hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 05:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 529 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 528 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 16:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
demon írta:
Pika írta:
0-31,


1-32


Változó? 0-ról indul.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 22:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
A változó igen, de a játékos ID kiosztás 1-től.

Illetve:
ultraibolya írta:
2. Tegyük fel hogy kiírod a nevet chatre

Ahogy te csinálod:

  1. client_print(id,print_chat,"%s",name[id])


Ez helytelen


Így ezt fogod viszont látni chatben:

l

egy 'l' betű,és hogy miért? Mert Tibi-nek az idje csatlakozáskor 1-es lett,és arra a tömbindexre hivatkozol.

Ez nem pontosan igaz, mivel a kiírásnál %s van, nem pedig %c, így nem csak 1 karaktert fog kiírni, hanem az adott indextől kezdve kiírja az összes karaktert.

Pl. a te példádban: client_print(id,print_chat,"%s",name[id])
Chatben látható: layer


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 11:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
én nem a változóról beszéltem,hanem a játékos id-ről

Pika írta:
demon írta:
Pika írta:
0-31,


1-32


Változó? 0-ról indul.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 15:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
ultraibolya írta:
én nem a változóról beszéltem,hanem a játékos id-ről

Pika írta:
demon írta:
1-32


Változó? 0-ról indul.

► Spoiler mutatása


1-ről indul a játékos, 0 az a szerver


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole