hlmod.hu
https://hlmod.hu/

asd
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28398
Oldal: 1 / 1

Szerző:  bordadani98 [ 2017.11.04. 17:11 ]
Hozzászólás témája:  asd

asdasd

Szerző:  Pika [ 2017.11.04. 18:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Idegesitő mapphangok

bordadani98 írta:
Sziasztok!
2 mapon olyan gondom van hogy a ventilátornak iszonyat idegesítő hangja van folyamatosan még ha nem is vagyok a közelébe akkor is!
Valaki tudna ebbe segíteni hogy hogy tudom kioffolni?
Újra raktam a szervert de továbbra is gondba vagyok vele.
Esetleg valami plugin amivel a mapphangokat kitudom kapcsolni?
Előre is köszi.


Csináld ezzel: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=74680

Szerző:  regener [ 2017.11.04. 19:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Idegesitő mapphangok

Ha leálíltás után nem indul újra a hang akkor ez elég lesz:

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME     "Ambient Stop"
  4. #define PLUGIN_VERSION  "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR   "RaZ_HU"
  6.  
  7. #pragma dynamic 800
  8. #define IsValidPlayer(%1) (is_user_connected(%1) && !is_user_bot(%1))
  9.  
  10. new ambient_stopsound;
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14.     register_plugin("PLUGIN_NAME"," PLUGIN_VERSION","PLUGIN_AUTHOR");
  15.     register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  16.  
  17.     ambient_stopsound = register_cvar("ambient_stopsound", "0" );
  18. }
  19.  
  20. public EventRoundStart()
  21. {
  22.     if(get_pcvar_num(ambient_stopsound) == 1)
  23.         for(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)
  24.         {
  25.             if(IsValidPlayer(i))
  26.             {
  27.                 // Execute stopsound command on every roundstart if ambient_stopsound is 1
  28.                 // Default value is 0 - so it won't touch the cvar
  29.  
  30.                     client_cmd( i, "stopsound" );
  31.             }
  32.         }
  33.     return PLUGIN_CONTINUE;
  34. }

Szerző:  demon [ 2017.11.05. 17:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Idegesitő mapphangok

Melyik 2 pályán lenne ez?

Szerző:  Shadow -.- [ 2017.11.05. 17:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Idegesitő mapphangok

demon írta:
Melyik 2 pályán lenne ez?

css_inferno, css_mirage
De ahogy nézem nem megy a stopsound körkezdéskor

Szerző:  Pika [ 2017.11.05. 17:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Idegesitő mapphangok

Shadow -.- írta:
demon írta:
Melyik 2 pályán lenne ez?

css_inferno, css_mirage
De ahogy nézem nem megy a stopsound körkezdéskor


Freeze time nem tartozik bele. 0 freeze time-nál kéne menjen.

Szerző:  demon [ 2017.11.05. 18:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Idegesitő mapphangok

Ez egyszerűen csak törli a hangokat játszó entityket a pályáról.
Próbáld:
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fakemeta >
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Demon" );
  7.    
  8.     new sMap[ 32 ];
  9.     get_mapname( sMap, charsmax( sMap ) );
  10.  
  11.     if ( equal( sMap, "css_inferno") || equal( sMap, "css_mirage") )
  12.     {
  13.         new iEnt = FM_NULLENT;
  14.         while ( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, -1 , "classname", "ambient_generic" ) ) )
  15.             engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
  16.     }
  17. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/