hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Rangrendszer (demon)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29152
Oldal: 1 / 1

Szerző:  DaffikiD [ 2018.07.13. 19:41 ]
Hozzászólás témája:  Rangrendszer (demon)

Sziasztok azt hogy lehetne megoldani,hogy ne csak akkor mutassa a hudot mikor halott egy játékos hannem akkor is mikor él vagyis nem halt meg
előre köszönöm a segítséget :)

txt fájl:
  1. [hu]
  2. MOTD0 = Számlálás kezdete óta eltelt idő: %d óra %d perc %d másodperc
  3. MOTD1 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d másodperc
  4. MOTD2 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d másodperc
  5. MOTD3 = Ölések száma: %d
  6. MOTD4 = Halálok száma: %d
  7. MOTD5 = Pontok száma: %d
  8. MOTD6 = Rang: %s
  9. MOTD7 = Következõ rang: %s (%d pont kell még)
  10. MOTD8 = Hetente kötelezõ minimum %d órát játszani a szerveren, különben pontlevonás következik be!
  11. MOTD9 = Pontot csak a gyõztes csapat kap, mégpedi annyit amennyit öltél abban a körben.
  12. MOTD10 = Parancsok: /rangok, /rang, /hud, /prefix
  13. MOTD11 = Rangok
  14. MOTD12 = Szükséges pont még
  15. MOTD13 = Ha a héten több mint 4 órát játszottál akkor 2x több pontot kapsz,\n ha több mint 6 órát akkor 3x több pontot és,\n ha több mint 8 órát akkor 4x több pontot kapsz minden pontszerzésnél.
  16. HUD1 = %s adatai:
  17. HUD2 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d mp
  18. HUD3 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d mp
  19. HUD4 = Ölés: %d
  20. HUD5 = Halál: %d
  21. HUD6 = Rang: %s (%d ponttal)
  22. HUD7 = Adataim:
  23. HUD = A hud kijelzõ !t%Lkapcsolva!
  24. ON = be
  25. OFF = ki
  26. RANG = Rang
  27. PREFIX1 = !gMég nem érted el azt a szintet, hogy egyedi prefixed legyen!
  28. PREFIX2 = !gÍrd be az egyedi prefixed.
  29. PREFIX3 = Az egyedi prefix minimum !t3 !yés maximum !t16 !ykarakter lehet.
  30. PREFIX4 = Mostantól az egyedi prefixed: !t%s!y.
  31.  
  32. [en]
  33. MOTD0 = Számlálás kezdete óta eltelt idő: %d óra %d perc %d másodperc
  34. MOTD1 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d másodperc
  35. MOTD2 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d másodperc
  36. MOTD3 = Ölések száma: %d
  37. MOTD4 = Halálok száma: %d
  38. MOTD5 = Pontok száma: %d
  39. MOTD6 = Rang: %s
  40. MOTD7 = Következõ rang: %s (%d pont kell még)
  41. MOTD8 = Hetente kötelezõ minimum %d órát játszani a szerveren, különben pontlevonás következik be!
  42. MOTD9 = Pontot csak a gyõztes csapat kap, mégpedi annyit amennyit öltél abban a körben.
  43. MOTD10 = Parancsok: /rangok, /rang, /hud, /prefix
  44. MOTD11 = Rangok
  45. MOTD12 = Szükséges pont még
  46. MOTD13 = Ha a héten több mint 4 órát játszottál akkor 2x több pontot kapsz,\n ha több mint 6 órát akkor 3x több pontot és,\n ha több mint 8 órát akkor 4x több pontot kapsz minden pontszerzésnél.
  47. HUD1 = %s adatai:
  48. HUD2 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d mp
  49. HUD3 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d mp
  50. HUD4 = Ölés: %d
  51. HUD5 = Halál: %d
  52. HUD6 = Rang: %s (%d ponttal)
  53. HUD7 = Adataim:
  54. HUD = A hud kijelzõ !t%Lkapcsolva!
  55. ON = be
  56. OFF = ki
  57. RANG = Rang
  58. PREFIX1 = !gMég nem érted el azt a szintet, hogy egyedi prefixed legyen!
  59. PREFIX2 = !gÍrd be az egyedi prefixed.
  60. PREFIX3 = Az egyedi prefix minimum !t3 !yés maximum !t16 !ykarakter lehet.
  61. PREFIX4 = Mostantól az egyedi prefixed: !t%s!y.


Csatolmányok:
amxmodx_28576-RangSystem.sma [18.04 KiB]
Letöltve 89 alkalommal.

Szerző:  SidLuke [ 2018.07.14. 11:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer (demon)

Szia, tessék.
  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  9.  
  10.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.         {
  12.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  13.            
  14.             if ( iTarget == 0 ) iTarget = iPlayerId;
  15.            
  16.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  17.             g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  18.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  19.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  20.             g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  25.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  26.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  27.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  28.         }
  29.     }
  30. }

Szerző:  [K]eNu* [ 2018.07.15. 11:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer (demon)

SidLuke írta:
Szia, tessék.
  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  9.  
  10.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.         {
  12.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  13.            
  14.             if ( iTarget == 0 ) iTarget = iPlayerId;
  15.            
  16.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  17.             g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  18.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  19.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  20.             g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  25.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  26.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  27.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  28.         }
  29.     }
  30. }


Nekem fordításkor ezt írja ki:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

amxmodx_28576-RangSystem (5).sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "ichat"

Compilation aborted.
1 Error.
Done.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép

Szerző:  regener [ 2018.07.20. 20:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer (demon)

Mert online szarral akarod fordítani.
Kiírja miért nem tud lefordulni, még nagy angol tudás sem kell hozzá:
Idézet:
fatal error 100: cannot read from file: "ichat"

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/