hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Körvégi Láda Dropp
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28811
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Shadow -.- [2018.03.06. 23:22 ]
Hozzászólás témája:  Körvégi Láda Dropp

Hello a deva módból kivettem a körvégi láda kulcs droppot, és beraktam az enyémbe, de itt még a hátralévő körök is kellenek. Az a probléma hogy a hátralévő kör visszafele számol. Leér nullára és - ba számol. Mi lehet a probléma?

Csatolmányok:
korveg.sma [4.37KiB]
Letöltve 101 alkalommal.

Szerző:  The Peace [2018.03.07. 16:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

Shadow -.- írta:
Hello a deva módból kivettem a körvégi láda kulcs droppot, és beraktam az enyémbe, de itt még a hátralévő körök is kellenek. Az a probléma hogy a hátralévő kör visszafele számol. Leér nullára és - ba számol. Mi lehet a probléma?



Szóval(nem néztem bele a forrásba, de elmélet):
  1. new korok
  2.  
  3. if(korok = 0)
  4. {
  5.  // itt hajtsd végre a dolgod (PL kezdjük előröl)
  6. korok = 60 // előröl kezdi pl 60-ról.
  7.  
  8. }
  9.  
  10. // VAGY
  11.  
  12. if(korok > 0)
  13. {
  14. korok = 0 // igy nem lehet kisebb 0-nál (azaz nem mehet minuszba.)
  15. }

Szerző:  Shadow -.- [2018.03.07. 19:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

Így? cmdSpinGifts(
new korok

if(korok = 20)
{
cmdSpinGifts()

}

Szerző:  The Peace [2018.03.08. 10:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

Shadow -.- írta:
Így? cmdSpinGifts(
new korok

if(korok = 20)
{
cmdSpinGifts()

}


Nem!

így talán jobban megérted:

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new korok
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  8.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  9.     register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  10. }
  11. public KorKezdes()
  12. {
  13.     if(korok = 20) // ha a 20 kor van akkor fut le.
  14.         cmdSpinGifts()
  15.    
  16.     korok--
  17. }
  18. public cmdSpinGifts
  19. (
  20. // Ide amit leakarsz futtatni a 20.korbe.
  21. }
  22. public ElsoKor()
  23.     korok = 50; // Legyen 50 korok

Szerző:  Shadow -.- [2018.03.09. 15:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

The Peace írta:
Shadow -.- írta:
Így? cmdSpinGifts(
new korok

if(korok = 20)
{
cmdSpinGifts()

}


Nem!

így talán jobban megérted:

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new korok
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  8.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  9.     register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  10. }
  11. public KorKezdes()
  12. {
  13.     if(korok = 20) // ha a 20 kor van akkor fut le.
  14.         cmdSpinGifts()
  15.    
  16.     korok--
  17. }
  18. public cmdSpinGifts
  19. (
  20. // Ide amit leakarsz futtatni a 20.korbe.
  21. }
  22. public ElsoKor()
  23.     korok = 50; // Legyen 50 korok

Nem Megy, Valami más?

Szerző:  Dooz [2018.03.09. 16:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

Shadow -.- írta:
The Peace írta:
Shadow -.- írta:
Így? cmdSpinGifts(
new korok

if(korok = 20)
{
cmdSpinGifts()

}


Nem!

így talán jobban megérted:

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new korok
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  8.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  9.     register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  10. }
  11. public KorKezdes()
  12. {
  13.     if(korok = 20) // ha a 20 kor van akkor fut le.
  14.         cmdSpinGifts()
  15.    
  16.     korok--
  17. }
  18. public cmdSpinGifts
  19. (
  20. // Ide amit leakarsz futtatni a 20.korbe.
  21. }
  22. public ElsoKor()
  23.     korok = 50; // Legyen 50 korok

Nem Megy, Valami más?


Írt át erre a kódban levő részt:

  1. if(korok == 20)
  2. {
  3. cmdSpinGifts()
  4.  
  5. }


A kódban értékadás van (korok = 20), szerintem azzal lesz a gond.

Szerző:  Shadow -.- [2018.03.09. 17:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp


Írt át erre a kódban levő részt:

  1. if(korok == 20)
  2. {
  3. cmdSpinGifts()
  4.  
  5. }


A kódban értékadás van (korok = 20), szerintem azzal lesz a gond.[/quote]
Most se.

Szerző:  The Peace [2018.03.10. 08:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

Shadow -.- írta:

Írt át erre a kódban levő részt:

  1. if(korok == 20)
  2. {
  3. cmdSpinGifts()
  4.  
  5. }


A kódban értékadás van (korok = 20), szerintem azzal lesz a gond.

Most se.[/quote]

Mit tartalmaz a cmdSpinGifts() , másold be ide.. lehet ott van a gubanc.

Szerző:  Supra [2018.03.10. 11:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new korok
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  8.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  9.     register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  10. }
  11. public KorKezdes()
  12. {
  13.     if(korok == 20) // ha a 20 kor van akkor fut le.
  14.         cmdSpinGifts()
  15.    
  16.     korok--
  17. }
  18. public cmdSpinGifts()
  19. {
  20. // Ide amit leakarsz futtatni a 20.korbe.
  21. }
  22. public ElsoKor()
  23.     korok = 50; // Legyen 50 korok

esetleg

Szerző:  Shadow -.- [2018.03.10. 13:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi Láda Dropp

Supra írta:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new korok
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  8.     register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  9.     register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  10. }
  11. public KorKezdes()
  12. {
  13.     if(korok == 20) // ha a 20 kor van akkor fut le.
  14.         cmdSpinGifts()
  15.    
  16.     korok--
  17. }
  18. public cmdSpinGifts()
  19. {
  20. // Ide amit leakarsz futtatni a 20.korbe.
  21. }
  22. public ElsoKor()
  23.     korok = 50; // Legyen 50 korok

esetleg


Akkor se

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/