hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 442 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 441 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bhop Szavaztatóval...
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 10:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.07. 04:14
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Hellósztok!
szeretnék egy olyan bhop plugint ami kb minden 2-3 kör után csinál egy szavazást hogy legyen e
Bhop os kör vagy sem ugye ha elfogadják akkor abba a körbe tud az egész szerver bhop ozni
aki ezt összetudná rakni előre is köszönöm neki !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Szavaztatóval...
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 10:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
eböl ki tudsz indulni
  1. new Szavazott[2][33]; //Egy tömb, hogy később tudjuk összesíteni a szavazatokat
  2.  
  3. public m_Szavazas(id)
  4. {
  5. new String[121];
  6. formatex(String, charsmax(String), "Szavazás^nLegyen Bhop?^nIgen: %d | Nem: %d", Szavazott[0], Szavazott[1]);
  7. new menu = menu_create(String, "h_Szavazas");
  8.  
  9. formatex(String, charsmax(String), "Igen");
  10. menu_additem(menu, String, "1",0);
  11. formatex(String, charsmax(String), "Nem");
  12. menu_additem(menu, String, "2",0);
  13.  
  14. menu_display(id, menu, 0);
  15. return PLUGIN_HANDLED;
  16. }
  17.  
  18. public h_Szavazas(id, menu, item){
  19. if(item == MENU_EXIT)
  20. {
  21. menu_destroy(menu);
  22. return;
  23. }
  24.  
  25. new data[9], szName[64];
  26. new access, callback;
  27. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28. new key = str_to_num(data);
  29.  
  30. switch(key)
  31.     {
  32.         case 1:
  33.         {
  34.             if(Szavazott[0][id] == 0)
  35.             {
  36.                 Szavazott[id]++; //Hogy később már ne tudjon szavazni
  37.                 Szavazott[0]++; //Az igen szavazat jelen esetben ebbe a tömbbe kerűl mentésre
  38.                 ColorChat(id, GREEN, "Köszönjük a szavazatod");
  39.             }
  40.             else
  41.             {
  42.                 ColorChat(id, GREEN, "Te már szavaztál");
  43.             }
  44.         }
  45.         case 2:
  46.         {
  47.             if(Szavazott[1][id] == 0)
  48.             {
  49.                 Szavazott[id]++; //Hogy később már ne tudjon szavazni
  50.                 Szavazott[1]++; //A nem szavazat jelen esetben ebbe a tömbbe kerűl mentésre
  51.                 ColorChat(id, GREEN, "Köszönjük a szavazatod");
  52.             }
  53.             else
  54.             {
  55.                 ColorChat(id, GREEN, "Te már szavaztál");
  56.             }
  57.         }
  58.     }
  59. }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Szavaztatóval...
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 11:00 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.07. 04:14
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
ez eddig okés és köszi ! csak annyi a baj hogy nem értek a plugin íráshoz :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Szavaztatóval...
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 11:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
hát eddig jutottam vele tovább nem tudom én se valaki aki ért jobban hozzá majd segítenek!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #pragma tabsize 0
  6.  
  7. new Szavazott[2][33]; //Egy tömb, hogy később tudjuk összesíteni a szavazatokat
  8.  
  9. #define FL_WATERJUMP    (1<<11) // player jumping out of water
  10. #define FL_ONGROUND (1<<9)  // At rest / on the ground
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  14.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  15.  
  16.     register_cvar("bh_enabled", "1")
  17.     register_cvar("bh_autojump", "1")
  18.     register_cvar("bh_showusage", "1")
  19. }
  20.  
  21.  
  22. public m_Szavazas(id)
  23. {
  24. new String[121];
  25. formatex(String, charsmax(String), "Szavazás^nLegyen Bhop?^nIgen: %d | Nem: %d", Szavazott[0], Szavazott[1]);
  26. new menu = menu_create(String, "h_Szavazas");
  27.  
  28. formatex(String, charsmax(String), "Igen");
  29. menu_additem(menu, String, "1",0);
  30. formatex(String, charsmax(String), "Nem");
  31. menu_additem(menu, String, "2",0);
  32.  
  33. menu_display(id, menu, 0);
  34. return PLUGIN_HANDLED;
  35. }
  36.  
  37. public h_Szavazas(id, menu, item){
  38. if(item == MENU_EXIT)
  39. {
  40. menu_destroy(menu);
  41. return;
  42. }
  43.  
  44. new data[9], szName[64];
  45. new access, callback;
  46. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  47. new key = str_to_num(data);
  48.  
  49. switch(key)
  50.     {
  51.         case 1:
  52.         {
  53.             if(Szavazott[0][id] == 0)
  54.             {
  55.                 Szavazott[0][id]++; //Hogy később már ne tudjon szavazni
  56.                 Szavazott[0][0]++; //Az igen szavazat jelen esetben ebbe a tömbbe kerűl mentésre
  57.         nexround(id) == 1
  58.  
  59.                 //ColorChat(id, GREEN, "Köszönjük a szavazatod");
  60.             }
  61.             else
  62.             {
  63.                 //ColorChat(id, GREEN, "Te már szavaztál");
  64.             }
  65.         }
  66.         case 2:
  67.         {
  68.             if(Szavazott[1][id] == 0)
  69.             {
  70.                 Szavazott[1][id]++; //Hogy később már ne tudjon szavazni
  71.                 Szavazott[1][1]++; //A nem szavazat jelen esetben ebbe a tömbbe kerűl mentésre
  72.                // ColorChat(id, GREEN, "Köszönjük a szavazatod");
  73.             }
  74.             else
  75.             {
  76.                 //ColorChat(id, GREEN, "Te már szavaztál");
  77.             }
  78.         }
  79.     }
  80. }
  81.  
  82. public nexround(id)
  83. {
  84. if(Szavazott[0][id] == 0)
  85.             {
  86.          if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  87.         return PLUGIN_CONTINUE
  88.  
  89.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)     // Disable slow down after jumping
  90.  
  91.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  92.         return PLUGIN_CONTINUE
  93.  
  94. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)     Make a player jump automatically
  95.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
  96.         new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  97.  
  98.         if (flags & FL_WATERJUMP)
  99.             return PLUGIN_CONTINUE
  100.         if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  101.             return PLUGIN_CONTINUE
  102.         if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  103.             return PLUGIN_CONTINUE
  104.  
  105.         new Float:velocity[3]
  106.         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  107.         velocity[2] += 250.0
  108.         entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  109.  
  110.         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)  // Play the Jump Animation
  111.     }    
  112. }
  113. else if(Szavazott[1][id] == 0)
  114.             {
  115.      
  116. }
  117. }
  118. public client_authorized(id)
  119.     set_task(30.0, "showUsage", id)
  120.  
  121. public showUsage(id) {
  122.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  123.         return PLUGIN_HANDLED
  124.  
  125.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  126.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  127.     } else {
  128.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  129.     }
  130.     return PLUGIN_HANDLED
  131. }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Szavaztatóval...
HozzászólásElküldve: 2018.01.07. 21:06 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.07. 04:14
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Valaki esetleg ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Szavaztatóval...
HozzászólásElküldve: 2018.01.07. 21:27 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.28. 16:14
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Pontosan mit kéne még beleírni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Szavaztatóval...
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 17:22 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.25. 01:06
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Tessék.


Csatolmányok:
valami (21).sma [3.82 KiB]
Letöltve 94 alkalommal.

_________________
[steam]veteranfiatal[/steam]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 152 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole