hlmod.hu
https://hlmod.hu/

HUD Kiirja admin-e
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28375
Oldal: 1 / 2

Szerző:  adriansr14 [ 2017.10.26. 16:35 ]
Hozzászólás témája:  HUD Kiirja admin-e

Sziasztok!
Próbálok olyant, hogy a HUD-kiirja a nézett játékosnál, hogy az admin e, vagy nem.
Elképzelés a követező:

  1. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, ADMIN[id] >= 1 ? "Igen":"Nem");

Így működne, vagy nem?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szerző:  6almasok [ 2017.10.26. 17:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

Attól függ mit takar az ADMIN[id]

Szerző:  regener [ 2017.10.26. 17:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }

Szerző:  adriansr14 [ 2017.10.26. 18:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

regener írta:
Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }

Így nem nagyon akar nekem működni, ezzel nem lehet megoldani pl:?
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK
  2. if(get_user_flags(id) & ADMIN)

Csak ezt ugye nem tudom lekérni HUD-nál, vagy mégis?

Szerző:  Pika [ 2017.10.26. 18:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

adriansr14 írta:
regener írta:
Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }

Így nem nagyon akar nekem működni, ezzel nem lehet megoldani pl:?
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK
  2. if(get_user_flags(id) & ADMIN)

Csak ezt ugye nem tudom lekérni HUD-nál, vagy mégis?


De. ADMIN amit definiáltál az ADMIN_KICK. Vagyis letudod.

Szerző:  adriansr14 [ 2017.10.26. 18:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

Pika írta:
adriansr14 írta:
regener írta:
Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }

Így nem nagyon akar nekem működni, ezzel nem lehet megoldani pl:?
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK
  2. if(get_user_flags(id) & ADMIN)

Csak ezt ugye nem tudom lekérni HUD-nál, vagy mégis?


De. ADMIN amit definiáltál az ADMIN_KICK. Vagyis letudod.

Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. {
  19.     a_m(id);
  20. }
  21. }
  22.  
  23. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?

Szerző:  Pika [ 2017.10.26. 18:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

adriansr14 írta:
Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?


ADMIN Nincs definiálva.
Az Admins pedig hol kap értéket? Mert nem látom, hogy valahol kapna 1-es értéket.

Játékos újraéled, vagyis spawnol, és ha az Admins értéke több/= mint 1 akkor adsz neki jogot, ezt a módszert sosem láttam. Aztán le ellenörzöd, hogy meg-e vannak a jogai amit az ADMIN-ba kéne definiálnod.
Ez nem javaslat, csak levezettem szövegesen a pluginod, hogy könyebben megértsd, hogy mi zajlik le, és mi hiányzik a folyamatokból.

Szerző:  adriansr14 [ 2017.10.26. 19:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

Pika írta:
adriansr14 írta:
Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?


ADMIN Nincs definiálva.
Az Admins pedig hol kap értéket? Mert nem látom, hogy valahol kapna 1-es értéket.

Játékos újraéled, vagyis spawnol, és ha az Admins értéke több/= mint 1 akkor adsz neki jogot, ezt a módszert sosem láttam. Aztán le ellenörzöd, hogy meg-e vannak a jogai amit az ADMIN-ba kéne definiálnod.
Ez nem javaslat, csak levezettem szövegesen a pluginod, hogy könyebben megértsd, hogy mi zajlik le, és mi hiányzik a folyamatokból.

Le van definálva, csak elfelejtettem ide rakni
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK

Szerző:  Pika [ 2017.10.26. 19:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

adriansr14 írta:
Pika írta:
adriansr14 írta:
Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?


ADMIN Nincs definiálva.
Az Admins pedig hol kap értéket? Mert nem látom, hogy valahol kapna 1-es értéket.

Játékos újraéled, vagyis spawnol, és ha az Admins értéke több/= mint 1 akkor adsz neki jogot, ezt a módszert sosem láttam. Aztán le ellenörzöd, hogy meg-e vannak a jogai amit az ADMIN-ba kéne definiálnod.
Ez nem javaslat, csak levezettem szövegesen a pluginod, hogy könyebben megértsd, hogy mi zajlik le, és mi hiányzik a folyamatokból.

Le van definálva, csak elfelejtettem ide rakni
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK


És ez az Admins változó most mi alapján megy? Vagy nem értem. Ezt most az adminokat tárolja el vagy, hogy az illető admin-e vagy sem? És hol adsz neki +1 értéket?

Szerző:  adriansr14 [ 2017.10.26. 19:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD Kiirja admin-e

Itt adok neki értéket:
  1. public alep(id) {
  2.     if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  3.     if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  4.     {
  5.         set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  6.     show_dhudmessage(id, "Admin Vagy");
  7.  
  8.     }
  9. }

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/