hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.22. 21:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 126 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 126 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: advanced fegyvermenü pályatiltóval
HozzászólásElküldve: 2017.10.08. 13:09 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Valaki javítaná nekem ezt a fegyvermenüt ?

Hiba:

L 10/03/2017 - 20:11:12: Start of error session.
L 10/03/2017 - 20:11:12: Info (map "$2000$") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171003.log")
L 10/03/2017 - 20:11:12: [AMXX] Plugin ("fegyvermenu_tiltoval.amxx") is setting itself as failed.
L 10/03/2017 - 20:11:12: [AMXX] Plugin says: A plugin '$2000$' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)
L 10/03/2017 - 20:11:12: [AMXX] Run time error 1 (plugin "fegyvermenu_tiltoval.amxx") - forced exit
L 10/03/2017 - 21:20:08: Start of error session.
L 10/03/2017 - 21:20:08: Info (map "fy_pool_suite") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171003.log")
L 10/03/2017 - 21:20:08: [AMXX] Plugin ("fegyvermenu_tiltoval.amxx") is setting itself as failed.
L 10/03/2017 - 21:20:08: [AMXX] Plugin says: A plugin 'fy_pool_suite' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)
L 10/03/2017 - 21:20:08: [AMXX] Run time error 1 (plugin "fegyvermenu_tiltoval.amxx") - forced exit
L 10/03/2017 - 22:11:34: Start of error session.
L 10/03/2017 - 22:11:34: Info (map "scout_towers") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171003.log")
L 10/03/2017 - 22:11:34: [AMXX] Plugin ("fegyvermenu_tiltoval.amxx") is setting itself as failed.
L 10/03/2017 - 22:11:34: [AMXX] Plugin says: A plugin 'scout_towers' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)
L 10/03/2017 - 22:11:34: [AMXX] Run time error 1 (plugin "fegyvermenu_tiltoval.amxx") - forced exit

Segítséget köszönöm előre is!


Csatolmányok:
fegyvermenu_tiltoval.sma [13.25 KiB]
Letöltve 44 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.10.08. 13:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ez nem hiba, hanem így van megírva a plugin, hogy ott jelezzen hibát.
225. sor:
  1. set_fail_state(buffer);

Cseréld ki erre a loading_maps() függvényt:
  1. public loading_maps()
  2. {  
  3.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  4.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  5.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  6.    
  7.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  8.         new len,buffer[512];
  9.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak írd be azoknak a mapoknak a nevét amelyiken ne működjön a fegyvermenü. Pl:^n");
  10.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  11.        
  12.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  13.        
  14.         fprintf(file, buffer);
  15.         fclose(file);
  16.         return;
  17.     }
  18.    
  19.     new file = fopen(fajl, "rt");
  20.    
  21.     while (file && !feof(file))
  22.     {
  23.         // Read one line at a time
  24.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  25.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Üres sorokat eltünteti
  26.        
  27.         parse(linedata,mapnev,31);
  28.         if(equali(currentmap,mapnev))
  29.         {
  30.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  31.             pause("ad");
  32.             return;
  33.         }
  34.     }
  35.     if (file) fclose(file);
  36. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 18:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
regener írta:
Ez nem hiba, hanem így van megírva a plugin, hogy ott jelezzen hibát.
225. sor:
  1. set_fail_state(buffer);

Cseréld ki erre a loading_maps() függvényt:
  1. public loading_maps()
  2. {  
  3.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  4.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  5.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  6.    
  7.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  8.         new len,buffer[512];
  9.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak írd be azoknak a mapoknak a nevét amelyiken ne működjön a fegyvermenü. Pl:^n");
  10.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  11.        
  12.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  13.        
  14.         fprintf(file, buffer);
  15.         fclose(file);
  16.         return;
  17.     }
  18.    
  19.     new file = fopen(fajl, "rt");
  20.    
  21.     while (file && !feof(file))
  22.     {
  23.         // Read one line at a time
  24.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  25.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Üres sorokat eltünteti
  26.        
  27.         parse(linedata,mapnev,31);
  28.         if(equali(currentmap,mapnev))
  29.         {
  30.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  31.             pause("ad");
  32.             return;
  33.         }
  34.     }
  35.     if (file) fclose(file);
  36. }



Valaki ezt beleírná nekem az sma fájlba hogy letudjam fordítani ?

Köszönöm Előre is!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 20:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
matkoimre írta:
regener írta:
Ez nem hiba, hanem így van megírva a plugin, hogy ott jelezzen hibát.
225. sor:
  1. set_fail_state(buffer);

Cseréld ki erre a loading_maps() függvényt:
  1. public loading_maps()
  2. {  
  3.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  4.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  5.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  6.    
  7.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  8.         new len,buffer[512];
  9.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak írd be azoknak a mapoknak a nevét amelyiken ne működjön a fegyvermenü. Pl:^n");
  10.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  11.        
  12.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  13.        
  14.         fprintf(file, buffer);
  15.         fclose(file);
  16.         return;
  17.     }
  18.    
  19.     new file = fopen(fajl, "rt");
  20.    
  21.     while (file && !feof(file))
  22.     {
  23.         // Read one line at a time
  24.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  25.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Üres sorokat eltünteti
  26.        
  27.         parse(linedata,mapnev,31);
  28.         if(equali(currentmap,mapnev))
  29.         {
  30.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  31.             pause("ad");
  32.             return;
  33.         }
  34.     }
  35.     if (file) fclose(file);
  36. }



Valaki ezt beleírná nekem az sma fájlba hogy letudjam fordítani ?

Köszönöm Előre is!



  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7. #define VERSION         "0.0.1"
  8.  
  9. #define Max_Players     32
  10.  
  11. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  12. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  13.  
  14. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyver Csomagok"
  15.  
  16. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  17. #define Back_Button     "Vissza"
  18. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  19.  
  20. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  21.  
  22. new g_iWPCT;
  23. new g_iWPTE;
  24.  
  25. new pCvarMaxCTWps;
  26. new pCvarMaxTEWps;
  27.  
  28. new pCvarWPBlock;
  29.  
  30. new pCvarFlash;
  31. new pCvarHe;
  32. new pCvarSmoke;
  33.  
  34. new pCvarKevlar;
  35. new pCvarDefuser;
  36. new pCvarMoney;
  37. new pCvarBlockBuy;
  38. new pCvarUnAmmo;
  39.  
  40. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  41. {
  42. "",
  43. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  44. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  45. "A vásárlás letíltva!",
  46. "Te már választottál fegyvert!"
  47. };
  48.  
  49. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  50.  
  51. "M4A1 Csomag",
  52. "AK47 Csomag",
  53. "AWP Csomag",
  54. "M249 Csomag",
  55. "AUG Csomag",
  56. "Famas Csomag",
  57. "Galil Csomag",
  58. "MP5 Csomag",
  59. "XM1014 Csomag",
  60. "M3 Csomag",
  61. "Scout Csomag"
  62. };
  63.  
  64. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  65.  
  66. "weapon_m4a1",
  67. "weapon_ak47",
  68. "weapon_awp",
  69. "weapon_m249",
  70. "weapon_aug",
  71. "weapon_famas",
  72. "weapon_galil",
  73. "weapon_mp5navy",
  74. "weapon_xm1014",
  75. "weapon_m3",
  76. "weapon_scout"
  77. };
  78.  
  79. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  80.  
  81. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  82. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  83.  
  84. 0,
  85. 52,
  86. 0,
  87. 90,
  88. 1,
  89. 32,
  90. 1,
  91. 100,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 120,
  95. 100,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 90,
  99. 90,
  100. 100,
  101. 120,
  102. 30,
  103. 120,
  104. 200,
  105. 32,
  106. 90,
  107. 120,
  108. 90,
  109. 2,
  110. 35,
  111. 90,
  112. 90,
  113. 0,
  114. 100
  115. };
  116.  
  117. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  118. {
  119. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  120. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  121. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  122. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  123. "buyammo1", "buyammo2"
  124. };
  125.  
  126. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  127. {
  128. "fegyo",
  129. "say fegyo",
  130. "say_team fegyo",
  131.  
  132. "fegyver",
  133. "say fegyver",
  134. "say_team fegyver",
  135.  
  136. "say /fegyo",
  137. "say_team /fegyo",
  138.  
  139. "say /fegyver",
  140. "say_team /fegyver"
  141.  
  142. };
  143. new g_msgHideWeapon;
  144. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  145. new const SZEROPREF[] = "FegyvermenĂĽ"
  146. public plugin_init ( ) {
  147.  
  148. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  149. loading_maps();
  150. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  151.  
  152. pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-n?l 2 AWP-s lehet.
  153. pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terrorist?kn?l 2 AWP-s lehet.
  154.  
  155. pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindk?t csapatban van 4-4 j?t?kos akkor engedi az AWP-t
  156.  
  157. pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gr?n?t
  158. pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Roban? gr?n?t
  159. pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad )
  160.  
  161. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e kevl?rt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevl?r + Sisak )
  162. pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  163.  
  164. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy elfoggyon-e a t?r vagy ne. Alap: 1 ( Teh?t nem fogy el a t?r )
  165.  
  166. pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy tiltsa-e a v?s?rl?st vagy ne. Alap 1 ( Teh?t tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  167. pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy mennyi p?nze legyen a j?t?kosoknak. ( 0 = Nincs , elt?nik a hudr?l is ) Alap: 0
  168.  
  169. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  170.  
  171. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  172. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  173.  
  174. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  175. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  176.  
  177. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  178. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  179.  
  180. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  181.  
  182. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  183. }
  184. public loading_maps()
  185. {  
  186. new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  187. get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  188. formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  189.  
  190. if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  191.     new len,buffer[512];
  192.     len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak írd be azoknak a mapoknak a nevét amelyiken ne működjön a fegyvermenü. Pl:^n");
  193.     len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  194.    
  195.     new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  196.    
  197.     fprintf(file, buffer);
  198.     fclose(file);
  199.     return;
  200. }
  201.  
  202. new file = fopen(fajl, "rt");
  203.  
  204. while (file && !feof(file))
  205. {
  206.     // Read one line at a time
  207.     fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  208.     replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Üres sorokat eltünteti
  209.    
  210.     parse(linedata,mapnev,31);
  211.     if(equali(currentmap,mapnev))
  212.     {
  213.         log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  214.         pause("ad");
  215.         return;
  216.     }
  217. }
  218. if (file) fclose(file);
  219. }
  220. public client_connect( iClient ) {
  221.  
  222. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  223. }
  224.  
  225. public client_disconnect( iClient ) {
  226.  
  227. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  228. }
  229.  
  230. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  231.  
  232. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  233.    
  234.     case true:
  235.     {
  236.         ColorChat( iClient, "^3%s %s" , SZEROPREF, g_szMessages[ 4 ] );
  237.        
  238.         return PLUGIN_HANDLED;
  239.     }
  240.     case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  241.     }
  242.     return PLUGIN_HANDLED;
  243. }
  244.  
  245. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  246.    
  247.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  248.         return PLUGIN_CONTINUE;
  249.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , SZEROPREF, g_szMessages[ 3 ] );
  250.     return PLUGIN_HANDLED;
  251. }
  252.  
  253. public eCurWeapon( iClient ) {
  254.    
  255.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  256.        
  257.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  258.            
  259.             new weapon = read_data( 2 );
  260.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  261.                
  262.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  263.             }
  264.         }
  265.     }
  266. }
  267.  
  268. public onResetHUD( iClient ) {
  269.    
  270.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  271.        
  272.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  273.         write_byte( Money_Hud );
  274.         message_end( );
  275.     }
  276. }
  277.  
  278. public msgHideWeapon( ) {
  279.    
  280.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  281.        
  282.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public eRoundEnd ( ) {
  287.    
  288.     g_iWPCT = 0;
  289.     g_iWPTE = 0;
  290. }
  291.  
  292. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  293.    
  294.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  295.         return;
  296.    
  297.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  298.    
  299.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  300.    
  301.     new szMenuTitle[ 121 ];
  302.     new szMenuItem[ 121 ];
  303.    
  304.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", SZEROPREF, Weapon_Menu_Name );
  305.    
  306.     StripUserWeapons( iClient );
  307.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  308.    
  309.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  310.        
  311.         if( i != 2 ) {
  312.            
  313.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  314.         }
  315.         else {
  316.             switch( get_user_team( iClient ) )
  317.             {
  318.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  319.                     case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  320.                     default: continue;
  321.             }
  322.         }
  323.        
  324.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  325.     }
  326.    
  327.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  328.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  329.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  330.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  331.     menu_display( iClient, menu );
  332. }
  333.  
  334. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  335.    
  336.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  337.        
  338.         menu_destroy( iMenu );
  339.         return PLUGIN_HANDLED;
  340.     }
  341.    
  342.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  343.     new access, callback;
  344.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  345.    
  346.     if( iItem != 2 ) {
  347.        
  348.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  349.         give_item( iClient, g_szPistolName );
  350.        
  351.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", SZEROPREF ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  352.     }
  353.     else {
  354.        
  355.         new iTeams[ CsTeams ];
  356.         GetPlayerCount( iTeams );
  357.        
  358.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  359.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  360.            
  361.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], SZEROPREF );
  362.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  363.            
  364.             return PLUGIN_HANDLED;
  365.         }
  366.        
  367.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  368.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  369.            
  370.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  371.                
  372.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.                
  375.                 ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", SZEROPREF, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376.                 g_iWPCT++;
  377.             }
  378.             else {
  379.                
  380.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  382.                
  383.                 return PLUGIN_HANDLED;
  384.             }
  385.         }
  386.        
  387.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  388.            
  389.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  390.                
  391.                
  392.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  393.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  394.                
  395.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", SZEROPREF, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  396.                 g_iWPTE++;
  397.             }
  398.             else {
  399.                
  400.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  401.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  402.                
  403.                 return PLUGIN_HANDLED;
  404.             }
  405.         }
  406.     }
  407.    
  408.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  409.     give_player_stuff( iClient );
  410.    
  411.     menu_destroy( iMenu );
  412.     return PLUGIN_HANDLED;
  413. }
  414.  
  415. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  416.    
  417.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  418.    
  419.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  420.    
  421.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  422.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  423. }  
  424.  
  425. stock give_player_stuff( iClient ) {
  426.    
  427.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  428.        
  429.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  430.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  431.     }
  432.    
  433.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  434.        
  435.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  436.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  437.     }
  438.    
  439.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  440.        
  441.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  442.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  443.     }
  444.    
  445.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  446.        
  447.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  448.            
  449.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  450.                 case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  451.                 default: return PLUGIN_CONTINUE;
  452.         }
  453.     }
  454.    
  455.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  456.        
  457.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  458.     }
  459.    
  460.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  461.        
  462.         new weapons[ 32 ];
  463.         new weaponsnum;
  464.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  465.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  466.             if( is_user_alive( iClient ) )
  467.             if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  468.             cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  469.     }
  470.    
  471.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  472.     return PLUGIN_CONTINUE;
  473. }
  474.  
  475.  
  476. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  477. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  478.    
  479.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  480.    
  481.     if( iC4Ent > 0 ) {
  482.        
  483.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  484.     }
  485.    
  486.     strip_user_weapons( iClient );
  487.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  488.    
  489.     if( iC4Ent > 0 )  {
  490.        
  491.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  492.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  493.        
  494.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  495.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  496.     }
  497.    
  498.     return PLUGIN_HANDLED;
  499. }
  500.  
  501. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  502. {
  503.     new count = 1, players[ 32 ];
  504.     static msg[ 191 ];
  505.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  506.    
  507.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  508.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  509.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  510.    
  511.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  512. {
  513.     for ( new i = 0; i < count; i++ )
  514.     {
  515.         if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  516.         {
  517.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  518.             write_byte( players[ i ] );
  519.             write_string( msg );
  520.             message_end(  );
  521.         }
  522.     }
  523. }
  524. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.10.18. 17:44 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Pika írta:
matkoimre írta:
regener írta:
Ez nem hiba, hanem így van megírva a plugin, hogy ott jelezzen hibát.
225. sor:
  1. set_fail_state(buffer);

Cseréld ki erre a loading_maps() függvényt:
  1. public loading_maps()
  2. {  
  3.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  4.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  5.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  6.    
  7.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  8.         new len,buffer[512];
  9.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak írd be azoknak a mapoknak a nevét amelyiken ne működjön a fegyvermenü. Pl:^n");
  10.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  11.        
  12.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  13.        
  14.         fprintf(file, buffer);
  15.         fclose(file);
  16.         return;
  17.     }
  18.    
  19.     new file = fopen(fajl, "rt");
  20.    
  21.     while (file && !feof(file))
  22.     {
  23.         // Read one line at a time
  24.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  25.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Üres sorokat eltünteti
  26.        
  27.         parse(linedata,mapnev,31);
  28.         if(equali(currentmap,mapnev))
  29.         {
  30.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  31.             pause("ad");
  32.             return;
  33.         }
  34.     }
  35.     if (file) fclose(file);
  36. }



Valaki ezt beleírná nekem az sma fájlba hogy letudjam fordítani ?

Köszönöm Előre is!



  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7. #define VERSION         "0.0.1"
  8.  
  9. #define Max_Players     32
  10.  
  11. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  12. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  13.  
  14. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyver Csomagok"
  15.  
  16. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  17. #define Back_Button     "Vissza"
  18. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  19.  
  20. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  21.  
  22. new g_iWPCT;
  23. new g_iWPTE;
  24.  
  25. new pCvarMaxCTWps;
  26. new pCvarMaxTEWps;
  27.  
  28. new pCvarWPBlock;
  29.  
  30. new pCvarFlash;
  31. new pCvarHe;
  32. new pCvarSmoke;
  33.  
  34. new pCvarKevlar;
  35. new pCvarDefuser;
  36. new pCvarMoney;
  37. new pCvarBlockBuy;
  38. new pCvarUnAmmo;
  39.  
  40. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  41. {
  42. "",
  43. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  44. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  45. "A vásárlás letíltva!",
  46. "Te már választottál fegyvert!"
  47. };
  48.  
  49. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  50.  
  51. "M4A1 Csomag",
  52. "AK47 Csomag",
  53. "AWP Csomag",
  54. "M249 Csomag",
  55. "AUG Csomag",
  56. "Famas Csomag",
  57. "Galil Csomag",
  58. "MP5 Csomag",
  59. "XM1014 Csomag",
  60. "M3 Csomag",
  61. "Scout Csomag"
  62. };
  63.  
  64. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  65.  
  66. "weapon_m4a1",
  67. "weapon_ak47",
  68. "weapon_awp",
  69. "weapon_m249",
  70. "weapon_aug",
  71. "weapon_famas",
  72. "weapon_galil",
  73. "weapon_mp5navy",
  74. "weapon_xm1014",
  75. "weapon_m3",
  76. "weapon_scout"
  77. };
  78.  
  79. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  80.  
  81. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  82. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  83.  
  84. 0,
  85. 52,
  86. 0,
  87. 90,
  88. 1,
  89. 32,
  90. 1,
  91. 100,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 120,
  95. 100,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 90,
  99. 90,
  100. 100,
  101. 120,
  102. 30,
  103. 120,
  104. 200,
  105. 32,
  106. 90,
  107. 120,
  108. 90,
  109. 2,
  110. 35,
  111. 90,
  112. 90,
  113. 0,
  114. 100
  115. };
  116.  
  117. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  118. {
  119. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  120. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  121. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  122. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  123. "buyammo1", "buyammo2"
  124. };
  125.  
  126. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  127. {
  128. "fegyo",
  129. "say fegyo",
  130. "say_team fegyo",
  131.  
  132. "fegyver",
  133. "say fegyver",
  134. "say_team fegyver",
  135.  
  136. "say /fegyo",
  137. "say_team /fegyo",
  138.  
  139. "say /fegyver",
  140. "say_team /fegyver"
  141.  
  142. };
  143. new g_msgHideWeapon;
  144. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  145. new const SZEROPREF[] = "FegyvermenĂĽ"
  146. public plugin_init ( ) {
  147.  
  148. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  149. loading_maps();
  150. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  151.  
  152. pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-n?l 2 AWP-s lehet.
  153. pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terrorist?kn?l 2 AWP-s lehet.
  154.  
  155. pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindk?t csapatban van 4-4 j?t?kos akkor engedi az AWP-t
  156.  
  157. pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gr?n?t
  158. pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Roban? gr?n?t
  159. pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad )
  160.  
  161. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e kevl?rt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevl?r + Sisak )
  162. pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  163.  
  164. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy elfoggyon-e a t?r vagy ne. Alap: 1 ( Teh?t nem fogy el a t?r )
  165.  
  166. pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy tiltsa-e a v?s?rl?st vagy ne. Alap 1 ( Teh?t tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  167. pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy mennyi p?nze legyen a j?t?kosoknak. ( 0 = Nincs , elt?nik a hudr?l is ) Alap: 0
  168.  
  169. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  170.  
  171. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  172. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  173.  
  174. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  175. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  176.  
  177. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  178. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  179.  
  180. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  181.  
  182. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  183. }
  184. public loading_maps()
  185. {  
  186. new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  187. get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  188. formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  189.  
  190. if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  191.     new len,buffer[512];
  192.     len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak írd be azoknak a mapoknak a nevét amelyiken ne működjön a fegyvermenü. Pl:^n");
  193.     len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  194.    
  195.     new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  196.    
  197.     fprintf(file, buffer);
  198.     fclose(file);
  199.     return;
  200. }
  201.  
  202. new file = fopen(fajl, "rt");
  203.  
  204. while (file && !feof(file))
  205. {
  206.     // Read one line at a time
  207.     fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  208.     replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Üres sorokat eltünteti
  209.    
  210.     parse(linedata,mapnev,31);
  211.     if(equali(currentmap,mapnev))
  212.     {
  213.         log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  214.         pause("ad");
  215.         return;
  216.     }
  217. }
  218. if (file) fclose(file);
  219. }
  220. public client_connect( iClient ) {
  221.  
  222. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  223. }
  224.  
  225. public client_disconnect( iClient ) {
  226.  
  227. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  228. }
  229.  
  230. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  231.  
  232. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  233.    
  234.     case true:
  235.     {
  236.         ColorChat( iClient, "^3%s %s" , SZEROPREF, g_szMessages[ 4 ] );
  237.        
  238.         return PLUGIN_HANDLED;
  239.     }
  240.     case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  241.     }
  242.     return PLUGIN_HANDLED;
  243. }
  244.  
  245. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  246.    
  247.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  248.         return PLUGIN_CONTINUE;
  249.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , SZEROPREF, g_szMessages[ 3 ] );
  250.     return PLUGIN_HANDLED;
  251. }
  252.  
  253. public eCurWeapon( iClient ) {
  254.    
  255.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  256.        
  257.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  258.            
  259.             new weapon = read_data( 2 );
  260.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  261.                
  262.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  263.             }
  264.         }
  265.     }
  266. }
  267.  
  268. public onResetHUD( iClient ) {
  269.    
  270.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  271.        
  272.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  273.         write_byte( Money_Hud );
  274.         message_end( );
  275.     }
  276. }
  277.  
  278. public msgHideWeapon( ) {
  279.    
  280.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  281.        
  282.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public eRoundEnd ( ) {
  287.    
  288.     g_iWPCT = 0;
  289.     g_iWPTE = 0;
  290. }
  291.  
  292. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  293.    
  294.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  295.         return;
  296.    
  297.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  298.    
  299.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  300.    
  301.     new szMenuTitle[ 121 ];
  302.     new szMenuItem[ 121 ];
  303.    
  304.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", SZEROPREF, Weapon_Menu_Name );
  305.    
  306.     StripUserWeapons( iClient );
  307.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  308.    
  309.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  310.        
  311.         if( i != 2 ) {
  312.            
  313.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  314.         }
  315.         else {
  316.             switch( get_user_team( iClient ) )
  317.             {
  318.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  319.                     case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  320.                     default: continue;
  321.             }
  322.         }
  323.        
  324.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  325.     }
  326.    
  327.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  328.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  329.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  330.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  331.     menu_display( iClient, menu );
  332. }
  333.  
  334. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  335.    
  336.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  337.        
  338.         menu_destroy( iMenu );
  339.         return PLUGIN_HANDLED;
  340.     }
  341.    
  342.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  343.     new access, callback;
  344.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  345.    
  346.     if( iItem != 2 ) {
  347.        
  348.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  349.         give_item( iClient, g_szPistolName );
  350.        
  351.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", SZEROPREF ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  352.     }
  353.     else {
  354.        
  355.         new iTeams[ CsTeams ];
  356.         GetPlayerCount( iTeams );
  357.        
  358.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  359.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  360.            
  361.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], SZEROPREF );
  362.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  363.            
  364.             return PLUGIN_HANDLED;
  365.         }
  366.        
  367.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  368.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  369.            
  370.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  371.                
  372.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.                
  375.                 ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", SZEROPREF, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376.                 g_iWPCT++;
  377.             }
  378.             else {
  379.                
  380.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  382.                
  383.                 return PLUGIN_HANDLED;
  384.             }
  385.         }
  386.        
  387.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  388.            
  389.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  390.                
  391.                
  392.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  393.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  394.                
  395.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", SZEROPREF, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  396.                 g_iWPTE++;
  397.             }
  398.             else {
  399.                
  400.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  401.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  402.                
  403.                 return PLUGIN_HANDLED;
  404.             }
  405.         }
  406.     }
  407.    
  408.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  409.     give_player_stuff( iClient );
  410.    
  411.     menu_destroy( iMenu );
  412.     return PLUGIN_HANDLED;
  413. }
  414.  
  415. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  416.    
  417.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  418.    
  419.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  420.    
  421.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  422.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  423. }  
  424.  
  425. stock give_player_stuff( iClient ) {
  426.    
  427.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  428.        
  429.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  430.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  431.     }
  432.    
  433.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  434.        
  435.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  436.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  437.     }
  438.    
  439.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  440.        
  441.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  442.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  443.     }
  444.    
  445.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  446.        
  447.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  448.            
  449.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  450.                 case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  451.                 default: return PLUGIN_CONTINUE;
  452.         }
  453.     }
  454.    
  455.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  456.        
  457.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  458.     }
  459.    
  460.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  461.        
  462.         new weapons[ 32 ];
  463.         new weaponsnum;
  464.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  465.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  466.             if( is_user_alive( iClient ) )
  467.             if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  468.             cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  469.     }
  470.    
  471.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  472.     return PLUGIN_CONTINUE;
  473. }
  474.  
  475.  
  476. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  477. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  478.    
  479.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  480.    
  481.     if( iC4Ent > 0 ) {
  482.        
  483.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  484.     }
  485.    
  486.     strip_user_weapons( iClient );
  487.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  488.    
  489.     if( iC4Ent > 0 )  {
  490.        
  491.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  492.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  493.        
  494.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  495.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  496.     }
  497.    
  498.     return PLUGIN_HANDLED;
  499. }
  500.  
  501. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  502. {
  503.     new count = 1, players[ 32 ];
  504.     static msg[ 191 ];
  505.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  506.    
  507.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  508.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  509.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  510.    
  511.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  512. {
  513.     for ( new i = 0; i < count; i++ )
  514.     {
  515.         if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  516.         {
  517.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  518.             write_byte( players[ i ] );
  519.             write_string( msg );
  520.             message_end(  );
  521.         }
  522.     }
  523. }
  524. }


Köszönöm!
Sikerült lefordítani az sma fájt! Hálás köszönet érte! [quote="Pika"] :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole