hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 359 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miért nem működik?
HozzászólásElküldve:2018.07.10. 13:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.11.15. 16:12
Hozzászólások:218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok, az alábbi plugint használom de sajnos nem működik, nem észleli az adminokat csak ha users.ini-ből adom meg az admint. Én egy külön loginos plugint használok adminoknak. Ahogy látom itt admin kick jogot néz, de sajnos hiába ha nem users.ini-be van bele írva az admin nem észleli a kick jogot. Hogy tudom megoldani hogy akkor is észlelje az adminokat ha nem users.ini-be van beleírva?




  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define PLUGIN  "Show Admins Online"
  7. #define VERSION "1.1"
  8. #define AUTHOR  "vato loco [GE-S] & Alka"
  9.  
  10. new bool:g_bAdminNick
  11. new bool:is_admin_connected[33]
  12. new g_msg[512]
  13.  
  14. new g_admin_enable
  15. new g_online_color
  16. new g_offline_color
  17. new g_msg_xypos
  18.  
  19. new g_SyncAdmin
  20. new g_iAdminCount
  21. new g_iMaxPlayers
  22.  
  23. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27.     register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  28.  
  29.     register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  30.  
  31.     g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  32.     g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  33.     g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  34.     g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  35.  
  36.     g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  37.     g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  38.  
  39.     new iEnt = create_entity("info_target")
  40.     entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  41.     entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  42. }
  43.  
  44. public client_putinserver(id)
  45. {
  46.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  47.     {
  48.         is_admin_connected[id] = true
  49.         g_iAdminCount++
  50.         set_admin_msg()
  51.     }
  52.     if(g_iAdminCount == 0)
  53.         set_admin_msg()
  54. }
  55.  
  56. public client_disconnect(id)
  57. {
  58.     if(is_admin_connected[id])
  59.     {
  60.         is_admin_connected[id] = false
  61.         g_iAdminCount--
  62.         set_admin_msg()
  63.     }
  64. }
  65.  
  66. public client_infochanged(id)
  67. {
  68.     if(is_admin_connected[id])
  69.     {
  70.         static NewName[32], OldName[32]
  71.         get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  72.         get_user_name(id, OldName, 31)
  73.  
  74.         if(!equal(OldName, NewName))
  75.         {
  76.             g_bAdminNick = true
  77.         }
  78.     }
  79. }
  80.  
  81. public set_admin_msg()
  82. {
  83.     static g_iAdminName[32], pos, i
  84.     pos = 0
  85.     pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Adminok: %d", g_iAdminCount)
  86.  
  87.     for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  88.     {  
  89.         if(is_admin_connected[i])
  90.         {
  91.             get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  92.             pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  93.         }
  94.     }
  95. }
  96.  
  97. public admins_online()
  98. {
  99.     if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  100.     {
  101.         static r, g, b, Float:x,Float:y
  102.         HudMsgPos(x,y)
  103.  
  104.         if (g_iAdminCount > 0)
  105.         {
  106.             HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  107.             set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  108.             ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  109.         }
  110.         else
  111.         {
  112.             HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  113.             set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  114.             ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  115.         }
  116.     }
  117.     return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public ForwardThink(iEnt)
  121. {
  122.     admins_online()
  123.  
  124.     if(g_bAdminNick)
  125.     {
  126.         set_admin_msg()
  127.         g_bAdminNick = false
  128.     }
  129.         entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  130. }
  131.  
  132. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  133. {
  134.     static color[16], piece[5]
  135.     get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  136.  
  137.     strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  138.     r = str_to_num(piece)
  139.  
  140.     strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  141.     g = str_to_num(piece)
  142.     b = str_to_num(color)
  143. }
  144.  
  145. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  146. {
  147.     static coords[16], piece[10]
  148.     get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  149.  
  150.     strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  151.     x = str_to_float(piece)
  152.     y = str_to_float(coords)
  153. }

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem működik?
HozzászólásElküldve:2018.07.10. 15:30 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2014.05.01. 13:18
Hozzászólások:628
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 105 alkalommal
Azért nem működik, mert a játékost a belépést követően ellenőrzi, hogy rendelkezik-e KICK hatáskörrel. Mivel te nem a belépés előtt adsz neki jogot, így nem lesz mit felvegyen.

Megoldás. Átírod a plugin-t, hogy más esemény esetén ellenőrizze, pld éledéskor frissíted, vagy minden kör elején. Vagy készítesz egy direkt hívást amit a login után hívsz meg az adatok frissítéséhez.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole