hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
emit_sound() hiba https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29048 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Vieni [2018.06.08. 13:09 ] |
Hozzászólás témája: | emit_sound() hiba |
Sziasztok! Azért érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valahogy átlépni az emit_sound hibaüzenetét(SV_StartSound: ... not precached (0)) és megpróbálni lejátszatni vele a hangot? Ha ezt meglehetne tenni, az a játékos, akinek nincs meg a hang, kifagyna? Vagy talán az egész szerver? ![]() Továbbá, nem lehet máshogy hangokat lejátszani úgy, hogy entityk körül lehessen azokat hallani? ![]() Válaszokat előre is köszönöm! ![]() |
Szerző: | Vieni [2018.06.09. 16:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: emit_sound() hiba |
Vieni írta: Sziasztok! Azért érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valahogy átlépni az emit_sound hibaüzenetét(SV_StartSound: ... not precached (0)) és megpróbálni lejátszatni vele a hangot? Ha ezt meglehetne tenni, az a játékos, akinek nincs meg a hang, kifagyna? Vagy talán az egész szerver? ![]() Továbbá, nem lehet máshogy hangokat lejátszani úgy, hogy entityk körül lehessen azokat hallani? ![]() Válaszokat előre is köszönöm! ![]() Végül megoldottam egy ilyen kóddal, bár nem tudom mennyit eszik mivel még nem teszteltem, de reméljük menni fog! ![]() Azért írom ki, mert ha valaki úgy akarna hangokat lejátszani, hogy nem tölteti le (tegyük fel weboldalról lehet leszedni a hangokat) az 512-es limit miatt, így megteheti. Igaz, a hang térbeliségét elrontja, de mindennek ára van ![]() Kód: public native_hd_play_area_sound(id, a_sound[], Float:area) |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |