EXIT )
  280.     {
  281.         menu_destroy(id);
  282.         return PLUGIN_HANDLED;
  283.     }
  284.     new data[9], szName[64];
  285.     new access, callback;
  286.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  287.     new key = str_to_num(data);
  288.    
  289.     switch(key) {
  290.         case 1:{
  291.             if(oles[id] >= 0)
  292.                 skin[id] = 0
  293.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1az ^4Alap ^1AWP-t!");
  294.         }
  295.         case 2:{
  296.             if(oles[id] >= 50)
  297.                 skin[id] = 1
  298.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4American ^1AWP-t!");
  299.         }
  300.         case 3:{
  301.             if(oles[id] >= 80)
  302.                 skin[id] = 2
  303.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Asiimov ^1AWP-t!");
  304.         }
  305.         case 4:{
  306.             if(oles[id] >= 110)
  307.                 skin[id] = 3
  308.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1az ^4Black ^1AWP-t!");
  309.         }
  310.         case 5:{
  311.             if(oles[id] >= 150)
  312.                 skin[id] = 4
  313.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4BriteGold ^1AWP-t!");
  314.         }
  315.         case 6:{
  316.             if(oles[id] >= 200)
  317.                 skin[id] = 5
  318.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1az ^4DragonLore ^1AWP-t!");
  319.         }
  320.         case 7:{
  321.             if(oles[id] >= 250)
  322.                 skin[id] = 6
  323.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Galaxy ^1AWP-t!");
  324.         }
  325.         case 8:{
  326.             if(oles[id] >= 300)
  327.                 skin[id] = 7
  328.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4GreenZone ^1AWP-t!");
  329.         }
  330.         case 9:{
  331.             if(oles[id] >= 360)
  332.                 skin[id] = 8
  333.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Hexo ^1AWP-t!");
  334.         }
  335.         case 10:{
  336.             if(oles[id] >= 410)
  337.                 skin[id] = 9
  338.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4HyperBeast ^1AWP-t!");
  339.         }      
  340.         case 11:{
  341.             if(oles[id] >= 440)
  342.                 skin[id] = 10
  343.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4IronMan ^1AWP-t!");
  344.         }
  345.         case 12:{
  346.             if(oles[id] >= 470)
  347.                 skin[id] = 11
  348.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Metal ^1AWP-t!");
  349.         }
  350.         case 13:{
  351.             if(oles[id] >= 510)
  352.                 skin[id] = 11
  353.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Phobos ^1AWP-t!");
  354.         }
  355.         case 14:{
  356.             if(oles[id] >= 570)
  357.                 skin[id] = 11
  358.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4RealAsiimov ^1AWP-t!");
  359.         }
  360.         case 15:{
  361.             if(oles[id] >= 610)
  362.                 skin[id] = 11
  363.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1az ^4RealDragonLore ^1AWP-t!");
  364.         }
  365.         case 16:{
  366.             if(oles[id] >= 660)
  367.                 skin[id] = 11
  368.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4RealEliteBuild ^1AWP-t!");
  369.         }
  370.         case 17:{
  371.             if(oles[id] >= 710)
  372.                 skin[id] = 11
  373.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4RealHyperBeast ^1AWP-t!");
  374.         }
  375.         case 18:{
  376.             if(oles[id] >= 760)
  377.                 skin[id] = 11
  378.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4RealWormGod ^1AWP-t!");
  379.         }
  380.         case 19:{
  381.             if(oles[id] >= 820)
  382.                 skin[id] = 11
  383.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Robot ^1AWP-t!");
  384.         }
  385.         case 20:{
  386.             if(oles[id] >= 900)
  387.                 skin[id] = 11
  388.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4WhiteTiger ^1AWP-t!");
  389.         }
  390.         case 21:{
  391.             if(oles[id] >= 1000)
  392.                 skin[id] = 11
  393.             ColorChat(id, RED, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Star ^1AWP-t!");
  394.            
  395.             menu_destroy(menu)
  396.             return PLUGIN_HANDLED
  397.         }
  398.     }
  399.     return PLUGIN_HANDLED
  400. }
  401.  
  402. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  403. {
  404.     new count = 1, players[32]
  405.     static msg[191]
  406.     vformat(msg, 190, input, 3)
  407.    
  408.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  409.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  410.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  411.     replace_all(msg, 190, "á", "á")
  412.     replace_all(msg, 190, "Ă©", "Ă©")
  413.     replace_all(msg, 190, "Ă­", "í­")
  414.     replace_all(msg, 190, "Ăł", "Ăł")
  415.     replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  416.     replace_all(msg, 190, "Ĺ‘", "Ĺ‘")
  417.     replace_all(msg, 190, "Ăş", "Ăş")
  418.     replace_all(msg, 190, "ĂĽ", "ĂĽ")
  419.     replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  420.     replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  421.     replace_all(msg, 190, "É", "É")
  422.     replace_all(msg, 190, "ĂŤ", "ĂŤ")
  423.     replace_all(msg, 190, "Ă“", "Ă“")
  424.     replace_all(msg, 190, "Ă–", "Ă–")
  425.     replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  426.     replace_all(msg, 190, "Ăš", "Ăš")
  427.     replace_all(msg, 190, "Ăś", "Ăś")
  428.     replace_all(msg, 190, "Ĺ°", "Ĺ°")        
  429.    
  430. }
  431.  
  432. public mentes(id)
  433. {
  434.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  435.     get_user_authid(id, authid, 31)
  436.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  437.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  438.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  439.     return PLUGIN_CONTINUE
  440. }
  441. public betoltes(id)
  442. {
  443.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  444.     get_user_authid(id, authid, 31)
  445.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  446.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  447.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  448.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  449.     new str_num[32], skin_num[32]
  450.     parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  451.     oles[id] = str_to_num(str_num)
  452.     skin[id] = str_to_num(skin_num)
  453.     return PLUGIN_CONTINUE
  454. }
  455. public client_disconnect(id)
  456. {
  457.     mentes(id)
  458. }
  459. public client_connect(id)
  460. {
  461.     betoltes(id)
  462. }
  463. public kuldesmenu(id)
  464. {
  465.     new szText[555 char]
  466.    
  467.     formatex( szText, charsmax( szText ), "\rF\wa\rN \yt\ra\ws\dy - \yKĂĽldĂ©s\d ^n\d Válasszd ki a JátĂ©kost!" )
  468.     new menu = menu_create(szText, "kuldes_menu_h")
  469.     new players[32], pnum, tempid;
  470.     new szName[32], szTempid[10];
  471.     get_players(players, pnum);
  472.     for( new i; i<pnum; i++ )
  473.     {
  474.         tempid = players[i];
  475.         get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  476.         num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  477.         menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  478.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kile'pe's");
  479.         menu_display(id, menu, 0)
  480.     }
  481. }
  482. public kuldes_menu_h(id, menu, item)
  483. {
  484. if( item == MENU_EXIT )
  485. {
  486.     menu_destroy(menu);
  487.     return PLUGIN_HANDLED;
  488. }
  489.  
  490. new data[6], szName[64]
  491. new access, callback;
  492. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  493. x_tempid = str_to_num(data);
  494. client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
  495. menu_destroy(menu);
  496. return PLUGIN_HANDLED;
  497. }
  498. public arany_kuld(id)
  499. {
  500.     new uzenet[121];
  501.     new kuldoneve[32], tempname[32]
  502.     read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  503.     remove_quotes(uzenet)
  504.     get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  505.     get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  506.  
  507.     if(str_to_num(uzenet) < 0) {
  508.         if(arany[id] >= str_to_num(uzenet))
  509.         {
  510.             arany[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  511.             arany[id] -= str_to_num(uzenet)
  512.             ColorChat(id, GREEN, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^4%s ^1kĂĽldött ^4%d ^1Pontot ^4%s^1-nak!", kuldoneve, str_to_num(uzenet), tempname)  
  513.         }
  514.         else
  515.         {
  516.             ColorChat(id, GREEN, "^1[^3FaNtasy^1]^3» ^1Sajnálom, nincs elĂ©g pontod.")
  517.         }
  518.     }
  519. }
  520. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  521. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  522. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 77 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole