hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 16:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 226 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 226 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.06. 21:12 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.21. 18:20
Hozzászólások: 4
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy nem ment az sql mikor lelépek a szerverről. Amikor beregisztrálok akkor azt le menti faszán meg minden, de ha például meg ölök egy embert és azért kapok dollárt aztán lelépek a szerverről akkor leáll a mód és ki ír egy hiba üzenetet.

Ami ez:
L 02/06/2018 - 20:48:34: [AMXX] Plugin ("GlobalOffensive.amxx") is setting itself as failed.
L 02/06/2018 - 20:48:34: [AMXX] Plugin says: [ *HIBA* ] A LEKERDEZES MEGSZAKADT!
L 02/06/2018 - 20:48:34: [AMXX] Run time error 1 (plugin "GlobalOffensive.amxx") - forced exit

(Ez nem exodus 4.0 Go módja)


Csatolmányok:
gomode.sma [137.22 KiB]
Letöltve 103 alkalommal.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára r0ver 2018.02.07. 14:18-kor.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.07. 06:57 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.02.13. 08:34
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Ha te készítetted a módot akkor nem értem miért itt kérsz segitséget.

  1. #define PLUGIN "Global Offensive"
  2. #define VERSION "2.0"
  3. #define AUTHOR "r0ver"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.07. 09:28 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Pixels írta:
Ha te készítetted a módot akkor nem értem miért itt kérsz segitséget.

  1. #define PLUGIN "Global Offensive"
  2. #define VERSION "2.0"
  3. #define AUTHOR "r0ver"


Mellékesen teszem hozzá, ha valaki elkészít egy módot, az nem takarja a tudását. Lehet tudsz készíteni egy skinrendszert, de az SQL teljesen más terület.
Énis rengeteg módba kezdtem bele régebben, mégis sokszor használtam internet segítséget, mert nem tudtam xy függvényeket. Ugyanez ez is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.07. 14:17 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.21. 18:20
Hozzászólások: 4
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Közöm nincs a módhoz :D Mármint hogy nem én készítettem. Azt csak átírtam mert csak egy random ember neve volt és nem az eredeti készítőjé


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.07. 18:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
g_Id[id] = SQL_ReadResult(Query, 0)
g_Kill[id] = SQL_ReadResult(Query, 5)
g_Rang[id] = SQL_ReadResult(Query, 6)
g_Dollar[id] = float(SQL_ReadResult(Query, 7))/100
g_Tools[0][id] = SQL_ReadResult(Query, 8)
g_Tools[1][id] = SQL_ReadResult(Query, 9)
g_MatchesWon[id] = SQL_ReadResult(Query, 10)
g_Vip[id] = SQL_ReadResult(Query, 11)

for(new i; i < sizeof(KulcsNevek); i++)
g_Keys[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 12+i)
for(new i; i < sizeof(LadaNevek); i++)
g_Cases[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 24+i)
for(new i; i < sizeof(FegyverInfo); i++) {
g_Weapons[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 36+i)
g_StatTrak[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 223+i)
g_StatTrakKills[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 410+i)


g_Id[id] = SQL_ReadResult(Query, 0)
g_Kill[id] = SQL_ReadResult(Query, 5)
g_Rang[id] = SQL_ReadResult(Query, 6)
g_Dollar[id] = float(SQL_ReadResult(Query, 7))/100
g_Tools[0][id] = SQL_ReadResult(Query, 8)
g_Tools[1][id] = SQL_ReadResult(Query, 9)
g_MatchesWon[id] = SQL_ReadResult(Query, 10)
g_Vip[id] = SQL_ReadResult(Query, 11)

for(new i; i < sizeof(KulcsNevek); i++)
g_Keys[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 12+i)
for(new i; i < sizeof(LadaNevek); i++)
g_Cases[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 24+i)
for(new i; i < sizeof(FegyverInfo); i++) {
g_Weapons[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 36+i)
g_StatTrak[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 171+i)
g_StatTrakKills[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 306+i)

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.07. 20:02 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.21. 18:20
Hozzászólások: 4
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Shadow -.- írta:
g_Id[id] = SQL_ReadResult(Query, 0)
g_Kill[id] = SQL_ReadResult(Query, 5)
g_Rang[id] = SQL_ReadResult(Query, 6)
g_Dollar[id] = float(SQL_ReadResult(Query, 7))/100
g_Tools[0][id] = SQL_ReadResult(Query, 8)
g_Tools[1][id] = SQL_ReadResult(Query, 9)
g_MatchesWon[id] = SQL_ReadResult(Query, 10)
g_Vip[id] = SQL_ReadResult(Query, 11)

for(new i; i < sizeof(KulcsNevek); i++)
g_Keys[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 12+i)
for(new i; i < sizeof(LadaNevek); i++)
g_Cases[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 24+i)
for(new i; i < sizeof(FegyverInfo); i++) {
g_Weapons[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 36+i)
g_StatTrak[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 223+i)
g_StatTrakKills[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 410+i)


g_Id[id] = SQL_ReadResult(Query, 0)
g_Kill[id] = SQL_ReadResult(Query, 5)
g_Rang[id] = SQL_ReadResult(Query, 6)
g_Dollar[id] = float(SQL_ReadResult(Query, 7))/100
g_Tools[0][id] = SQL_ReadResult(Query, 8)
g_Tools[1][id] = SQL_ReadResult(Query, 9)
g_MatchesWon[id] = SQL_ReadResult(Query, 10)
g_Vip[id] = SQL_ReadResult(Query, 11)

for(new i; i < sizeof(KulcsNevek); i++)
g_Keys[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 12+i)
for(new i; i < sizeof(LadaNevek); i++)
g_Cases[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 24+i)
for(new i; i < sizeof(FegyverInfo); i++) {
g_Weapons[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 36+i)
g_StatTrak[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 171+i)
g_StatTrakKills[i][id] = SQL_ReadResult(Query, 306+i)


De adtam hozzá skineket és minden jó csak mentés nem. Amit írtál az miért úgy van?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.07. 21:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Akkor megszámolod a skineket és a 410 es szám helyére annyit irsz amennyi van

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 18:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok, ehez kell tábla vagy saját magától importálja?
Előreis köszi a válaszokat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL Mentés hiba
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 18:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
duvilax írta:
Sziasztok, ehez kell tábla vagy saját magától importálja?
Előreis köszi a válaszokat.


Kell hozzá tábla

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole