hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 15:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 314 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 313 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: laciangel az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.12. 22:33 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Sziasztok mivel nem tudtam hova nyissam en ide nyitottam. Hogy birnam azt megoldani 1 includeban le kerjem a bool-t ?
pld ennek a tombnek:
  1. new bool:g_Szerencse[33]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.12. 22:37 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Tudtommal vagy bekéred az inc-et vagy sem, de runtime változóhoz nem tudod kötni ami egyénenként változik futás közben.

Nem egyszerűbb ha beraksz egy szűrő funkciót mielőtt elindítod a konkrét funkciókat? (feltételezvén hoyg nem csak egy dolog futna le)
Pl. ha a g_Szerencse[id] == true akkor elindul a többi folyamat (set_task vagy inkább folyamat(id) rögtön), ha nem akkor meg return.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 08:53 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
készítesz egy nativet és visszaadod benne a g_Szerencse értékét a megfelelő indexxel. Van tutorial az oldalon is ott bár nem booleannal, de az el ugyan az.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 10:12 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
JohanCorn írta:
készítesz egy nativet és visszaadod benne a g_Szerencse értékét a megfelelő indexxel. Van tutorial az oldalon is ott bár nem booleannal, de az el ugyan az.

1 peldat birnal adni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 12:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
INC készítése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 17:52 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
demon írta:

de itt nincs bool-al ..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 19:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Akosch:. írta:
Ha megnézitek a "bool" -os tutoriált, akkor a bool "típus" mint olyan csak egy tagként ( lásd a tutban ) van kivitelezve pawnban, és ugyanúgy mint a sima változó képes nullán és egyen kívül más értéket is tárolni pl:
  1. new bool:bTest;
  2. bTest = bool:22547;


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 19:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
demon írta:
Akosch:. írta:
Ha megnézitek a "bool" -os tutoriált, akkor a bool "típus" mint olyan csak egy tagként ( lásd a tutban ) van kivitelezve pawnban, és ugyanúgy mint a sima változó képes nullán és egyen kívül más értéket is tárolni pl:
  1. new bool:bTest;
  2. bTest = bool:22547;

bocsi de nem ertem :D kerlek ki fejezned ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 22:03 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Ugyan úgy, mintha egy sima változót kezelnél.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Includeban bool
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 23:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
JohanCorn írta:
Ugyan úgy, mintha egy sima változót kezelnél.

  1. public native_get_user_forint(index)
  2. {
  3.     return forint[index]
  4. }

igy ?

u.i:
inc:
  1. #if defined _RegSystem_included
  2.     #endinput
  3. #endif
  4. #define _RegSystem_included
  5.  
  6. #include <amxmodx>
  7.  
  8. native LoginOn(id, bool)


a kapcsolo plugin:

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new bool:g_Login[33];
  4.  
  5. public plugin_natives() register_native("LoginOn","nLoginOn",1);
  6.  
  7. public nLoginOn(id, bool) {
  8.     if(bool == 0) g_Login[id] = true;
  9.     if(bool == 1) g_Login[id] = false;
  10. }


a plugin
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <RegSystem>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5.     register_plugin("","","");
  6.    
  7.     register_clcmd("say /test", "LoginTest");
  8. }
  9. public LoginTest(id)
  10. {
  11.     if(LoginOn(id, 0))
  12.     {
  13.         LoginOn(id, 0)
  14.         client_print(id, print_chat, "ASD: BE");
  15.     }
  16.     else if(LoginOn(id, 1))
  17.     {
  18.         LoginOn(id, 1);
  19.         client_print(id, print_chat, "ASD: KI");
  20.     }
  21. }


oszt nem csinal semmit be irom a /test parancsot de semmi
hol rontottam el ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 62 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole