hlmod.hu
https://hlmod.hu/

512 limit
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29035
Oldal: 2 / 2

Szerző:  konfigos312 [ 2018.06.03. 15:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

IrOn írta:
DeteCT0R írta:
584 -nel jarsz. 512 a limit az unpreachevel se fogsz semmit se kezdeni. Vegyel ki dolgokat az a legjobb.

Idézet:
[Precache info]
206 modell (modellek, spriteok); 512 max engedelyezett
373 hang; 512 max engedelyezett
5 altalanos (bmp, mp3, txt, res, ...); 512 max engedelyezett
584 osszesen.


584 összesen, külön-külön lehet mindenből 512.
de_dust2-n még nincs is gond, szóval gondolom dust2 még nem is fagyott ki, mert itt nincs meg hangból,modellből se 512


D2 mapon szépen ment de amikor mapváltást akartam akkor kifagyott egy két map még ment.

Szerző:  regener [ 2018.06.03. 20:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba:
Kód:
rescount


Majd kapsz egy ilyen táblázatot:
Kód:
rescount

  Type    : Total Limit

  model   : 399   510 
  sound   : 183   511 
  generic : 14    4096
  event   : 29    255 
  decal   : 633   511 
------------------------
1258 Total of precached resource count


Így tudod hol jársz.
Következő parancsod:
Kód:
reslist
Usage:  reslist <sound | model | decal | generic | event>

Tehát ha akarod tudni az éppen betöltött hangok listáját:
reslist sound


Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal.

Ezután:
https://github.com/In-line/metamod_unprecacher

* Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban.

Szerző:  konfigos312 [ 2018.06.03. 21:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

regener írta:
Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba:
Kód:
rescount


Majd kapsz egy ilyen táblázatot:
Kód:
rescount

  Type    : Total Limit

  model   : 399   510 
  sound   : 183   511 
  generic : 14    4096
  event   : 29    255 
  decal   : 633   511 
------------------------
1258 Total of precached resource count


Így tudod hol jársz.
Következő parancsod:
Kód:
reslist
Usage:  reslist <sound | model | decal | generic | event>

Tehát ha akarod tudni az éppen betöltött hangok listáját:
reslist sound


Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal.

Ezután:
https://github.com/In-line/metamod_unprecacher

* Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban.


Köszönöm ezt a meta plugint feltudnád rakni ugy ahogy be kell rakni?
Köszönöm

Szerző:  DeteCT0R [ 2018.06.03. 21:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

regener írta:
Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba:
Kód:
rescount


Majd kapsz egy ilyen táblázatot:
Kód:
rescount

  Type    : Total Limit

  model   : 399   510 
  sound   : 183   511 
  generic : 14    4096
  event   : 29    255 
  decal   : 633   511 
------------------------
1258 Total of precached resource count


Így tudod hol jársz.
Következő parancsod:
Kód:
reslist
Usage:  reslist <sound | model | decal | generic | event>

Tehát ha akarod tudni az éppen betöltött hangok listáját:
reslist sound


Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal.

Ezután:
https://github.com/In-line/metamod_unprecacher

* Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban.

Ezt nemtudtam koszi le is teszteltem :D

Kód:
Type : Total Limit

model: 380510
sound: 411511
generic : 1574096
event: 29 255
decal: 225511
------------------------
1202 Total of precached resource count

Szerző:  konfigos312 [ 2018.06.03. 22:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

Csak tudjátok mit nem értek?
A r..als Global On ugyan ezek a modelek vannak meg minden és ott faszán vált mappot itt nálam meg nem pedig semmivelsincs több moddelem bent.

Szerző:  konfigos312 [ 2018.06.04. 22:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

Esetleg a mapokbol nem lehet kiveni az enteket?
Ha el lehetne akkor valaki tudna adni plugint vagy amivel ki lehetne szedni előre is köszönöm.

Szerző:  Dooz [ 2018.06.04. 23:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

Próbáld meg ezt:
Entity remover

Annyi a rossz vele, hogy egyenként kell minden entity-t törölni vele, nem törli egyből az egészet.

Szerző:  norbee.16 [ 2018.06.05. 21:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 limit

Felesleges, mivel nem tudsz modellt törölni a pályáról, ha csak nincs rá rakva entity. A videóban is csak egy ajtót töröl, azt is csak azért mert rajta van a func_door_remoting entity. Modellekre meg nem igen rak senki entity-t. Szóval unprechacer marad.

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/