hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
emit_sound() hiba https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29048 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Vieni [ 2018.06.08. 13:09 ] |
Hozzászólás témája: | emit_sound() hiba |
Sziasztok! Azért érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valahogy átlépni az emit_sound hibaüzenetét(SV_StartSound: ... not precached (0)) és megpróbálni lejátszatni vele a hangot? Ha ezt meglehetne tenni, az a játékos, akinek nincs meg a hang, kifagyna? Vagy talán az egész szerver? Továbbá, nem lehet máshogy hangokat lejátszani úgy, hogy entityk körül lehessen azokat hallani? Válaszokat előre is köszönöm! |
Szerző: | Vieni [ 2018.06.09. 16:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: emit_sound() hiba |
Vieni írta: Sziasztok! Azért érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valahogy átlépni az emit_sound hibaüzenetét(SV_StartSound: ... not precached (0)) és megpróbálni lejátszatni vele a hangot? Ha ezt meglehetne tenni, az a játékos, akinek nincs meg a hang, kifagyna? Vagy talán az egész szerver? Továbbá, nem lehet máshogy hangokat lejátszani úgy, hogy entityk körül lehessen azokat hallani? Válaszokat előre is köszönöm! Végül megoldottam egy ilyen kóddal, bár nem tudom mennyit eszik mivel még nem teszteltem, de reméljük menni fog! Azért írom ki, mert ha valaki úgy akarna hangokat lejátszani, hogy nem tölteti le (tegyük fel weboldalról lehet leszedni a hangokat) az 512-es limit miatt, így megteheti. Igaz, a hang térbeliségét elrontja, de mindennek ára van Kód: public native_hd_play_area_sound(id, a_sound[], Float:area) |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |