hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
p_ models https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29220 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | pogibanane [ 2018.07.30. 21:50 ] |
Hozzászólás témája: | p_ models |
Sziasztok Nem nagyon akkartam írni de már engine -s és a fakemeta változatott is próbáltam. Elvilegben és gyakorlatban is le kellene ennek cserélni-e a megadott p_skin modelt de még sem teszi meg. Fordító(https://amx.freakz.ro/?v=1.8.1). Fakemeta változat set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/blabla/blabla/p_blabla.mdl"); Engine változat entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/blabla/blabla/p_blabla.mdl"); És a kérdésem viszont az van e valakinek egy harmadik változat mert ez így sehogy se megy nekem . Előre is kösszönöm szépen és megy a pacsi a segítőnek. |
Szerző: | regener [ 2018.07.31. 02:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
Milyen funkcióban/eseménynél próbáltad? |
Szerző: | SidLuke [ 2018.07.31. 11:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
Szia. Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is. Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint. #define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) ) #define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) ) SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva) Ha csak a név kell akkor jobban jársz, ha azt tárolod el pev_message-ben, így a lecsatlakozás problémát is megoldod.
|
Szerző: | regener [ 2018.07.31. 11:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
SidLuke írta: Szia. Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is. Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint. #define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) ) #define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) ) SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva) Ha csak a név kell akkor jobban jársz, ha azt tárolod el pev_message-ben, így a lecsatlakozás problémát is megoldod.
Ennek mi köze a fegyver player modelhez (p_XYZ.mdl)? Olvasd már el mire válaszolsz... |
Szerző: | pogibanane [ 2018.07.31. 13:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
Azért fura nekem ez a dolog mivel a v modelek kiválóan mennek de a p model nem. Letölteni letölti de nem rakja be ... Jelenleg igy van. Kód: public plugin_init() |
Szerző: | regener [ 2018.07.31. 15:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
Próbáld ki ezt:
|
Szerző: | Supra [ 2018.07.31. 16:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
regener írta: Próbáld ki ezt:
Szerintem switchel atlathatobb.. U.I: Igy gondoltam:
|
Szerző: | regener [ 2018.07.31. 17:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
Meg gyorsabb is a switch, csak elsőnek tesztelje hogy működik-e. Utána tőlem úgy alakítja ahogy tetszik |
Szerző: | pogibanane [ 2018.08.01. 18:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
Most már azt nem tudom hogy a ***hostnál van -e baj, mivel ezzel sem müködik a p_model de a v_ model megy. Gondoltam saját gépemen megnézem mi a helyzett ezzel a dologal és müködik még a fakemetas változat is mind a 3 módon.... |
Szerző: | pogibanane [ 2018.08.01. 18:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: p_ models |
És természetesen nagyon szépen kösszönöm önnöknek a segítséget télleg. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |