hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 02:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 530 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 529 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: emit_sound() hiba
HozzászólásElküldve: 2018.06.08. 13:09 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Sziasztok!
Azért érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valahogy átlépni az emit_sound hibaüzenetét(SV_StartSound: ... not precached (0)) és megpróbálni lejátszatni vele a hangot?
Ha ezt meglehetne tenni, az a játékos, akinek nincs meg a hang, kifagyna? Vagy talán az egész szerver? :?

Továbbá, nem lehet máshogy hangokat lejátszani úgy, hogy entityk körül lehessen azokat hallani? :roll:

Válaszokat előre is köszönöm! :D

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: emit_sound() hiba
HozzászólásElküldve: 2018.06.09. 16:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Vieni írta:
Sziasztok!
Azért érdeklődnék, hogy nem lehetne-e valahogy átlépni az emit_sound hibaüzenetét(SV_StartSound: ... not precached (0)) és megpróbálni lejátszatni vele a hangot?
Ha ezt meglehetne tenni, az a játékos, akinek nincs meg a hang, kifagyna? Vagy talán az egész szerver? :?

Továbbá, nem lehet máshogy hangokat lejátszani úgy, hogy entityk körül lehessen azokat hallani? :roll:

Válaszokat előre is köszönöm! :D


Végül megoldottam egy ilyen kóddal, bár nem tudom mennyit eszik mivel még nem teszteltem, de reméljük menni fog! :D
Azért írom ki, mert ha valaki úgy akarna hangokat lejátszani, hogy nem tölteti le (tegyük fel weboldalról lehet leszedni a hangokat)
az 512-es limit miatt, így megteheti. Igaz, a hang térbeliségét elrontja, de mindennek ára van :)

Kód:
public native_hd_play_area_sound(id, a_sound[], Float:area)
{
   if(!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new origin[3]
   new player[33]
   new played[33]
   new textmsg[99]
   new Float:radius = (area/100)*10
   new Float:radius_hook
   
   param_convert(2)/*Javítás*/
   
   get_user_origin(id, origin, 0)
   
   for(new k; k < 10; k++)
   {
      radius_hook = radius*(k+1)
      find_sphere_class(id, "player", radius_hook, player, sizeof(player))
      
      for(new i = 0; i < sizeof(player) && player[i]; i++)
      {   
         new ids = player[i]
   
         if(played[ids] != 1)
         {
            formatex(textmsg, 98, "spk ^"%s(v%d)^"", a_sound, 100-(k*10))
            client_cmd(ids, textmsg)
            
            played[ids] = 1
         }
      }
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole