hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 16:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 548 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 547 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Konzol parancs
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 17:42 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Sziasztok!
Adott egy plugin, vegyük példának az ejtőernyő plugint. A buy_parachute parancsot konzolba kell be írni, hogy tudjak venni egy ejtőernyőt, de mi van, ha én ezt a konzol parancsot egy chat parancsra akarom írni? Pl /ejto.
Hogyan tudom ezt hozzá adni, hogy ugyan azt kérje le, mint a konzol parancs?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Konzol parancs
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 18:45 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Lnyegében a say és a say_team parancsokkal észlelteted a chaten való írást, így a végeredményed így fog kinézni:
  1. register_clcmd("say /ejto", "funkciodneve");
  2. register_clcmd("say_team /ejto", "funkciodneve");


Ez pedig a függvény
  1. public funkciodneve(id)
  2. {
  3.        client_cmd("buy_parachute");
  4. }




De ha azt az ernyő plugint használod amire gondolok akkor az ernyő árát 0-ra rakva mindenki kap alapból ernyőt és nem kell parancsozni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Konzol parancs
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 19:26 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
regener írta:
Lnyegében a say és a say_team parancsokkal észlelteted a chaten való írást, így a végeredményed így fog kinézni:
  1. register_clcmd("say /ejto", "funkciodneve");
  2. register_clcmd("say_team /ejto", "funkciodneve");


Ez pedig a függvény
  1. public funkciodneve(id)
  2. {
  3.        client_cmd("buy_parachute");
  4. }




De ha azt az ernyő plugint használod amire gondolok akkor az ernyő árát 0-ra rakva mindenki kap alapból ernyőt és nem kell parancsozni.


Ezt használom, ebbe kellene.
Ejtőernyő HUN

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Konzol parancs
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 20:44 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
*GrafitY* írta:
regener írta:
Lnyegében a say és a say_team parancsokkal észlelteted a chaten való írást, így a végeredményed így fog kinézni:
  1. register_clcmd("say /ejto", "funkciodneve");
  2. register_clcmd("say_team /ejto", "funkciodneve");


Ez pedig a függvény
  1. public funkciodneve(id)
  2. {
  3.        client_cmd("buy_parachute");
  4. }




De ha azt az ernyő plugint használod amire gondolok akkor az ernyő árát 0-ra rakva mindenki kap alapból ernyőt és nem kell parancsozni.


Ezt használom, ebbe kellene.
Ejtőernyő HUN


Mindenkinek akarsz ejtőernyőt, vagy csak a parancs beírójának?

Ha mindenkinek alapból akarsz akkor ezt beírod server.cfg-be : parachute_cost 0

Ha pedig parancsra akkor itt a plugin:

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Pikk szalámi"
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     register_clcmd("say /ejto", "cmd")
  13.     register_clcmd("say_team /ejto", "cmd")
  14. }
  15. public cmd(id)
  16. {
  17.     client_cmd("buy_parachute")
  18. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Konzol parancs
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 06:12 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Én is ugyan ezt irtam le neki :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole