hlmod.hu
https://hlmod.hu/

halál event
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28504
Oldal: 1 / 2

Szerző:  aarpi. [ 2017.12.01. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  halál event

Sziasztok, Valaki megtudná nekem oldani hogy ennél a halál eventnél ha vip ugye akkor ne kapjon sima játékos dollárt mert ebben ha van vip joga akkor kap mindkét dollárt. Remélem érthető mi lenne a gondom
Kód:
}    
public Halal()
{
   new Gyilkos = read_data(1);
   new Aldozat = read_data(2);
   new pPont; pPont += random_num(1, 40);
   
   if(Gyilkos == Aldozat)
      return PLUGIN_HANDLED;
      
      Oles[Gyilkos] ++;
      D_Oles[Gyilkos] ++;
      
      while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
         Rang[Gyilkos]++;
      
      Dollar[Gyilkos] += pPont;
      ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
      
      if(Vip[Gyilkos] >= 1)
      {
         new Num = random_num(60, 200)
         Dollar[Gyilkos] += Num;
         ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
      }
      
      LadaDropEllenor(Gyilkos);
      return PLUGIN_HANDLED;

Szerző:  Pika [ 2017.12.01. 20:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

aarpi. írta:
Sziasztok, Valaki megtudná nekem oldani hogy ennél a halál eventnél ha vip ugye akkor ne kapjon sima játékos dollárt mert ebben ha van vip joga akkor kap mindkét dollárt. Remélem érthető mi lenne a gondom
Kód:
}    
public Halal()
{
   new Gyilkos = read_data(1);
   new Aldozat = read_data(2);
   new pPont; pPont += random_num(1, 40);
   
   if(Gyilkos == Aldozat)
      return PLUGIN_HANDLED;
      
      Oles[Gyilkos] ++;
      D_Oles[Gyilkos] ++;
      
      while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
         Rang[Gyilkos]++;
      
      Dollar[Gyilkos] += pPont;
      ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
      
      if(Vip[Gyilkos] >= 1)
      {
         new Num = random_num(60, 200)
         Dollar[Gyilkos] += Num;
         ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
      }[/Codebox]
      
      LadaDropEllenor(Gyilkos);
      return PLUGIN_HANDLED;


Erre gondoltál?

  1. new vipdollar[33]



  1. if(Vip[Gyilkos] >= 1)
  2.         {
  3.             new Num = random_num(60, 200)
  4.             vipdollar[Gyilkos] += Num;
  5.             ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
  6. }

Szerző:  aarpi. [ 2017.12.01. 20:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

Pika írta:
aarpi. írta:
Sziasztok, Valaki megtudná nekem oldani hogy ennél a halál eventnél ha vip ugye akkor ne kapjon sima játékos dollárt mert ebben ha van vip joga akkor kap mindkét dollárt. Remélem érthető mi lenne a gondom
Kód:
}    
public Halal()
{
   new Gyilkos = read_data(1);
   new Aldozat = read_data(2);
   new pPont; pPont += random_num(1, 40);
   
   if(Gyilkos == Aldozat)
      return PLUGIN_HANDLED;
      
      Oles[Gyilkos] ++;
      D_Oles[Gyilkos] ++;
      
      while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
         Rang[Gyilkos]++;
      
      Dollar[Gyilkos] += pPont;
      ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
      
      if(Vip[Gyilkos] >= 1)
      {
         new Num = random_num(60, 200)
         Dollar[Gyilkos] += Num;
         ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
      }[/Codebox]
      
      LadaDropEllenor(Gyilkos);
      return PLUGIN_HANDLED;


Erre gondoltál?

  1. new vipdollar[33]



  1. if(Vip[Gyilkos] >= 1)
  2.         {
  3.             new Num = random_num(60, 200)
  4.             vipdollar[Gyilkos] += Num;
  5.             ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ă–lĂ©sedĂ©rt kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
  6. }

Ez már benne van működik is meg minden és ha vipje van a játékosnak akkor ki írja kétszer egyszer mintha sima játékos lenne és egyszer vipként és azt meg is kapja 2szer és az kéne hogy ha vip akkor csak a vip dollárját kapja meg.

Szerző:  Jucika [ 2017.12.01. 20:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

Ilyenre gondolsz?
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.    
  6.     if ( !( 0 < Gyilkos <= get_maxplayers( ) ) )
  7.         return PLUGIN_HANDLED;
  8.    
  9.     if(Gyilkos == Aldozat)
  10.         return PLUGIN_HANDLED;
  11.    
  12.     new sWpn[ 20 ];
  13.     copy( sWpn, charsmax( sWpn ), "weapon_" );
  14.     read_data( 4, sWpn[ 7 ], charsmax( sWpn ) );
  15.    
  16.     switch ( get_weaponid( sWpn ) )
  17.     {
  18.         case CSW_AK47: ak47[Gyilkos]++;
  19.         case CSW_M4A1: m4a1[Gyilkos]++;
  20.         case CSW_AWP: awp[Gyilkos]++;
  21.         case CSW_FAMAS: famas[Gyilkos]++;
  22.         case CSW_P90: p90[Gyilkos]++;
  23.         case CSW_SCOUT: scout[Gyilkos]++;
  24.         case CSW_DEAGLE: deagle[Gyilkos]++;
  25.         case CSW_USP: usp[Gyilkos]++;
  26.         case CSW_GLOCK18: glock18[Gyilkos]++;
  27.         case CSW_KNIFE: knife[Gyilkos]++;
  28.         case CSW_HEGRENADE: granat[Gyilkos]++;
  29.         case CSW_C4: c4[Gyilkos]++;
  30.     }
  31.    
  32.     new pPont = random_num(MIN, MAX);
  33.    
  34.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  35.    
  36.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  37.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);
  38.    
  39.     Oles[Gyilkos]++;
  40.     osszesoles[Gyilkos]++;
  41.    
  42.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  43.         Rang[Gyilkos]++;
  44.    
  45.     LadaDropp(Gyilkos);
  46.     KulcsDropp(Gyilkos);
  47.     return PLUGIN_HANDLED;
  48. }


UI:.
Vagy??
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new id = read_data(1)
  4.     new x = read_data(2)
  5.     new dFajta
  6.    
  7.     if(id == x || id == 0 || !jBejelentkezve[id])
  8.     {
  9.         return
  10.     }
  11.    
  12.     XP[id] += random_num(3, 5)
  13.    
  14.     Oles[id]++
  15.    
  16.     if(XP[id] >= SzintXP[Szint[id]])
  17.     {
  18.         Szint[id]++
  19.         Pontok[id] += 2
  20.         xp[id] -= 100
  21.         new Nev[32]
  22.         get_user_name(id, Nev, 31)
  23.         print_color(0, "%s!y Gratulálunk !t%s!y-nak/nek! !g%d!y szintű lett!", Prefix, Nev, Szint[id])
  24.     }
  25.    
  26.     new RandomSzam = random_num(0, 1000)
  27.    
  28.     if(Event == 1 && 10 > RandomSzam || Event == 2 && 10 > RandomSzam)
  29.     {
  30.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  31.         {
  32.             if(Event == 1)
  33.                 LadaKap(id)
  34.             else if(Event == 2)
  35.                 KulcsKap(id)
  36.         }
  37.         else
  38.         {
  39.             if(Event == 1)
  40.                 dFajta = 4
  41.             else if(Event == 2)
  42.                 dFajta = 3
  43.         }
  44.     }
  45.     else if(630 > RandomSzam)
  46.     {
  47.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  48.         {
  49.             CsomagKap(id)
  50.         }
  51.         else
  52.         {
  53.             dFajta = 2
  54.         }
  55.     }
  56.     else if(1001 > RandomSzam)
  57.     {
  58.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  59.         {
  60.             AranyKap(id)
  61.         }
  62.         else
  63.         {
  64.             dFajta = 1
  65.         }
  66.     }
  67.    
  68.     if(dFajta == 0)
  69.     {
  70.         return
  71.     }
  72.    
  73.     new Float:Origin[3]
  74.     pev(x, pev_origin, Origin)
  75.    
  76.     new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  77.     Origin[2] -= 36.0
  78.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  79.    
  80.     set_pev(Ent, pev_classname, DropAdat[dFajta][0])
  81.    
  82.     new Mdl[86], Ido[20]
  83.     num_to_str(get_systime()+20, Ido, 19)
  84.     formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s", DropAdat[dFajta][1])
  85.     engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, Mdl)
  86.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  87.     set_pev(Ent, pev_health, id)
  88.     entity_set_float(Ent, EV_FL_health, float(id))
  89.    
  90.     set_pev(Ent, pev_netname, Ido)
  91.     set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  92.    
  93.     set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  94.     engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, { -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, { 11.470000, 12.780000, 6.720000 })
  95.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  96.    
  97.     print_color(id, "%s!y Az ellenségből esett egy tárgy! Van!t 20!y másodperced, hogy felvedd!", Prefix)
  98.    
  99.     SQL_jFrissites(id)
  100. }

Szerző:  Shadow -.- [ 2017.12.01. 20:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

Jucika írta:
Ilyenre gondolsz?
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.    
  6.     if ( !( 0 < Gyilkos <= get_maxplayers( ) ) )
  7.         return PLUGIN_HANDLED;
  8.    
  9.     if(Gyilkos == Aldozat)
  10.         return PLUGIN_HANDLED;
  11.    
  12.     new sWpn[ 20 ];
  13.     copy( sWpn, charsmax( sWpn ), "weapon_" );
  14.     read_data( 4, sWpn[ 7 ], charsmax( sWpn ) );
  15.    
  16.     switch ( get_weaponid( sWpn ) )
  17.     {
  18.         case CSW_AK47: ak47[Gyilkos]++;
  19.         case CSW_M4A1: m4a1[Gyilkos]++;
  20.         case CSW_AWP: awp[Gyilkos]++;
  21.         case CSW_FAMAS: famas[Gyilkos]++;
  22.         case CSW_P90: p90[Gyilkos]++;
  23.         case CSW_SCOUT: scout[Gyilkos]++;
  24.         case CSW_DEAGLE: deagle[Gyilkos]++;
  25.         case CSW_USP: usp[Gyilkos]++;
  26.         case CSW_GLOCK18: glock18[Gyilkos]++;
  27.         case CSW_KNIFE: knife[Gyilkos]++;
  28.         case CSW_HEGRENADE: granat[Gyilkos]++;
  29.         case CSW_C4: c4[Gyilkos]++;
  30.     }
  31.    
  32.     new pPont = random_num(MIN, MAX);
  33.    
  34.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  35.    
  36.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  37.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);
  38.    
  39.     Oles[Gyilkos]++;
  40.     osszesoles[Gyilkos]++;
  41.    
  42.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  43.         Rang[Gyilkos]++;
  44.    
  45.     LadaDropp(Gyilkos);
  46.     KulcsDropp(Gyilkos);
  47.     return PLUGIN_HANDLED;
  48. }


UI:.
Vagy??
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new id = read_data(1)
  4.     new x = read_data(2)
  5.     new dFajta
  6.    
  7.     if(id == x || id == 0 || !jBejelentkezve[id])
  8.     {
  9.         return
  10.     }
  11.    
  12.     XP[id] += random_num(3, 5)
  13.    
  14.     Oles[id]++
  15.    
  16.     if(XP[id] >= SzintXP[Szint[id]])
  17.     {
  18.         Szint[id]++
  19.         Pontok[id] += 2
  20.         xp[id] -= 100
  21.         new Nev[32]
  22.         get_user_name(id, Nev, 31)
  23.         print_color(0, "%s!y Gratulálunk !t%s!y-nak/nek! !g%d!y szintű lett!", Prefix, Nev, Szint[id])
  24.     }
  25.    
  26.     new RandomSzam = random_num(0, 1000)
  27.    
  28.     if(Event == 1 && 10 > RandomSzam || Event == 2 && 10 > RandomSzam)
  29.     {
  30.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  31.         {
  32.             if(Event == 1)
  33.                 LadaKap(id)
  34.             else if(Event == 2)
  35.                 KulcsKap(id)
  36.         }
  37.         else
  38.         {
  39.             if(Event == 1)
  40.                 dFajta = 4
  41.             else if(Event == 2)
  42.                 dFajta = 3
  43.         }
  44.     }
  45.     else if(630 > RandomSzam)
  46.     {
  47.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  48.         {
  49.             CsomagKap(id)
  50.         }
  51.         else
  52.         {
  53.             dFajta = 2
  54.         }
  55.     }
  56.     else if(1001 > RandomSzam)
  57.     {
  58.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  59.         {
  60.             AranyKap(id)
  61.         }
  62.         else
  63.         {
  64.             dFajta = 1
  65.         }
  66.     }
  67.    
  68.     if(dFajta == 0)
  69.     {
  70.         return
  71.     }
  72.    
  73.     new Float:Origin[3]
  74.     pev(x, pev_origin, Origin)
  75.    
  76.     new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  77.     Origin[2] -= 36.0
  78.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  79.    
  80.     set_pev(Ent, pev_classname, DropAdat[dFajta][0])
  81.    
  82.     new Mdl[86], Ido[20]
  83.     num_to_str(get_systime()+20, Ido, 19)
  84.     formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s", DropAdat[dFajta][1])
  85.     engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, Mdl)
  86.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  87.     set_pev(Ent, pev_health, id)
  88.     entity_set_float(Ent, EV_FL_health, float(id))
  89.    
  90.     set_pev(Ent, pev_netname, Ido)
  91.     set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  92.    
  93.     set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  94.     engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, { -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, { 11.470000, 12.780000, 6.720000 })
  95.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  96.    
  97.     print_color(id, "%s!y Az ellenségből esett egy tárgy! Van!t 20!y másodperced, hogy felvedd!", Prefix)
  98.    
  99.     SQL_jFrissites(id)
  100. }

Ott írja milyent kéne megcsinálni...

Szerző:  Shadow -.- [ 2017.12.01. 20:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

Próbáld.
public Halal()
{
new Gyilkos = read_data(1);
new Aldozat = read_data(2);
new pPont; pPont += random_num(1, 40);

if(Gyilkos == Aldozat)
return PLUGIN_HANDLED;

Oles[Gyilkos] ++;
D_Oles[Gyilkos] ++;

while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
Rang[Gyilkos]++;

if(Vip[Gyilkos] >= 0)
{
Dollar[Gyilkos] += pPont;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
}

if(Vip[Gyilkos] >= 1)
{
new Num = random_num(60, 200)
Dollar[Gyilkos] += Num;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
}

LadaDropEllenor(Gyilkos);
return PLUGIN_HANDLED;

Szerző:  Pika [ 2017.12.01. 21:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

Shadow -.- írta:
Próbáld.
public Halal()
{
new Gyilkos = read_data(1);
new Aldozat = read_data(2);
new pPont; pPont += random_num(1, 40);

if(Gyilkos == Aldozat)
return PLUGIN_HANDLED;

Oles[Gyilkos] ++;
D_Oles[Gyilkos] ++;

while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
Rang[Gyilkos]++;

if(Vip[Gyilkos] >= 0)
{
Dollar[Gyilkos] += pPont;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
}

if(Vip[Gyilkos] >= 1)
{
new Num = random_num(60, 200)
Dollar[Gyilkos] += Num;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
}

LadaDropEllenor(Gyilkos);
return PLUGIN_HANDLED;


Esküszöm nem értem mit akarsz. Ha VIP kapjon vippontot nem? Mert én egy VIPPONT nevű változót sem látok.

Szerző:  aarpi. [ 2017.12.02. 14:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

Shadow -.- írta:
Próbáld.
public Halal()
{
new Gyilkos = read_data(1);
new Aldozat = read_data(2);
new pPont; pPont += random_num(1, 40);

if(Gyilkos == Aldozat)
return PLUGIN_HANDLED;

Oles[Gyilkos] ++;
D_Oles[Gyilkos] ++;

while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
Rang[Gyilkos]++;

if(Vip[Gyilkos] >= 0)
{
Dollar[Gyilkos] += pPont;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
}

if(Vip[Gyilkos] >= 1)
{
new Num = random_num(60, 200)
Dollar[Gyilkos] += Num;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
}

LadaDropEllenor(Gyilkos);
return PLUGIN_HANDLED;

Köszönöm shadow és a többiek is de viszont ez sem azt produkálja amit szerettem volna.

Szerző:  Pika [ 2017.12.02. 15:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

aarpi. írta:
Shadow -.- írta:
Próbáld.
public Halal()
{
new Gyilkos = read_data(1);
new Aldozat = read_data(2);
new pPont; pPont += random_num(1, 40);

if(Gyilkos == Aldozat)
return PLUGIN_HANDLED;

Oles[Gyilkos] ++;
D_Oles[Gyilkos] ++;

while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
Rang[Gyilkos]++;

if(Vip[Gyilkos] >= 0)
{
Dollar[Gyilkos] += pPont;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
}

if(Vip[Gyilkos] >= 1)
{
new Num = random_num(60, 200)
Dollar[Gyilkos] += Num;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
}

LadaDropEllenor(Gyilkos);
return PLUGIN_HANDLED;

Köszönöm shadow és a többiek is de viszont ez sem azt produkálja amit szerettem volna.


Hát én sírok. Máskor talán írd le, és fogalmazd meg mit szeretnél, mert ezt a kódrendszered senki sem fejti meg magától.

Szerző:  aarpi. [ 2017.12.02. 16:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: halál event

Pika írta:
aarpi. írta:
Shadow -.- írta:
Próbáld.
public Halal()
{
new Gyilkos = read_data(1);
new Aldozat = read_data(2);
new pPont; pPont += random_num(1, 40);

if(Gyilkos == Aldozat)
return PLUGIN_HANDLED;

Oles[Gyilkos] ++;
D_Oles[Gyilkos] ++;

while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
Rang[Gyilkos]++;

if(Vip[Gyilkos] >= 0)
{
Dollar[Gyilkos] += pPont;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d^1.", C_Prefix, pPont);
}

if(Vip[Gyilkos] >= 1)
{
new Num = random_num(60, 200)
Dollar[Gyilkos] += Num;
ColorChat(Gyilkos, GREEN, "%s ^1Ölésedért kaptál ennyi dollárt: ^3%d ^1(^4VIP^1).", C_Prefix, Num);
}

LadaDropEllenor(Gyilkos);
return PLUGIN_HANDLED;

Köszönöm shadow és a többiek is de viszont ez sem azt produkálja amit szerettem volna.


Hát én sírok. Máskor talán írd le, és fogalmazd meg mit szeretnél, mert ezt a kódrendszered senki sem fejti meg magától.

ha ölsz egy játékost és van vip jogod akkor kétszer írja ki mennyi dollárt kapsz egyszer: Ölésedért kaptál ennyi dollárt: xy másodszor pedig Ölésedért kaptál ennyi dollárt: xy (VIP) és azt szerettem volna/szeretném hogy csak a második szöveget írja ki és csak azt is kapja meg mert kétszer is kap dollárt

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/