hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
512 limit https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29035 |
Oldal: 2 / 2 |
Szerző: | konfigos312 [ 2018.06.03. 15:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
IrOn írta: DeteCT0R írta: 584 -nel jarsz. 512 a limit az unpreachevel se fogsz semmit se kezdeni. Vegyel ki dolgokat az a legjobb. Idézet: [Precache info] 206 modell (modellek, spriteok); 512 max engedelyezett 373 hang; 512 max engedelyezett 5 altalanos (bmp, mp3, txt, res, ...); 512 max engedelyezett 584 osszesen. 584 összesen, külön-külön lehet mindenből 512. de_dust2-n még nincs is gond, szóval gondolom dust2 még nem is fagyott ki, mert itt nincs meg hangból,modellből se 512 D2 mapon szépen ment de amikor mapváltást akartam akkor kifagyott egy két map még ment. |
Szerző: | regener [ 2018.06.03. 20:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba: Kód: rescount Majd kapsz egy ilyen táblázatot: Kód: rescount Így tudod hol jársz. Következő parancsod: Kód: reslist Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal. Ezután: https://github.com/In-line/metamod_unprecacher * Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban. |
Szerző: | konfigos312 [ 2018.06.03. 21:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
regener írta: Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba: Kód: rescount Majd kapsz egy ilyen táblázatot: Kód: rescount Így tudod hol jársz. Következő parancsod: Kód: reslist Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal. Ezután: https://github.com/In-line/metamod_unprecacher * Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban. Köszönöm ezt a meta plugint feltudnád rakni ugy ahogy be kell rakni? Köszönöm |
Szerző: | DeteCT0R [ 2018.06.03. 21:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
regener írta: Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba: Kód: rescount Majd kapsz egy ilyen táblázatot: Kód: rescount Így tudod hol jársz. Következő parancsod: Kód: reslist Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal. Ezután: https://github.com/In-line/metamod_unprecacher * Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban. Ezt nemtudtam koszi le is teszteltem Kód: Type : Total Limit |
Szerző: | konfigos312 [ 2018.06.03. 22:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
Csak tudjátok mit nem értek? A r..als Global On ugyan ezek a modelek vannak meg minden és ott faszán vált mappot itt nálam meg nem pedig semmivelsincs több moddelem bent. |
Szerző: | konfigos312 [ 2018.06.04. 22:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
Esetleg a mapokbol nem lehet kiveni az enteket? Ha el lehetne akkor valaki tudna adni plugint vagy amivel ki lehetne szedni előre is köszönöm. |
Szerző: | Dooz [ 2018.06.04. 23:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
Próbáld meg ezt: Entity remover Annyi a rossz vele, hogy egyenként kell minden entity-t törölni vele, nem törli egyből az egészet. |
Szerző: | norbee.16 [ 2018.06.05. 21:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 512 limit |
Felesleges, mivel nem tudsz modellt törölni a pályáról, ha csak nincs rá rakva entity. A videóban is csak egy ajtót töröl, azt is csak azért mert rajta van a func_door_remoting entity. Modellekre meg nem igen rak senki entity-t. Szóval unprechacer marad. |
Oldal: 2 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |