hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Tag mismatch
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28540
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Jucika [2017.12.10. 23:04 ]
Hozzászólás témája:  Tag mismatch

Sziasztok!

Azt szerettem volna elérni, hogy egy adott Kill/Death arány felett a játékosok csatlakozáskor jogot kapjanak, ám ez nem igazán akar összejönni. Az alábbi forráskódra valamiért Tag mismatch-et ír a fordító, holott Float-ot hasonlítok Float-hoz...

Hiába írtam akár változóként is (new Float:a=2.0), akkor is hibát dobott rá. Sajnos ez pedig kifejezetten egy olyan érték, amit float-ban kell megkapnom/összehasonlítanom.

Megoldás.
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     new Float:k_per_d = (float(szStats[0])/float(szStats[1]))
  6.    
  7.     if(Float:k_per_d >= 2.0)
  8.         set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_KICK)
  9. }


regener segítségeis jó.

Szerző:  jokypapa [2017.12.11. 07:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tag mismatch

Jucika írta:
Sziasztok!

Azt szerettem volna elérni, hogy egy adott Kill/Death arány felett a játékosok csatlakozáskor jogot kapjanak, ám ez nem igazán akar összejönni. Az alábbi forráskódra valamiért Tag mismatch-et ír a fordító, holott Float-ot hasonlítok Float-hoz...

  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     new Float:k_per_d = (szStats[0]/szStats[1])
  6.    
  7.     if(Float:k_per_d >= 2.0)
  8.         set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_KICK)
  9. }


Hiába írtam akár változóként is (new Float:a=2.0), akkor is hibát dobott rá. Sajnos ez pedig kifejezetten egy olyan érték, amit float-ban kell megkapnom/összehasonlítanom.



Én kipróbálnám 2.00-al, ha nem akkor új float változó bele a 2.0-át és a két változót hasonlítani össze. Ha az sem, nekem is szokott ilyen warning-ot dobni de ha itt:
https://amx.freakz.ro/ lefordítom akkor meg nincs baja vele. Amúgy nekem is van olyan pluginom ami ilyen riasztást ad, de ettől függetlenül fut.

Szerző:  regener [2017.12.11. 16:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tag mismatch

  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8], Float:skillContainer[33];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     skillContainer[id] = float(szStats[0])/float(szStats[1]);
  6.  
  7.     if(skillContainer[id] >= 2.0)
  8.     {
  9.         new flags = read_flags("c") //többet is írhatsz bele, pl. abc
  10.         set_user_flags(id,flags)
  11.     }


Ha globálisan hozod létre a skillContainer-t akkor máshoz is tudod használni az arányt amit kap. Illetve öléskor illik frissíteni, így látja folyamatosan a változást.

Szerző:  Jucika [2017.12.18. 22:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tag mismatch

regener írta:
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8], Float:skillContainer[33];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     skillContainer[id] = float(szStats[0])/float(szStats[1]);
  6.  
  7.     if(skillContainer[id] >= 2.0)
  8.     {
  9.         new flags = read_flags("c") //többet is írhatsz bele, pl. abc
  10.         set_user_flags(id,flags)
  11.     }


Ha globálisan hozod létre a skillContainer-t akkor máshoz is tudod használni az arányt amit kap. Illetve öléskor illik frissíteni, így látja folyamatosan a változást.

Köszönöm.:)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/