hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 07:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 294 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 293 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 07:01 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
tökéletesen megy már
csak a nevet félig vagy rosszul tölti fel, ha steam id-t akarok menteni azzal is ez a helyzet

pl: AM:0.....
vagy már a STEAM szót is lehagyja
random

mi lehet a gond?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 09:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Hogy kéred le a nevet?
Dobd ide a komplett függvényt.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 17:25 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
nem kérem le a nevet
csak látom hogy mysql-ben rosszul van fent, tehát rosszul menti

amúgy csak ezt használom:
viewtopic.php?f=14&t=22815


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 22:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
jó,de gondolom átszerkeztetted,mert én is ezt használtam,és működött nálam.

Save függvényt másold be.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 07:12 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Kód:
public saveSQL(id) {
   new text[512];
   new name[33]
   get_user_authid(id,name,charsmax(name))
   formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `teszt` (`username`, `olesek`) VALUES (^"%s^", ^"0^");", name[id])
   SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 09:03 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Ricsiko írta:
Kód:
public saveSQL(id) {
   new text[512];
   new name[33]
   get_user_authid(id,name,charsmax(name))
   formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `teszt` (`username`, `olesek`) VALUES (^"%s^", ^"0^");", name[id])
   SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
}


Ha jól tudom ez nem kéri le a nevet, csak az authid-t.

Talán:
  1. get_user_name(id, name, 31)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 11:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Steamid:

  1. public saveSQL(id) {
  2.    new text[512];
  3.    new name[32]
  4.    get_user_authid(id,name,charsmax(name))
  5.    formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `teszt` (`username`, `olesek`) VALUES (^"%s^", ^"0^");", name)
  6.    SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  7. }


Név:

  1. public saveSQL(id) {
  2.    new text[512];
  3.    new name[32]
  4.    get_user_name(id,name,charsmax(name))
  5.    formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `teszt` (`username`, `olesek`) VALUES (^"%s^", ^"0^");", name)
  6.    SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  7. }


Teszt nem volt,de az a baj,hogy mindig id-re hivatkozol.Az id ugye 0-tól 31-ig van. (Vagy 1-től 32-ig,nem tudom pontosan)

Levezetem mi a gond:

0. Felcsatlakozik a játékos

Ha például Tibi,akinek a játékbeli neve Player felcsatlakozik a szerverre másodikként,megkapja a 2-es id-t (Vagy ha 0-tól számolod akkor 1-es)

1. Lekéred a nevet:

  1. new name[32]
  2. get_user_name(id,name,31)


Ez így néz ki,ha a játékosunknak Player a neve például:

  1. name[0]  - P
  2. name[1] - l
  3. name[2] - a
  4. name[3] - y
  5. name[4] - e
  6. name[5] - r


2. Tegyük fel hogy kiírod a nevet chatre

Ahogy te csinálod:

  1. client_print(id,print_chat,"%s",name[id])


Ez helytelen


Így ezt fogod viszont látni chatben:

l

egy 'l' betű,és hogy miért? Mert Tibi-nek az idje csatlakozáskor 1-es lett,és arra a tömbindexre hivatkozol.
A helyes megoldás:

  1. client_print(id,print_chat,"%s",name)


Levettem az id-t a name után,így a tömb teljes értékét fogja mutatni 0-tól 31-ig.

Player

Ez helyes


Ha valami nem tiszta,szólj,illetve nem tudom,hogy most jó lesz-e a mentés,de szerintem ez volt a hiba.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 11:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
ultraibolya írta:
Steamid:

  1. public saveSQL(id) {
  2.    new text[512];
  3.    new name[32]
  4.    get_user_authid(id,name,charsmax(name))
  5.    formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `teszt` (`username`, `olesek`) VALUES (^"%s^", ^"0^");", name)
  6.    SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  7. }


Név:

  1. public saveSQL(id) {
  2.    new text[512];
  3.    new name[32]
  4.    get_user_name(id,name,charsmax(name))
  5.    formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `teszt` (`username`, `olesek`) VALUES (^"%s^", ^"0^");", name)
  6.    SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  7. }


Teszt nem volt,de az a baj,hogy mindig id-re hivatkozol.Az id ugye 0-tól 31-ig van. (Vagy 1-től 32-ig,nem tudom pontosan)

Levezetem mi a gond:

0. Felcsatlakozik a játékos

Ha például Tibi,akinek a játékbeli neve Player felcsatlakozik a szerverre másodikként,megkapja a 2-es id-t (Vagy ha 0-tól számolod akkor 1-es)

1. Lekéred a nevet:

  1. new name[32]
  2. get_user_name(id,name,31)


Ez így néz ki,ha a játékosunknak Player a neve például:

  1. name[0]  - P
  2. name[1] - l
  3. name[2] - a
  4. name[3] - y
  5. name[4] - e
  6. name[5] - r


2. Tegyük fel hogy kiírod a nevet chatre

Ahogy te csinálod:

  1. client_print(id,print_chat,"%s",name[id])


Ez helytelen


Így ezt fogod viszont látni chatben:

l

egy 'l' betű,és hogy miért? Mert Tibi-nek az idje csatlakozáskor 1-es lett,és arra a tömbindexre hivatkozol.
A helyes megoldás:

  1. client_print(id,print_chat,"%s",name)


Levettem az id-t a name után,így a tömb teljes értékét fogja mutatni 0-tól 31-ig.

Player

Ez helyes


Ha valami nem tiszta,szólj,illetve nem tudom,hogy most jó lesz-e a mentés,de szerintem ez volt a hiba.



0-31,


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 14:26 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
értem már
tökéletesen működik!
köszönöm! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 14:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Pika írta:
0-31,


1-32


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole