hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 230 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 229 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.07.18. 23:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Hello, próbáltam megcsinálni hogy autómatikusan mentse a szerver a dolgokat
megcsináltam de nem menti le 60 másodpercenként.

set_task(60.0, "automentes",_,_,_,"b");

public automentes(id)
{
ColorChat(0, GREEN, "^3[^4#RtD*^3]^1 Az összes ^3Skin, dollár, ölés, pontok, névcédulák, egyebek^1 mentésre kerültek!")
if(g_Bejelentkezve[id]) {
sql_update_account(id)
sql_update_account1(id)
sql_update_account2(id)
sql_update_account3(id)
sql_update_account_nametag(id)
}
}


De nem jó, valaki tudna segíteni?

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.18. 23:33 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
id az mindig 0 lesz

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.18. 23:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
IrOn írta:
id az mindig 0 lesz


És hogy tudom megoldani hogy mindenkinek az id-re mentsen?

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 01:21 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Shadow -.- írta:
IrOn írta:
id az mindig 0 lesz


És hogy tudom megoldani hogy mindenkinek az id-re mentsen?


Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new g_MaxPlayers

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   set_task(60.0, "automentes",.flags="b")
   
   g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}

public automentes()
{
   for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id))
         continue
   
      //Amit akarsz, hogy mindenkinek lefusson
   }
}

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan

Ők köszönték meg Vieni nek ezt a hozzászólást: Shadow -.- (2018.07.19. 09:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 09:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Vieni írta:
Shadow -.- írta:
IrOn írta:
id az mindig 0 lesz


És hogy tudom megoldani hogy mindenkinek az id-re mentsen?


Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new g_MaxPlayers

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   set_task(60.0, "automentes",.flags="b")
   
   g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}

public automentes()
{
   for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id))
         continue
   
      //Amit akarsz, hogy mindenkinek lefusson
   }
}


Köszi! :) Ment a pacsi!

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 17:25 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Ha nem titkos a dolog megkérdezhetem, hogy miért szükséges percenként menteni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 18:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Szerintem azért érdemes percenként menteni, mivel ha netalán valami oknál foggva a szerver kifagy, akkor az azon pályát szerzett tárgyak elvésznek. Mondjuk nem lenne szükséges mindent elmenteni percenként. Meg lehet oldani optimálisabban, de ezt mindenki maga dönti el.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 19:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Dooz írta:
Szerintem azért érdemes percenként menteni, mivel ha netalán valami oknál foggva a szerver kifagy, akkor az azon pályát szerzett tárgyak elvésznek. Mondjuk nem lenne szükséges mindent elmenteni percenként. Meg lehet oldani optimálisabban, de ezt mindenki maga dönti el.


1x tőrtént meg így gyorsan reagáltam is rá. Mivel 3 hétre utazok el, és ha onnan van valami hibája a szerernek akkor azt nem tudom javítani. PL: Ha kifagy a mód elvesztődik a dolga, de az előző 60 másodpercben azt elmentette.

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 19:51 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
És ez nem okoz teljesítményben problémákat, hogy percenként ment?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 22:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Pika írta:
És ez nem okoz teljesítményben problémákat, hogy percenként ment?


Nem.

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole