hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bomba Visszaszámláló!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=2898
Oldal: 1 / 2

Szerző:  fricsi [2011.12.18. 22:27 ]
Hozzászólás témája:  Bomba Visszaszámláló!

Sziasztok!!
nekem kellene 1 olyan plugin ha levan plantolva a bomba 15 töl pl vissszaszámlál v. 10 töl :)

Szerző:  VirTuaL ~` [2011.12.18. 22:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

Nah próbáld ki :D

Klikk :!: :!:

Szerző:  fricsi [2011.12.18. 22:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

virtualcfg írta:
Nah próbáld ki :D

Klikk :!: :!:


THX amxx nincs ?:D vagy csináljak magamnak mi ?:PXD

Szerző:  VirTuaL ~` [2011.12.18. 22:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

Pontosan :)

Szerző:  fricsi [2011.12.18. 22:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

virtualcfg írta:
Pontosan :)


[kozep]NEm baj azért Kösszii :)[/kozep]

Szerző:  VirTuaL ~` [2011.12.18. 22:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

Kép

Szerző:  fricsi [2011.12.18. 22:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

virtualcfg írta:
Kép


problém :/
minden megvan és nem megy :SS!!!

Szerző:  VirTuaL ~` [2011.12.18. 23:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

:o :o :o
Na akkor valaki aki okosabb nállam :D Mi itt a problém?

[error]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;

new const count_30[] = "sound/c4timer_30.wav";
new const count_20[] = "sound/c4timer_20.wav";

stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4timer_1.wav",
"sound/c4timer_2.wav",
"sound/c4timer_3.wav",
"sound/c4timer_4.wav",
"sound/c4timer_5.wav",
"sound/c4timer_6.wav",
"sound/c4timer_7.wav",
"sound/c4timer_8.wav",
"sound/c4timer_9.wav",
"sound/c4timer_10.wav"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{
case 30: client_cmd(0, "spk %s", count_30);

case 20: client_cmd(0, "spk %s", count_20);

case 10: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}
[/error]

Szerző:  DeteCT0R [2011.12.18. 23:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

virtualcfg írta:
:o :o :o
Na akkor valaki aki okosabb nállam :D Mi itt a problém?

[error]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;

new const count_30[] = "sound/c4timer_30.wav";
new const count_20[] = "sound/c4timer_20.wav";

stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4timer_1.wav",
"sound/c4timer_2.wav",
"sound/c4timer_3.wav",
"sound/c4timer_4.wav",
"sound/c4timer_5.wav",
"sound/c4timer_6.wav",
"sound/c4timer_7.wav",
"sound/c4timer_8.wav",
"sound/c4timer_9.wav",
"sound/c4timer_10.wav"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{
case 30: client_cmd(0, "spk %s", count_30);

case 20: client_cmd(0, "spk %s", count_20);

case 10: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "spk %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}
[/error]



Nalam lefut :DDe pontositsd a hibat pls :D

Szerző:  Metal [2011.12.18. 23:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Visszaszámláló!

Kód:
"sound/c4timer_XXX.wav"

helyett
Kód:
"c4timer_XXX.wav"

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/