hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 12:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 290 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: zp50 admin menü
HozzászólásElküldve: 2017.10.21. 18:52 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Üdv!
Hogyan lehetne meg oldani hogy itt a menübe írtam bele a Modokat, ne a lang fáljbol olvassa, hogyan tudom meg oldani?
  1. show_menu_game_mode_list(id)
  2. {
  3.     static menu[128], transkey[64]
  4.     new menuid, index, itemdata[2], game_mode_count = zp_gamemodes_get_count()
  5.    
  6.     // Title
  7.     formatex(menu, charsmax(menu), "%L:\r", id, "MENU_INFO4")
  8.     menuid = menu_create(menu, "menu_game_mode_list")
  9.    
  10.     // Item List
  11.     for (index = 0; index < game_mode_count; index++)
  12.     {
  13.         // Add Game Mode Name
  14.         zp_gamemodes_get_name(index, menu, charsmax(menu))
  15.        
  16.         // ML support for mode name
  17.         formatex(transkey, charsmax(transkey), "MODENAME %s", menu)
  18.         if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, transkey)
  19.        
  20.         itemdata[0] = index
  21.         itemdata[1] = 0
  22.         menu_additem(menuid, menu, itemdata)
  23.     }
  24.    
  25.     // No game modes to display?
  26.     if (menu_items(menuid) <= 0)
  27.     {
  28.         menu_destroy(menuid)
  29.         return;
  30.     }
  31.    
  32.     // Back - Next - Exit
  33.     formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_BACK")
  34.     menu_setprop(menuid, MPROP_BACKNAME, menu)
  35.     formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_NEXT")
  36.     menu_setprop(menuid, MPROP_NEXTNAME, menu)
  37.     formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_EXIT")
  38.     menu_setprop(menuid, MPROP_EXITNAME, menu)
  39.    
  40.     // If remembered page is greater than number of pages, clamp down the value
  41.     MENU_PAGE_GAME_MODES = min(MENU_PAGE_GAME_MODES, menu_pages(menuid)-1)
  42.    
  43.     // Fix for AMXX custom menus
  44.     set_pdata_int(id, OFFSET_CSMENUCODE, 0)
  45.     menu_display(id, menuid, MENU_PAGE_GAME_MODES)
  46. }
  47.  
  48. // Admin Menu
  49. public menu_admin(id, key)
  50. {
  51.     // Player disconnected?
  52.     if (!is_user_connected(id))
  53.         return PLUGIN_HANDLED;
  54.    
  55.     new userflags = get_user_flags(id)
  56.    
  57.     switch (key)
  58.     {
  59.         case ACTION_INFECT_CURE: // Infect/Cure command
  60.         {
  61.             if (userflags & (read_flags(g_access_make_zombie) | read_flags(g_access_make_human)))
  62.             {
  63.                 // Show player list for admin to pick a target
  64.                 PL_ACTION = ACTION_INFECT_CURE
  65.                 show_menu_player_list(id)
  66.             }
  67.             else
  68.             {
  69.                 zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_ACCESS")
  70.                 show_menu_admin(id)
  71.             }
  72.         }
  73.         case ACTION_MAKE_NEMESIS: // Nemesis command
  74.         {
  75.             if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && (userflags & read_flags(g_access_make_nemesis)))
  76.             {
  77.                 // Show player list for admin to pick a target
  78.                 PL_ACTION = ACTION_MAKE_NEMESIS
  79.                 show_menu_player_list(id)
  80.             }
  81.             else
  82.             {
  83.                 zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_ACCESS")
  84.                 show_menu_admin(id)
  85.             }
  86.         }
  87.         case ACTION_MAKE_SURVIVOR: // Survivor command
  88.         {
  89.             if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVOR, LibType_Library) && (userflags & read_flags(g_access_make_survivor)))
  90.             {
  91.                 // Show player list for admin to pick a target
  92.                 PL_ACTION = ACTION_MAKE_SURVIVOR
  93.                 show_menu_player_list(id)
  94.             }
  95.             else
  96.             {
  97.                 zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_ACCESS")
  98.                 show_menu_admin(id)
  99.             }
  100.         }
  101.         case ACTION_RESPAWN_PLAYER: // Respawn command
  102.         {
  103.             if (userflags & read_flags(g_access_respawn_players))
  104.             {
  105.                 // Show player list for admin to pick a target
  106.                 PL_ACTION = ACTION_RESPAWN_PLAYER
  107.                 show_menu_player_list(id)
  108.             }
  109.             else
  110.             {
  111.                 zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_ACCESS")
  112.                 show_menu_admin(id)
  113.             }
  114.         }
  115.         case ACTION_START_GAME_MODE: // Start Game Mode command
  116.         {
  117.             if (userflags & read_flags(g_access_start_game_mode))
  118.                 show_menu_game_mode_list(id)
  119.             else
  120.             {
  121.                 zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_ACCESS")
  122.                 show_menu_admin(id)
  123.             }
  124.         }
  125.     }
  126.    
  127.     return PLUGIN_HANDLED;
  128. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole