Sziasztok! 
1. Egy olyan plugint keresek ami letíltja a nézőt, vagyis hogy senki se tudjon belépni oda.
2. Volna egy olyan problémám, hogy egyesek nem hallják kör végén a zenéket. Mi lehet a probléma?
3. Van egy rang (prefixes) pluginom, amivel annyi a probléma, hogy amikor halott az ember akkor 2x írja ki az üzenetét, meg megjeleníti a parancsokat (pl. /rs, /menü stb), ezt nem kellene kimutassa. 
Előre is köszi a segítségeket.
Itt a körvégi zene plugin: 
Kód:
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
   register_event("SendAudio", "Zene_1", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "Zene_2", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public plugin_precache() {
   precache_sound("zene/zene/zene_1.mp3")
   precache_sound("zene/zene/zene_2.mp3")
   precache_sound("zene/zene/zene_3.mp3")
   precache_sound("zene/zene/zene_4.mp3")
   precache_sound("zene/zene/zene_5.mp3")
   precache_sound("zene/zene/zene_6.mp3")
}
public Zene_1() {
   switch (random_num(1, 6)) {
      case 1:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_1.mp3")
      }
      case 2:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_2.mp3")
      }
      case 3:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_3.mp3")
      }
      case 4:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_4.mp3")
      }
      case 5:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_5.mp3")
      }
      case 6:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_6.mp3")
      }
   }
}
public Zene_2() {
   switch (random_num(1, 6)) {
      case 1:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_1.mp3")
      }
      case 2:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_2.mp3")
      }
      case 3:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_3.mp3")
      }
      case 4:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_4.mp3")
      }
      case 5:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_5.mp3")
      }
      case 6:{
         client_cmd(0, "mp3 play sound/zene/zene/zene_6.mp3")
      }
   }
}
A rangos plugin:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
new nev[32]
new message[192]
new Temp[192]
static color[10]
public plugin_init() {
   register_clcmd("say", "sayhook")
   register_clcmd("say_team", "sayhook")
}
public sayhook(id) {
   read_args (message, 191)
   remove_quotes (message)
   if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) {
      return PLUGIN_HANDLED_MAIN
   }
   get_user_name(id, nev, 31)
   if(is_user_alive(id)) {
      get_user_team(id, color, 9)
      
      if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      formatex(Temp, 191, "^4[Tulajdonos]^x03%s: ^4%s", nev, message)
      
      else formatex(Temp, 191, "^4[JátĂ©kos]^x03%s: ^1%s", nev, message)
      
   }
   else if(!is_user_alive(id)) {
      if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^4[Tulajdonos]^x03%s: ^4%s", nev, message)
      
      else formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^4[JátĂ©kos]^x03%s: ^1%s", nev, message)
      
   }
   sendmessage(color)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public sendmessage(color[]) {
   new teamName[10]
   for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) {
      get_user_team (player, teamName, 9)
      teamf (player, color)
      elkuldes(player, Temp)
      teamf(player, teamName)
   }
}
public teamf(player, team[]) {
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
   write_byte(player)
   write_string(team)
   message_end()
}
public elkuldes(player, Temp[]) {
   message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
   write_byte( player )
   write_string( Temp )
   message_end()
}