hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Küldetés Rendszer
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28462
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Shadow -.- [ 2017.11.25. 02:19 ]
Hozzászólás témája:  Küldetés Rendszer

Hi ebbe a módba valaki beletudná nekem építeni a küldetés rendszert?
+ Ha lehetséges akkor az érdem rendszert is :) Köszönöm aki megcsinálja nekem.

Csatolmányok:
Magyarázat: Mod
jav.sma [73.83 KiB]
Letöltve 89 alkalommal.

Szerző:  Pika [ 2017.11.25. 12:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

Shadow -.- írta:
Hi ebbe a módba valaki beletudná nekem építeni a küldetés rendszert?
+ Ha lehetséges akkor az érdem rendszert is :) Köszönöm aki megcsinálja nekem.


Lehet régi módi vagyok, de ezek a rendszerek pontosan mit takarnak? Az elsőt értem, de mit tartalmaz?

Szerző:  Jucika [ 2017.11.25. 12:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

Szia, ilyenre gondolsz?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <ColorChat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "JuCi"
  8.  
  9. new oles[33], cucc[33]
  10.  
  11. new mission[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.    
  16.     register_clcmd("say /kuldetes", "kuldetesek")
  17. }
  18.  
  19. public kuldetesek(id){
  20.     new cim[121]
  21.     if(mission[id] == 0){
  22.         format(cim, charsmax(cim), "\rKüldetés: \wÖlj meg 3 embert! (%d/3)^n\dJutalmad: 1 Cucc", oles[id])
  23.     }
  24.    
  25.     new menu = menu_create(cim, "kuldetes_h")
  26.    
  27.     menu_additem(menu, "\wBefejeztem a kĂĽldetĂ©st!", "1", 0)
  28.    
  29.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  30.     menu_display(id, menu, 0)
  31. }
  32.  
  33. public kuldetes_h(id, menu, item){
  34.     if(item == MENU_EXIT){
  35.         menu_destroy(menu)
  36.     }
  37.    
  38.     new data[6], szName[64]
  39.     new access, callback;
  40.    
  41.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  42.    
  43.     new key = str_to_num(data)
  44.     new nev[32]
  45.     get_user_name(id, nev, 31)
  46.    
  47.     switch(key){
  48.         case 1:{
  49.             if(mission[id] == 0 && oles[id] >= 3){
  50.                 cucc[id]++
  51.                 oles[id] = 0
  52.                 mission[id] = 1
  53.                 ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^1 %s befejezte az első küldetést!", nev)
  54.             }
  55.             else
  56.             {
  57.                 kuldetesek(id)
  58.             }//NEM KELL TÖBB CASET CSINÁLNOD, AZ IF RÉSZT MÁSOLD BE ÚJRA ALÁ HA TÖBBET AKARSZ!
  59.         }
  60.     }
  61. }

Szerző:  Shadow -.- [ 2017.11.25. 14:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

Jucika írta:
Szia, ilyenre gondolsz?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <ColorChat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "JuCi"
  8.  
  9. new oles[33], cucc[33]
  10.  
  11. new mission[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.    
  16.     register_clcmd("say /kuldetes", "kuldetesek")
  17. }
  18.  
  19. public kuldetesek(id){
  20.     new cim[121]
  21.     if(mission[id] == 0){
  22.         format(cim, charsmax(cim), "\rKüldetés: \wÖlj meg 3 embert! (%d/3)^n\dJutalmad: 1 Cucc", oles[id])
  23.     }
  24.    
  25.     new menu = menu_create(cim, "kuldetes_h")
  26.    
  27.     menu_additem(menu, "\wBefejeztem a kĂĽldetĂ©st!", "1", 0)
  28.    
  29.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  30.     menu_display(id, menu, 0)
  31. }
  32.  
  33. public kuldetes_h(id, menu, item){
  34.     if(item == MENU_EXIT){
  35.         menu_destroy(menu)
  36.     }
  37.    
  38.     new data[6], szName[64]
  39.     new access, callback;
  40.    
  41.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  42.    
  43.     new key = str_to_num(data)
  44.     new nev[32]
  45.     get_user_name(id, nev, 31)
  46.    
  47.     switch(key){
  48.         case 1:{
  49.             if(mission[id] == 0 && oles[id] >= 3){
  50.                 cucc[id]++
  51.                 oles[id] = 0
  52.                 mission[id] = 1
  53.                 ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^1 %s befejezte az első küldetést!", nev)
  54.             }
  55.             else
  56.             {
  57.                 kuldetesek(id)
  58.             }//NEM KELL TÖBB CASET CSINÁLNOD, AZ IF RÉSZT MÁSOLD BE ÚJRA ALÁ HA TÖBBET AKARSZ!
  59.         }
  60.     }
  61. }


Benne van a módban, csak javítani kéne :D

Szerző:  Jucika [ 2017.11.25. 14:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

Idézet:
Benne van a módban, csak javítani kéne :D


Rendben, de mit tartalmazzon?

Szerző:  $weeT [ 2017.11.25. 15:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. //Tömbök amire szükségünk lesz
  6. new g_QuestKills[2][33], g_Quest[33];
  7. new g_QuestWeapon[33],g_QuestHead[33];
  8. new Dollar[33],g_Jutalom[33]
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("Küldetés","1.0","pbT Team")
  15. //Ellenörizzük, hogy a játékosnak van-e folyamatban küldetése
  16. register_clcmd("say /kuldetes", "checkStatus")
  17. register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  18. }
  19. public addolas(id)
  20. {
  21. Dollar[id] += 10000
  22. }
  23. public lekerd(id)
  24. {
  25. client_print(id,print_chat,"Dollárod: %d",Dollar[id])
  26. }
  27.  
  28. public checkStatus(id)
  29. {
  30. //Randomizáljuk magát a kellő öléseket 1-1 küldetésnél
  31. new Num = random_num(1,3);
  32. new randomWeapon = random_num(0,5)
  33. new randomHead = random_num(0,1)
  34. new randomDollar = random_num(2,20)
  35.  
  36. if(g_Quest[id] == 0)
  37. {
  38.     g_QuestKills[0][id] = Num;
  39.     g_QuestWeapon[id] = randomWeapon;
  40.     g_QuestHead[id] = randomHead;
  41.     g_Jutalom[id] = randomDollar;
  42.     g_Quest[id] = 1; //Hogy feltudjuk használni azt, hogy a játĂ©kosnak már van folyamatba kĂĽldetĂ©se vagy sem.
  43.     client_print(id,print_chat,"A kĂĽldetĂ©sed a következĹ‘....")
  44.     openQuestMenu(id);
  45. }
  46. else openQuestMenu(id);
  47. }
  48.  
  49. public openQuestMenu(id)
  50. {
  51.     new String[121],String1[121],String2[121],String3[121],String4[121];
  52.     formatex(String, charsmax(String), "\dKĂĽldetĂ©sek");
  53.     new menu = menu_create(String, "h_openQuestMenu");
  54.    
  55.     new const QuestWeapons[][] = { "AK47", "M4A1", "AWP", "DEAGLE", "USP", "Nincs" };
  56.     new const QuestHeadKill[][] = { "Nincs", "Csak fejlövĂ©s" };
  57.     formatex(String, charsmax(String), "\rKĂĽldetĂ©s kihagyása \d[ \y10$\d ]^n");
  58.     menu_additem(menu, String, "0",0);
  59.     formatex(String1, charsmax(String1), "\dFeladat: \yĂ–lj meg\r %d \yjátĂ©kost \d[\yMĂ©g\r %d \yölĂ©s\d]", g_QuestKills[0][id], g_QuestKills[0][id]-g_QuestKills[1][id]);
  60.     menu_addtext(menu, String1, 0)
  61.     formatex(String2, charsmax(String2), "\dFejlövĂ©s korlát: \y%s", QuestHeadKill[g_QuestHead[id]]);
  62.     menu_addtext(menu, String2, 0)
  63.     if(g_QuestWeapon[id] == 5)
  64.     formatex(String3, charsmax(String3), "\dFegyver Korlát: \yNincs^n");
  65.     else
  66.     formatex(String3, charsmax(String3), "\dFegyver Korlát: \y%s \d[\rCsak ezzel a fegyverrel megy a kĂĽldetĂ©s\d]^n", QuestWeapons[g_QuestWeapon[id]]);
  67.     menu_addtext(menu, String3, 0)
  68.     formatex(String4, charsmax(String4), "\dJutalom:\r [\y %d$ \r]", g_Jutalom[id]);
  69.     menu_addtext(menu, String4, 0)
  70.    
  71.     menu_display(id, menu, 0);
  72.     return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. public h_openQuestMenu(id, menu, item)
  76. {
  77. if(item == MENU_EXIT)
  78. {
  79. menu_destroy(menu);
  80. return;
  81. }
  82.  
  83. new data[9], szName[64];
  84. new access, callback;
  85. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  86. new key = str_to_num(data);
  87.  
  88. switch(key)
  89.     {
  90.     case 0:
  91.         {
  92.             if(Dollar[id] >= 10)
  93.             {
  94.                 g_QuestKills[1][id] = 0;
  95.                 g_QuestWeapon[id] = 0;
  96.                 g_Quest[id] = 0;
  97.                 Dollar[id] -= 10;
  98.                 ColorChat(id, GREEN, "^1Kihagytad ezt a kĂĽldetĂ©st,^4 10$-^1Ă©rt!");
  99.             }
  100.             else ColorChat(id, GREEN, "^1Nincs elĂ©g dollároda kĂĽldetĂ©s kihagyásához!");
  101.         }
  102. }
  103.         }
  104.  
  105. public Halal()
  106. {
  107. new Attacker = read_data(1);
  108. new Victim = read_data(2);
  109.    
  110.     if(Attacker == Victim)
  111.     return PLUGIN_HANDLED;
  112.    
  113.     /*
  114.     oles[Attacker]++; //Ez akkor kell ha már a mĂłdban van, Ă©s Ă­gy van definiálva
  115.    
  116.     while(oles[Attacker] >= Rangok[g_Rang[Attacker]][Xp]) //Ha a mĂłdban van
  117.     g_Rang[Attacker]++; //Ha a mĂłdban van
  118.     */
  119.    
  120.     if(g_Quest[Attacker] == 1) Quest(Attacker); //Ezzel lekĂ©rdezzĂĽk hogy ha van kĂĽldetĂ©se, akkor fusson le a Quest fĂĽggvĂ©ny
  121.    
  122.         return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. public Quest(id)
  126. {
  127. new HeadShot = read_data(3);
  128. new g_UserName[33]
  129. get_user_name(id, g_UserName,32)
  130.  
  131. if(g_QuestHead[id] == 1 && (HeadShot)) //Ha ez a tömb értéke 1 akkor fejlövés csak!
  132. {
  133.     if(g_QuestWeapon[id] == 5) g_QuestKills[1][id]++; //Ha nincs fegyver korlát, adjon kĂĽldis killeket
  134.     else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_USP) g_QuestKills[1][id]++;
  135.     else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
  136.     else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
  137.     else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
  138.     else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
  139. }
  140. if(g_QuestHead[id] == 0) //Ha nincs fejlövés korlát
  141. {
  142.     if(g_QuestWeapon[id] == 5) g_QuestKills[1][id]++; //Ha nincs fegyĂł korlát
  143.     else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_USP) g_QuestKills[1][id]++;
  144.     else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
  145.     else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
  146.     else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
  147.     else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
  148. }
  149. if(g_QuestKills[1][id] >= g_QuestKills[0][id])
  150. {
  151.     Dollar[id] += g_Jutalom[id];
  152.     g_QuestKills[1][id] = 0;
  153.     g_QuestWeapon[id] = 0;
  154.     g_Quest[id] = 0; //Nem lesz kĂĽldetĂ©se
  155.     ColorChat(id, BLUE, "^1Kaptál^3 %d ^1Dollárt mert, teljesĂ­tetted a kĂĽldetĂ©sedet!",g_Jutalom[id]);
  156.     ColorChat(0, BLUE, "^4%s ^3TeljesĂ­tett egy kĂĽldetĂ©st!", g_UserName);
  157. }
  158. }

Szerző:  Shadow -.- [ 2017.11.25. 18:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

$weeT írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. //Tömbök amire szükségünk lesz
  6. new g_QuestKills[2][33], g_Quest[33];
  7. new g_QuestWeapon[33],g_QuestHead[33];
  8. new Dollar[33],g_Jutalom[33]
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("Küldetés","1.0","pbT Team")
  15. //Ellenörizzük, hogy a játékosnak van-e folyamatban küldetése
  16. register_clcmd("say /kuldetes", "checkStatus")
  17. register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  18. }
  19. public addolas(id)
  20. {
  21. Dollar[id] += 10000
  22. }
  23. public lekerd(id)
  24. {
  25. client_print(id,print_chat,"Dollárod: %d",Dollar[id])
  26. }
  27.  
  28. public checkStatus(id)
  29. {
  30. //Randomizáljuk magát a kellő öléseket 1-1 küldetésnél
  31. new Num = random_num(1,3);
  32. new randomWeapon = random_num(0,5)
  33. new randomHead = random_num(0,1)
  34. new randomDollar = random_num(2,20)
  35.  
  36. if(g_Quest[id] == 0)
  37. {
  38.     g_QuestKills[0][id] = Num;
  39.     g_QuestWeapon[id] = randomWeapon;
  40.     g_QuestHead[id] = randomHead;
  41.     g_Jutalom[id] = randomDollar;
  42.     g_Quest[id] = 1; //Hogy feltudjuk használni azt, hogy a játĂ©kosnak már van folyamatba kĂĽldetĂ©se vagy sem.
  43.     client_print(id,print_chat,"A kĂĽldetĂ©sed a következĹ‘....")
  44.     openQuestMenu(id);
  45. }
  46. else openQuestMenu(id);
  47. }
  48.  
  49. public openQuestMenu(id)
  50. {
  51.     new String[121],String1[121],String2[121],String3[121],String4[121];
  52.     formatex(String, charsmax(String), "\dKĂĽldetĂ©sek");
  53.     new menu = menu_create(String, "h_openQuestMenu");
  54.    
  55.     new const QuestWeapons[][] = { "AK47", "M4A1", "AWP", "DEAGLE", "USP", "Nincs" };
  56.     new const QuestHeadKill[][] = { "Nincs", "Csak fejlövĂ©s" };
  57.     formatex(String, charsmax(String), "\rKĂĽldetĂ©s kihagyása \d[ \y10$\d ]^n");
  58.     menu_additem(menu, String, "0",0);
  59.     formatex(String1, charsmax(String1), "\dFeladat: \yĂ–lj meg\r %d \yjátĂ©kost \d[\yMĂ©g\r %d \yölĂ©s\d]", g_QuestKills[0][id], g_QuestKills[0][id]-g_QuestKills[1][id]);
  60.     menu_addtext(menu, String1, 0)
  61.     formatex(String2, charsmax(String2), "\dFejlövĂ©s korlát: \y%s", QuestHeadKill[g_QuestHead[id]]);
  62.     menu_addtext(menu, String2, 0)
  63.     if(g_QuestWeapon[id] == 5)
  64.     formatex(String3, charsmax(String3), "\dFegyver Korlát: \yNincs^n");
  65.     else
  66.     formatex(String3, charsmax(String3), "\dFegyver Korlát: \y%s \d[\rCsak ezzel a fegyverrel megy a kĂĽldetĂ©s\d]^n", QuestWeapons[g_QuestWeapon[id]]);
  67.     menu_addtext(menu, String3, 0)
  68.     formatex(String4, charsmax(String4), "\dJutalom:\r [\y %d$ \r]", g_Jutalom[id]);
  69.     menu_addtext(menu, String4, 0)
  70.    
  71.     menu_display(id, menu, 0);
  72.     return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. public h_openQuestMenu(id, menu, item)
  76. {
  77. if(item == MENU_EXIT)
  78. {
  79. menu_destroy(menu);
  80. return;
  81. }
  82.  
  83. new data[9], szName[64];
  84. new access, callback;
  85. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  86. new key = str_to_num(data);
  87.  
  88. switch(key)
  89.     {
  90.     case 0:
  91.         {
  92.             if(Dollar[id] >= 10)
  93.             {
  94.                 g_QuestKills[1][id] = 0;
  95.                 g_QuestWeapon[id] = 0;
  96.                 g_Quest[id] = 0;
  97.                 Dollar[id] -= 10;
  98.                 ColorChat(id, GREEN, "^1Kihagytad ezt a kĂĽldetĂ©st,^4 10$-^1Ă©rt!");
  99.             }
  100.             else ColorChat(id, GREEN, "^1Nincs elĂ©g dollároda kĂĽldetĂ©s kihagyásához!");
  101.         }
  102. }
  103.         }
  104.  
  105. public Halal()
  106. {
  107. new Attacker = read_data(1);
  108. new Victim = read_data(2);
  109.    
  110.     if(Attacker == Victim)
  111.     return PLUGIN_HANDLED;
  112.    
  113.     /*
  114.     oles[Attacker]++; //Ez akkor kell ha már a mĂłdban van, Ă©s Ă­gy van definiálva
  115.    
  116.     while(oles[Attacker] >= Rangok[g_Rang[Attacker]][Xp]) //Ha a mĂłdban van
  117.     g_Rang[Attacker]++; //Ha a mĂłdban van
  118.     */
  119.    
  120.     if(g_Quest[Attacker] == 1) Quest(Attacker); //Ezzel lekĂ©rdezzĂĽk hogy ha van kĂĽldetĂ©se, akkor fusson le a Quest fĂĽggvĂ©ny
  121.    
  122.         return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. public Quest(id)
  126. {
  127. new HeadShot = read_data(3);
  128. new g_UserName[33]
  129. get_user_name(id, g_UserName,32)
  130.  
  131. if(g_QuestHead[id] == 1 && (HeadShot)) //Ha ez a tömb értéke 1 akkor fejlövés csak!
  132. {
  133.     if(g_QuestWeapon[id] == 5) g_QuestKills[1][id]++; //Ha nincs fegyver korlát, adjon kĂĽldis killeket
  134.     else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_USP) g_QuestKills[1][id]++;
  135.     else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
  136.     else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
  137.     else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
  138.     else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
  139. }
  140. if(g_QuestHead[id] == 0) //Ha nincs fejlövés korlát
  141. {
  142.     if(g_QuestWeapon[id] == 5) g_QuestKills[1][id]++; //Ha nincs fegyĂł korlát
  143.     else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_USP) g_QuestKills[1][id]++;
  144.     else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
  145.     else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
  146.     else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
  147.     else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
  148. }
  149. if(g_QuestKills[1][id] >= g_QuestKills[0][id])
  150. {
  151.     Dollar[id] += g_Jutalom[id];
  152.     g_QuestKills[1][id] = 0;
  153.     g_QuestWeapon[id] = 0;
  154.     g_Quest[id] = 0; //Nem lesz kĂĽldetĂ©se
  155.     ColorChat(id, BLUE, "^1Kaptál^3 %d ^1Dollárt mert, teljesĂ­tetted a kĂĽldetĂ©sedet!",g_Jutalom[id]);
  156.     ColorChat(0, BLUE, "^4%s ^3TeljesĂ­tett egy kĂĽldetĂ©st!", g_UserName);
  157. }
  158. }


Ha beraknám a módba hibát dob. Beraknád nekem a módba?

Szerző:  zack1337 [ 2017.11.25. 21:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

Jucika, nálad ez a módi, hogy átirod az authort mindenhol?

Még 1 szót nem bírtál megváltoztatni abban, amit én irtam még valakinek aki kérte a fórumon, nem is olyan rég.

KépKép

Szerző:  Shadow -.- [ 2017.11.26. 01:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

De valaki, megcsinálná hogy beleírja a módba?

Szerző:  adriansr14 [ 2017.11.26. 09:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Küldetés Rendszer

Shadow -.- írta:
De valaki, megcsinálná hogy beleírja a módba?


Most nem azért...
Ott van az egész forrás kód, egyszerűen megfogod:
CTRL+C
CTRL+V
És voala
Ha már ezt nem tudod megcsinálni, minek nyitsz szervert.? :D

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/