hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Drop növelés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28856
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Tomii [2018.03.20. 17:16 ]
Hozzászólás témája:  Drop növelés

Helló!

Valaki elmagyarázná hogy ha azt akarom hogy jobban adja a ládákat akkor itt mit húzzak feljebb ?.

  1. public Ellenor(id)
  2. {
  3.     new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 500.00);
  4.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev,31);
  5.    
  6.     if(RandomSzam <= 0.950)
  7.     {
  8.     switch(random_num(1,3))
  9.     {
  10.     case 1:
  11.     {
  12.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gOperation B. Ládát.", Prefix, Nev);
  13.     }
  14.     case 2:
  15.     {
  16.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gGamma 2 Kulcsot", Prefix, Nev);
  17.     }
  18.     case 3:
  19.     {
  20.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gGlove Kulcsot", Prefix, Nev);
  21.     }
  22.     }
  23.     }

Szerző:  Pika [2018.03.20. 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Drop növelés

Tomii írta:
Helló!

Valaki elmagyarázná hogy ha azt akarom hogy jobban adja a ládákat akkor itt mit húzzak feljebb ?.

  1. public Ellenor(id)
  2. {
  3.     new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 500.00);
  4.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev,31);
  5.    
  6.     if(RandomSzam <= 0.950)
  7.     {
  8.     switch(random_num(1,3))
  9.     {
  10.     case 1:
  11.     {
  12.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gOperation B. Ládát.", Prefix, Nev);
  13.     }
  14.     case 2:
  15.     {
  16.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gGamma 2 Kulcsot", Prefix, Nev);
  17.     }
  18.     case 3:
  19.     {
  20.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gGlove Kulcsot", Prefix, Nev);
  21.     }
  22.     }
  23.     }



Tehát:

  1. new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 500.00);


A "RandomSzam" változó kap 0.01 és 500.00 között egy értéket.

  1. if(RandomSzam <= 0.950)


Ha ez az érték tehát RandomSzam megkapta pl a 350-es értéket. Ha ez az érték kisebb vagy egyenlő mint 0.950 akkor


  1. switch(random_num(1,3))
  2.     {
  3.     case 1:
  4.     {
  5.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gOperation B. Ládát.", Prefix, Nev);
  6.     }
  7.     case 2:
  8.     {
  9.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gGamma 2 Kulcsot", Prefix, Nev);
  10.     }
  11.     case 3:
  12.     {
  13.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalált egy: !gGlove Kulcsot", Prefix, Nev);
  14.     }


Tehát ha csökkented ezt -->
  1. new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 500.00)

Pl (0.01, 200.00) Akkor több az esélyed, hogy 0.950 alá menjen, de egyszerűbb a 0.950-et megemelni pl 2-re. És ha a RandomSzam <= 2 akkor történik meg a varázslat.

Tehát pl erre -- >
  1. if(RandomSzam <= 2.45)


Így növelted az intervallumot, és esélyesebb, hogy 2.45 alá dobja a számot mint 0.950 alá.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/