#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
//Tömbök amire szükségünk lesz
new g_QuestKills[2][33], g_Quest[33];
new g_QuestWeapon[33],g_QuestHead[33];
new Dollar[33],g_Jutalom[33]
#pragma tabsize 0
public plugin_init()
{
register_plugin("Küldetés","1.0","pbT Team")
//Ellenörizzük, hogy a játékosnak van-e folyamatban küldetése
register_clcmd("say /kuldetes", "checkStatus")
register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
}
public addolas(id)
{
Dollar[id] += 10000
}
public lekerd(id)
{
client_print(id,print_chat,"Dollárod: %d",Dollar[id])
}
public checkStatus(id)
{
//Randomizáljuk magát a kellő öléseket 1-1 küldetésnél
new Num = random_num(1,3);
new randomWeapon = random_num(0,5)
new randomHead = random_num(0,1)
new randomDollar = random_num(2,20)
if(g_Quest[id] == 0)
{
g_QuestKills[0][id] = Num;
g_QuestWeapon[id] = randomWeapon;
g_QuestHead[id] = randomHead;
g_Jutalom[id] = randomDollar;
g_Quest[id] = 1; //Hogy feltudjuk használni azt, hogy a játékosnak már van folyamatba küldetése vagy sem.
client_print(id,print_chat,"A küldetésed a következő....")
openQuestMenu(id);
}
else openQuestMenu(id);
}
public openQuestMenu(id)
{
new String[121],String1[121],String2[121],String3[121],String4[121];
formatex(String, charsmax(String), "\dKüldetések");
new menu = menu_create(String, "h_openQuestMenu");
new const QuestWeapons[][] = { "AK47", "M4A1", "AWP", "DEAGLE", "USP", "Nincs" };
new const QuestHeadKill[][] = { "Nincs", "Csak fejlövés" };
formatex(String, charsmax(String), "\rKüldetés kihagyása \d[ \y10$\d ]^n");
menu_additem(menu, String, "0",0);
formatex(String1, charsmax(String1), "\dFeladat: \yÖlj meg\r %d \yjátékost \d[\yMég\r %d \yölés\d]", g_QuestKills[0][id], g_QuestKills[0][id]-g_QuestKills[1][id]);
menu_addtext(menu, String1, 0)
formatex(String2, charsmax(String2), "\dFejlövés korlát: \y%s", QuestHeadKill[g_QuestHead[id]]);
menu_addtext(menu, String2, 0)
if(g_QuestWeapon[id] == 5)
formatex(String3, charsmax(String3), "\dFegyver Korlát: \yNincs^n");
else
formatex(String3, charsmax(String3), "\dFegyver Korlát: \y%s \d[\rCsak ezzel a fegyverrel megy a küldetés\d]^n", QuestWeapons[g_QuestWeapon[id]]);
menu_addtext(menu, String3, 0)
formatex(String4, charsmax(String4), "\dJutalom:\r [\y %d$ \r]", g_Jutalom[id]);
menu_addtext(menu, String4, 0)
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public h_openQuestMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 0:
{
if(Dollar[id] >= 10)
{
g_QuestKills[1][id] = 0;
g_QuestWeapon[id] = 0;
g_Quest[id] = 0;
Dollar[id] -= 10;
ColorChat(id, GREEN, "^1Kihagytad ezt a küldetést,^4 10$-^1ért!");
}
else ColorChat(id, GREEN, "^1Nincs elég dollároda küldetés kihagyásához!");
}
}
}
public Halal()
{
new Attacker = read_data(1);
new Victim = read_data(2);
if(Attacker == Victim)
return PLUGIN_HANDLED;
/*
oles[Attacker]++; //Ez akkor kell ha már a mĂłdban van, Ă©s Ăgy van definiálva
while(oles[Attacker] >= Rangok[g_Rang[Attacker]][Xp]) //Ha a mĂłdban van
g_Rang[Attacker]++; //Ha a mĂłdban van
*/
if(g_Quest[Attacker] == 1) Quest(Attacker); //Ezzel lekérdezzük hogy ha van küldetése, akkor fusson le a Quest függvény
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Quest(id)
{
new HeadShot = read_data(3);
new g_UserName[33]
get_user_name(id, g_UserName,32)
if(g_QuestHead[id] == 1 && (HeadShot)) //Ha ez a tömb értéke 1 akkor fejlövés csak!
{
if(g_QuestWeapon[id] == 5) g_QuestKills[1][id]++; //Ha nincs fegyver korlát, adjon küldis killeket
else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_USP) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
}
if(g_QuestHead[id] == 0) //Ha nincs fejlövés korlát
{
if(g_QuestWeapon[id] == 5) g_QuestKills[1][id]++; //Ha nincs fegyó korlát
else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_USP) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
}
if(g_QuestKills[1][id] >= g_QuestKills[0][id])
{
Dollar[id] += g_Jutalom[id];
g_QuestKills[1][id] = 0;
g_QuestWeapon[id] = 0;
g_Quest[id] = 0; //Nem lesz küldetése
ColorChat(id, BLUE, "^1Kaptál^3 %d ^1Dollárt mert, teljesĂtetted a kĂĽldetĂ©sedet!",g_Jutalom[id]);
ColorChat(0, BLUE, "^4%s ^3TeljesĂtett egy kĂĽldetĂ©st!", g_UserName);
}
}