hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 21:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 558 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 558 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyver felvétel tiltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 15:46 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Üdv, én olyan plugint keresek, ami nem engedi hogy felvegyük a fegyvereket, vagy plugin részt.
Az a lényeg hogy csak kés lehet nálunk, bármi amire rámegyünk azt ne vegye fel...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver felvétel tiltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 15:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Tessék. Teszteltem és müködik. :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5.     register_plugin("Fegyver felvétel tiltó","1.0","Dooz")
  6.     RegisterHam(Ham_Touch,"weaponbox","touch_weapon")
  7. }
  8.  
  9. public touch_weapon() {
  10.     return HAM_SUPERCEDE
  11. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver felvétel tiltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 16:39 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
és hogy mindent eldobjon, ami nála van? kivéve kés és c4
azt lehet ennél egyszerűbben valahogy megoldani?

Kód:
#include <amxmodx>

// Defines
#define NROFITEMS 34

// Globals
new const WEAPONSTRINGS[NROFITEMS][] = {
   "",                  // 0 First should be empty
   "weapon_p228",
   "weapon_shield",
   "weapon_scout",
   "weapon_hegrenade",
   "weapon_xm1014",
   "",                  // 6 C4 CSW_C4
   "weapon_mac10",
   "weapon_aug",
   "weapon_smokegrenade",
   "weapon_elite",
   "weapon_fiveseven",
   "weapon_ump45",
   "weapon_sg550",
#if defined (NO_STEAM)
   "",                  // 14 empty in CS 1.5
   "",                  // 15 empty in CS 1.5
#else
   "weapon_galil",         // 14
   "weapon_famas",         // 15
#endif
   "weapon_usp",
   "weapon_glock18",
   "weapon_awp",
   "weapon_mp5navy",
   "weapon_m249",
   "weapon_m3",
   "weapon_m4a1",
   "weapon_tmp",
   "weapon_g3sg1",
   "weapon_flashbang",
   "weapon_deagle",
   "weapon_sg552",
   "weapon_ak47",
   "",                  // 27 knife CSW_KNIFE
   "weapon_p90",
   "item_kevlar",
   "item_assaultsuit",
   "item_thighpack"
}

// Functions
public death_event() {
   new dying = read_data(2)
   new name[33]
   get_user_name(dying, name, 32)
   //server_print("%d (%s) is dying.", dying, name)
   if (!dying)
      return PLUGIN_CONTINUE

   new weapons[32], weaponsInList // , buffer[1024] = "You died with these weapons:<BR>"

   get_user_weapons(dying, weapons, weaponsInList)

   for (new i = 0; i < weaponsInList; i++) {
      if (weapons[i] != CSW_KNIFE && weapons[i] != CSW_C4) {
         engclient_cmd(dying, "drop", WEAPONSTRINGS[weapons[i]])
         //server_print("%d drops: ^"%s^"", dying, WEAPONSTRINGS[weapons[i]])
      }
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver felvétel tiltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 23:03 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fun >
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init( ) {
  12.     register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
  13.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1 );
  14. }
  15. public Spawn( id )
  16. {
  17.     if( !is_user_alive( id ) || !is_user_connected( id ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  18.    
  19.     if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) )
  20.     {
  21.         strip_user_weapons( id );
  22.         give_item( id, "weapon_c4" );
  23.         give_item( id, "weapon_knife" );
  24.         cs_set_user_plant( id, 1, 1 );
  25.     }
  26.     else
  27.     {
  28.         strip_user_weapons( id );
  29.         give_item( id, "weapon_knife" );
  30.     }
  31.     return PLUGIN_HANDLED;
  32. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver felvétel tiltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.26. 07:41 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
V!RUSHĐ köszönöm! tökéletes
Már csak annyi hogy Dooz amit írtál nekem úgy kéne hogy csak ha beírom hogy /akarmi és akkor megy rá valaki, ez csak akkor teljesüljön
azt hogy lehetne megoldani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver felvétel tiltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.26. 11:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Itt van a két plugin egybe írva:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new g_BlockPickup;
  11.  
  12. public plugin_init(){
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
  14.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1 );
  15.     RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "touch_weapon");
  16.     register_clcmd("say /valami", "OnOff");
  17. }
  18.  
  19. public Spawn( id ){
  20.     if( !is_user_alive( id ) || !is_user_connected( id ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  21.    
  22.     if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) )
  23.     {
  24.         strip_user_weapons( id );
  25.         give_item( id, "weapon_c4" );
  26.         give_item( id, "weapon_knife" );
  27.         cs_set_user_plant( id, 1, 1 );
  28.     }
  29.     else
  30.     {
  31.         strip_user_weapons( id );
  32.         give_item( id, "weapon_knife" );
  33.     }
  34.     return PLUGIN_HANDLED;
  35. }
  36.  
  37. public touch_weapon() {
  38.     if(g_BlockPickup)
  39.         return HAM_SUPERCEDE;
  40.        
  41.     return HAM_IGNORED;
  42. }
  43.  
  44. public OnOff(){
  45.     if(g_BlockPickup){
  46.         g_BlockPickup = 0;
  47.         client_print(0, print_chat, "Fegyver felvetel bekapcsolva!")
  48.     }
  49.     else {
  50.         g_BlockPickup = 1;
  51.         client_print(0, print_chat, "Fegyver felvetel kikapcsolva!")
  52.     }
  53.  
  54. }


Alapból engedélyezve van a fegyver felvétel. "/valami" parancsra ki/be tudod kapcsolgatni.
Teszt megvolt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 72 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole