hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.07. 01:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 198 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 196 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: ASDD, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 20:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.14. 19:02
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Sziasztok! A helyzet az, hogy egy hud színét akartam változtatni fokozatosan (zöldről sárgára) Addig tökéletesen működik amíg az alap zöld színről eljut a sárgáig, de utána nem megy tovább.

Kód:
new Szinek[11] = {0, 42, 85, 127, 170, 212, 255, 170, 127, 85, 42};   A 0 az alap zöld, 212-ig sárgul, 255 a sárga, viszont onnan nem megy tovább.

public plugin_init()
{
   set_task(1.0, "HUD", 0, _, _, "b");
}

static id2 = 1;

public HUD()
{
   static id
   
   if(id2 == 11) { id2 = 1; }
   set_hudmessage(Szinek[id2], 255, 0, 0.11, 0.02, 0, 6.0, 12.0);
   
   for(id = 1; id <= get_maxplayers; id++)
   {      
      show_hudmessage(id, "%i", kill[id]);
   }
   id2++;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 21:26 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.25. 01:06
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Kód:
new Szinek[12] = { 0, 42, 85, 127, 170, 212, 255, 170, 127, 85, 42, 0 };   A 0 az alap zöld, 212-ig sárgul, 255 a sárga, viszont onnan nem megy tovább.

public plugin_init()
{
   set_task(1.0, "HUD", 0, _, _, "b");
}

static id2 = 1;

public HUD()
{
   static id
   
   if(id2 == 11) { id2 = 1; }
   set_hudmessage(Szinek[id2], 0, 255, 0, 0.11, 0.02, 0, 6.0, 12.0);
   
   for(id = 1; id <= get_maxplayers; id++)
   {       
      show_hudmessage(id, "%i", kill[id]);
   }
   id2++;
}


így?

_________________
[steam]veteranfiatal[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 21:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Tessék, tökéletesen müködik. Az idővel volt a gond, vagyis, hogy mennyi ideig marad a HUD a képernyőn. 12 másodperc volt beállítva, most 0.9 van.
  1. new Szinek[11] = {0, 42, 85, 127, 170, 212, 255, 170, 127, 85, 42};
  2.  
  3. public plugin_init() {
  4.  
  5.     set_task(1.0, "HUD", 0, _, _, "b");
  6. }
  7.  
  8. static id2 = 1;
  9.  
  10. public HUD()
  11. {
  12.    static id
  13.    if(id2 >= 11)  id2 = 1;
  14.  
  15.    set_hudmessage(Szinek[id2], 255, 0, 0.11, 0.02, 0, 6.0, 0.9);
  16.  
  17.    for(id = 1; id <= get_maxplayers; id++)
  18.    {      
  19.       show_hudmessage(id, "%i", kill[id]);
  20.    }
  21.  
  22.    id2++;
  23. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 21:50 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.14. 19:02
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Köszönöm! :xicon_e_biggrin: :xicon_e_biggrin:

_________________
Egyesülve nyerünk, szétszakítva elesünk.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole