hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 05:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 203 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 202 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.05.24. 12:25 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.28. 16:14
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Sziasztok.
Nem tudtok olyan plugint ami egy fegyvermenü és számolja az öléseket. Pl: M4a1 (100 ölés) és így tovább.
Előre is köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.06.12. 00:14 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Adott fegyverrel, adott játékosnak?

SzCoRe írta:
Sziasztok.
Nem tudtok olyan plugint ami egy fegyvermenü és számolja az öléseket. Pl: M4a1 (100 ölés) és így tovább.
Előre is köszi!

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.06.12. 15:56 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2018.06.07. 11:36
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Anonymous1337 írta:
Adott fegyverrel, adott játékosnak?

SzCoRe írta:
Sziasztok.
Nem tudtok olyan plugint ami egy fegyvermenü és számolja az öléseket. Pl: M4a1 (100 ölés) és így tovább.
Előre is köszi!

Szia, így tudtam megoldani.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN[] = "Fegyver Ölés Rendszer";
  5. new const VERSION[] = "1.0";
  6. new const AUTHOR[] = "Fulco.";
  7.  
  8. new const PREFIX[] = "Információ";
  9.  
  10. new Oles[33], filename[128]
  11. new M4A1Oles[33], AK47Oles[33], AWPOles[33], FAMASOles[33], MP5NAVYOles[33], M3SHOTGUNOles[33], SCOUTOles[33], DEAGLEOles[33], USPOles[33], KESOles[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.    
  16.     register_clcmd("say /fegyveroles", "FegyverKills");
  17.     register_event("DeathMsg", "FegyverOlesek", "a");
  18.     set_task(120.0, "OlesVezet",_,_,_, "b");
  19.     set_task(60.0, "Uzenet",_,_,_, "b");
  20.    
  21.     get_localinfo("amxx_configsdir", filename, charsmax(filename))
  22.     format(filename, charsmax(filename), "%s/Mentes.ini", filename)
  23. }
  24. public FegyverKills(id) {
  25.     new MenuString[512], Menu;
  26.    
  27.     formatex(MenuString, 127, "\wFegyver\y*\r Ölés\d Rendszer^n\rÖsszes\w Ölés:\y [\d%d\y]^n\dOldal:\r", Oles[id])
  28.     Menu = menu_create(MenuString, "FegyverKillsh")
  29.    
  30.     if(M4A1Oles[id] >= 100000) {
  31.         formatex(MenuString, 127, "\wMarverick\r M4A1\y [Teljesítve]")
  32.         menu_additem(Menu, MenuString, "1")
  33.     }
  34.     else {
  35.         format(MenuString, 127, "\wMarverick\r M4A1\y [\d%d\r/\d100.000\y]", M4A1Oles[id])
  36.         menu_additem(Menu, MenuString, "1")
  37.     }
  38.     if(AK47Oles[id] >= 100000) {
  39.         formatex(MenuString, 127, "\wAlexander Kalasnyikov\r AK47\y [Teljesítve]")
  40.         menu_additem(Menu, MenuString, "2")
  41.     }
  42.     else {
  43.         format(MenuString, 127, "\wAlexander Kalasnyikov\r AK47\y [\d%d\r/\d100.000\y]", AK47Oles[id])
  44.         menu_additem(Menu, MenuString, "2")
  45.     }
  46.     if(AWPOles[id] >= 100000) {
  47.         formatex(MenuString, 127, "\wAWP\r Magnum\y [Teljesítve]")
  48.         menu_additem(Menu, MenuString, "3")
  49.     }
  50.     else {
  51.         formatex(MenuString, 127, "\wAWP\r Magnum\y [\d%d\r/\d100.000\y]", AWPOles[id])
  52.         menu_additem(Menu, MenuString, "3")
  53.     }
  54.     if(FAMASOles[id] >= 100000) {
  55.         formatex(MenuString, 127, "\wSt. Étienne\r Famas\y [Teljesítve]")
  56.         menu_additem(Menu, MenuString, "4")
  57.     }
  58.     else {
  59.         formatex(MenuString, 127, "\wSt. Étienne\r Famas\y [\d%d\r/\d100.000\y]", FAMASOles[id])
  60.         menu_additem(Menu, MenuString, "4")
  61.     }
  62.     if(MP5NAVYOles[id] >= 100000) {
  63.         formatex(MenuString, 127, "\wSMG\r MP5NAVY\y [Teljesítve]")
  64.         menu_additem(Menu, MenuString, "5")
  65.     }
  66.     else {
  67.         formatex(MenuString, 127, "\wSMG\r MP5NAVY\y [\d%d\r/\d100.000\y]", MP5NAVYOles[id])
  68.         menu_additem(Menu, MenuString, "5")
  69.     }
  70.     if(M3SHOTGUNOles[id] >= 100000) {
  71.         formatex(MenuString, 127, "\wM3\r SHOTGUN\y [Teljesítve]")
  72.         menu_additem(Menu, MenuString, "6")
  73.     }
  74.     else {
  75.         formatex(MenuString, 127, "\wM3\r SHOTGUN\y [\d%d\r/\d100.000\y]", M3SHOTGUNOles[id])
  76.         menu_additem(Menu, MenuString, "6")
  77.     }
  78.     if(SCOUTOles[id] >= 100000) {
  79.         formatex(MenuString, 127, "\wTávcsöves puska\r SCOUT\y [Teljesítve]")
  80.         menu_additem(Menu, MenuString, "7")
  81.     }
  82.     else {
  83.         formatex(MenuString, 127, "\wTávcsöves puska\r SCOUT\y [\d%d\r/\d100.000\y]", SCOUTOles[id])
  84.         menu_additem(Menu, MenuString, "7")
  85.     }
  86.     if(DEAGLEOles[id] >= 100000) {
  87.         formatex(MenuString, 127, "\wDesert Eagle\r .50 AE\y [Teljesítve]")
  88.         menu_additem(Menu, MenuString, "8")
  89.     }
  90.     else {
  91.         formatex(MenuString, 127, "\wDesert Eagle\r .50 AE\y [\d%d\r/\d100.000\y]", DEAGLEOles[id])
  92.         menu_additem(Menu, MenuString, "8")
  93.     }
  94.     if(USPOles[id] >= 100000) {
  95.         formatex(MenuString, 127, "\wUSP\r .45 ACP Tactical\y [Teljesítve]")
  96.         menu_additem(Menu, MenuString, "9")
  97.     }
  98.     else {
  99.         formatex(MenuString, 127, "\wUSP\r .45 ACP Tactical\y [\d%d\r/\d100.000\y]", USPOles[id])
  100.         menu_additem(Menu, MenuString, "9")
  101.     }
  102.     if(KESOles[id] >= 100000) {
  103.         formatex(MenuString, 127, "\wKĂ©s\y [Teljesítve]")
  104.         menu_additem(Menu, MenuString, "10")
  105.     }
  106.     else {
  107.         formatex(MenuString, 127, "\wKĂ©s\y [\d%d\r/\d100.000\y]", KESOles[id])
  108.         menu_additem(Menu, MenuString, "10")
  109.     }
  110.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  111.     menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  112.     menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  113.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  114.    
  115.     menu_display(id, Menu, 0)
  116.     return PLUGIN_HANDLED
  117. }
  118. public FegyverKillsh(id, Menu, item) {
  119.     if(item == MENU_EXIT) {
  120.         menu_destroy(Menu)
  121.         return PLUGIN_HANDLED
  122.     }
  123.     new Data[9], access, callback, szName[64]
  124.     menu_item_getinfo(Menu, item, access, Data,charsmax(Data), szName,charsmax(szName), callback)
  125.    
  126.     //new Key = str_to_num(Data)
  127.     FegyverKills(id)
  128.    
  129.     menu_destroy(Menu)
  130.     return PLUGIN_HANDLED
  131. }  
  132. public FegyverOlesek() {
  133.     new Gyilkos = read_data(1)
  134.     new Aldozat = read_data(2)
  135.     new Jatekos[32]
  136.     get_user_name(Gyilkos, Jatekos, 31)
  137.    
  138.     if(Gyilkos == Aldozat || Gyilkos == 0) {
  139.         return PLUGIN_HANDLED
  140.     }
  141.     Oles[Gyilkos]++
  142.     switch(get_user_weapon(Gyilkos)) {
  143.         case CSW_M4A1: M4A1Oles[Gyilkos]++;
  144.         case CSW_AK47: AK47Oles[Gyilkos]++;
  145.         case CSW_AWP: AWPOles[Gyilkos]++;
  146.         case CSW_FAMAS: FAMASOles[Gyilkos]++;
  147.         case CSW_MP5NAVY: MP5NAVYOles[Gyilkos]++;
  148.         case CSW_M3: M3SHOTGUNOles[Gyilkos]++;
  149.         case CSW_SCOUT: SCOUTOles[Gyilkos]++;
  150.         case CSW_DEAGLE: DEAGLEOles[Gyilkos]++;
  151.         case CSW_USP: USPOles[Gyilkos]++;
  152.         case CSW_KNIFE: KESOles[Gyilkos]++;
  153.     }
  154.     if(M4A1Oles[Gyilkos] == 100000) {
  155.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g M4A1Ölés-t", PREFIX, Jatekos);
  156.         return PLUGIN_HANDLED
  157.     }
  158.     else if(M4A1Oles[Gyilkos] == 100000) {
  159.         return PLUGIN_HANDLED
  160.     }
  161.     else if(AK47Oles[Gyilkos] == 100000) {
  162.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g AK47Ölés-t", PREFIX, Jatekos);
  163.         return PLUGIN_HANDLED
  164.     }
  165.     else if(AWPOles[Gyilkos] == 100000) {
  166.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g AWPÖlés-t", PREFIX, Jatekos);
  167.         return PLUGIN_HANDLED
  168.     }
  169.     else if(FAMASOles[Gyilkos] == 100000) {
  170.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g FAMASÖlés-t", PREFIX, Jatekos);
  171.         return PLUGIN_HANDLED
  172.     }
  173.     else if(MP5NAVYOles[Gyilkos] == 100000) {
  174.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g MP5Ölés-t", PREFIX, Jatekos);
  175.         return PLUGIN_HANDLED
  176.     }
  177.     else if(M3SHOTGUNOles[Gyilkos] == 100000) {
  178.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g M3Ölés-t", PREFIX, Jatekos);
  179.         return PLUGIN_HANDLED
  180.     }
  181.     else if(SCOUTOles[Gyilkos] == 100000) {
  182.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g SCOUTÖlés-t", PREFIX, Jatekos);
  183.         return PLUGIN_HANDLED
  184.     }
  185.     else if(DEAGLEOles[Gyilkos] == 100000) {
  186.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g DEAGLEÖlés-t", PREFIX, Jatekos);
  187.         return PLUGIN_HANDLED
  188.     }
  189.     else if(USPOles[Gyilkos] == 100000) {
  190.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g USPÖlés-t", PREFIX, Jatekos);
  191.         return PLUGIN_HANDLED
  192.     }
  193.     else if(KESOles[Gyilkos] == 100000) {
  194.         print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Elérte a(z)!g KesÖlés-t", PREFIX, Jatekos);
  195.         return PLUGIN_HANDLED
  196.     }
  197.     return PLUGIN_CONTINUE
  198. }
  199. public client_authorized(id) {
  200.     if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
  201.         Betoltes(id)
  202.     }
  203. }
  204. public client_disconnect(id) {
  205.     if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
  206.         Mentes(id)
  207.     }
  208. }
  209. public Mentes(id) {
  210.     new szData[128], szName[32]
  211.     get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
  212.    
  213.     formatex(szData, charsmax(szData), "%i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i", Oles[id], M4A1Oles[id], AK47Oles[id], AWPOles[id], FAMASOles[id], MP5NAVYOles[id], M3SHOTGUNOles[id], SCOUTOles[id], DEAGLEOles[id], USPOles[id], KESOles[id])
  214.     set_data(szName, szData)
  215. }
  216. public Betoltes(id) {
  217.     new szData[128], szName[32]
  218.     get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
  219.    
  220.     if(get_data(szName, szData, charsmax(szData))) {
  221.         new Oles1[32], M4A1Oles1[32], AK47Oles1[32], AWPOles1[32], FAMASOles1[32], MP5NAVYOles1[32], M3SHOTGUNOles1[32], SCOUTOles1[32], DEAGLEOles1[32], USPOles1[32], KESOles1[32]
  222.         parse(szData, Oles1, charsmax(Oles1), M4A1Oles1, charsmax(M4A1Oles1), AK47Oles1, charsmax(AK47Oles1), AWPOles1, charsmax(AWPOles1), FAMASOles1, charsmax(FAMASOles1), MP5NAVYOles1, charsmax(MP5NAVYOles), M3SHOTGUNOles1, charsmax(M3SHOTGUNOles1), SCOUTOles1, charsmax(SCOUTOles1), DEAGLEOles1, charsmax(DEAGLEOles1), USPOles1, charsmax(USPOles1), KESOles1, charsmax(KESOles1))
  223.         Oles[id] = str_to_num(Oles1)
  224.         M4A1Oles[id] = str_to_num(M4A1Oles1)
  225.         AK47Oles[id] = str_to_num(AK47Oles1)
  226.         AWPOles[id] = str_to_num(AWPOles1)
  227.         FAMASOles[id] = str_to_num(FAMASOles1)
  228.         MP5NAVYOles[id] = str_to_num(MP5NAVYOles1)
  229.         M3SHOTGUNOles[id] = str_to_num(M3SHOTGUNOles1)
  230.         SCOUTOles[id] = str_to_num(SCOUTOles1)
  231.         DEAGLEOles[id] = str_to_num(DEAGLEOles1)
  232.         USPOles[id] = str_to_num(USPOles1)
  233.         KESOles[id] = str_to_num(KESOles1)
  234.     }
  235. }  
  236. public OlesVezet() {
  237.     new Players[32], pnum, Max, id;
  238.    
  239.     get_players(Players, pnum)
  240.    
  241.     for(new i; i< pnum; i++) {
  242.         if(Oles[Players[i]] > Max) {
  243.             Max = Oles[Players[i]];
  244.             id = Players[i];
  245.         }
  246.         new szName[32]
  247.         get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
  248.        
  249.         if(!is_user_connected(id) || !is_user_bot(id)) {
  250.             print_color(0, "!g[%s]!y Játékos:!t %s!y Vezet:!g %d!y Ölésel.!", PREFIX, szName, Max)
  251.             return PLUGIN_HANDLED
  252.         }
  253.     }
  254.     return PLUGIN_CONTINUE
  255. }
  256. public Uzenet() {
  257.     print_color(0, "!g[%s]!y A Szerveren!t Fegyver Ölés Rendszer!y futt, amit!g %s!y készített!", PREFIX, AUTHOR)
  258. }
  259. stock get_data(const key[], data[], len) {
  260.     new vault = fopen(filename, "rt");
  261.     new _data[512], _key[64];
  262.  
  263.     while( !feof(vault) ) {
  264.         fgets(vault, _data, charsmax(_data));
  265.         parse(_data, _key, charsmax(_key), data, len);
  266.  
  267.         if( equal(_key, key) ) {
  268.             fclose(vault);
  269.             return 1;
  270.         }
  271.     }
  272.  
  273.     fclose(vault);
  274.     copy(data, len, "");
  275.  
  276.     return 0;
  277. }
  278.  
  279. stock set_data(const key[], const data[]) {
  280.     static const temp_vault_name[] = "set_data.txt";
  281.     new file = fopen(temp_vault_name, "wt");
  282.  
  283.     new vault = fopen(filename, "rt");
  284.     new _data[512], _key[64], _other[32];
  285.     new bool:replaced = false;
  286.  
  287.     while( !feof(vault) ) {
  288.         fgets(vault, _data, charsmax(_data));
  289.         parse(_data, _key, charsmax(_key), _other, charsmax(_other));
  290.  
  291.         if( equal(_key, key) && !replaced ) {
  292.             fprintf(file, "^"%s^" ^"%s^"^n", key, data);
  293.  
  294.             replaced = true;
  295.         }
  296.         else {
  297.             fputs(file, _data);
  298.         }
  299.     }
  300.  
  301.     if( !replaced ) {
  302.         fprintf(file, "^"%s^" ^"%s^"^n", key, data);
  303.     }
  304.  
  305.     fclose(file);
  306.     fclose(vault);
  307.  
  308.     delete_file(filename);
  309.  
  310.     while( !rename_file(temp_vault_name, filename, 1) ) { }
  311.  
  312.     //delete_file(temp_vault_name);
  313. }
  314. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  315.     new count = 1, players[32]
  316.     static msg[191]
  317.     vformat(msg, 190, input, 3)
  318.    
  319.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  320.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  321.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  322.    
  323.     replace_all(msg, 190, "á", "á")
  324.     replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  325.     replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  326.     replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  327.     replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  328.     replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  329.     replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  330.     replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  331.     replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  332.     replace_all(msg, 255, "Á", "Á-")
  333.     replace_all(msg, 190, "É", "É")
  334.     replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  335.     replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  336.     replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  337.     replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  338.     replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  339.     replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  340.     replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  341.    
  342.     if(id)players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  343.     {
  344.         for (new i = 0; i < count; i++) {
  345.             if (is_user_connected(players[i])) {
  346.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  347.                
  348.                 write_byte(players[i])
  349.                 write_string(msg)
  350.                 message_end()
  351.             }
  352.         }
  353.     }
  354.     return PLUGIN_HANDLED
  355. }

Ők köszönték meg Fulco nek ezt a hozzászólást: SzCoRe (2018.06.29. 11:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole