hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 264 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 262 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang hozzáírás
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 22:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok valaki hozzá tudja adni a tulaj és az admin rangot?
Nagyon szépen köszönöm előre menni fog a pacsi :)

  1. public hook_say( iPlayerId )
  2. {
  3.     new sText[ 180 ], sText2[ 180 ], sColor[ 10 ];
  4.     new iLen, iNum;
  5.     read_args( g_sMessage, 191 );
  6.     remove_quotes( g_sMessage );
  7.  
  8.     iLen = strlen( g_sMessage );
  9.    
  10.     if ( !( get_user_flags( iPlayerId ) & ADMIN_KICK ) )
  11.         for ( new i; i < iLen; ++i )
  12.             if ( isdigit( g_sMessage[ i ] ) )
  13.                 ++iNum;
  14.     if ( iNum >= 7 )
  15.     {
  16.         client_print_color( iPlayerId, iPlayerId, "^4[%s] ^1A szerveren tilos a hírdetés!", g_sPrefix );
  17.         return PLUGIN_HANDLED;
  18.     }
  19.  
  20.     if ( g_sMessage[ 0 ] == '@' || g_sMessage[ 0 ] == '/' || g_sMessage[ 0 ] == '!' || equal ( g_sMessage, "" ) )
  21.         return PLUGIN_CONTINUE;
  22.  
  23.     if ( contain( g_sMessage, "#Spec_Help_Text" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Cstrike_Spetsnaz_Label" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Buy" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Cstrike_GIGN_Label" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Spec_Duck" ) != -1 )
  24.         return PLUGIN_HANDLED;
  25.  
  26.     new iIsAlive = is_user_alive ( iPlayerId );
  27.    
  28.     get_user_team ( iPlayerId, sColor, 9 );
  29.     if ( g_bIsUser[ iPlayerId ] )
  30.     {
  31.         if ( g_iURang[ iPlayerId ] > -1 && dn_get_user_vis( iPlayerId ) )
  32.         {
  33.             if ( !equal( g_sUPrefix[ iPlayerId ], "" ) )
  34.             {
  35.                 if ( g_iURang[ iPlayerId ] > 1 ) formatex( sText, 179, "%s^x04[%s%s][%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", g_iURang[ iPlayerId ] == 4 ? "VIP - " : "", g_sUPrefix[ iPlayerId ], g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_sName[ iPlayerId ] );
  36.                 else formatex( sText, 179, "%s^x04[%s%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", g_iURang[ iPlayerId ] == 4 ? "VIP - " : "", g_sUPrefix[ iPlayerId ], g_sName[ iPlayerId ] );
  37.             }
  38.             else
  39.             {
  40.                 if ( g_iURang[ iPlayerId ] > 1 ) formatex( sText, 179, "%s^x04[%s][%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", g_sDefPrefix[ g_iURang[ iPlayerId ] ], g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_sName[ iPlayerId ] );
  41.                 else formatex( sText, 179, "%s^x04[%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", g_sDefPrefix[ g_iURang[ iPlayerId ] ], g_sName[ iPlayerId ] );
  42.             }
  43.             formatex( sText2, 179, "^x04%s", g_sMessage );
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.             formatex( sText, 179, "%s^x04[%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_sName[ iPlayerId ] );
  48.             formatex( sText2, 179, "%s", g_sMessage );
  49.         }
  50.     }
  51.     else
  52.     {
  53.         formatex( sText, 179, "%s^x04[Nincs bejelentkezve]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", g_sName[ iPlayerId ] );
  54.         formatex( sText2, 179, "%s", g_sMessage );
  55.     }
  56.     formatex( g_sMessage, 191, "%s^x01: %s", sText, sText2 );
  57.  
  58.     sendMessage( sColor, iIsAlive );
  59.  
  60.     return PLUGIN_CONTINUE;
  61. }
  62.  
  63. public hook_teamsay( iPlayerId )
  64. {
  65.     new sText[ 180 ], sText2[ 180 ], sColor[ 10 ], sTeamName[ 12 ];
  66.     new iLen, iNum, iPlayerTeam;
  67.    
  68.     iPlayerTeam = get_user_team( iPlayerId );
  69.  
  70.     switch ( iPlayerTeam )
  71.     {
  72.         case 1: { copy ( sTeamName, 11, "*Te*" ); }
  73.         case 2: { copy ( sTeamName, 11, "*Ct*" ); }
  74.         default: { copy ( sTeamName, 11, "*Néző*" ); }
  75.     }
  76.  
  77.     read_args( g_sMessage, 191 );
  78.     remove_quotes( g_sMessage );
  79.  
  80.     iLen = strlen( g_sMessage );
  81.    
  82.     for ( new i; i < iLen; ++i )
  83.         if ( isdigit( g_sMessage[ i ] ) )
  84.             ++iNum;
  85.     if ( iNum >= 7 )
  86.     {
  87.         client_print_color( iPlayerId, iPlayerId, "^4[%s] ^1A szerveren tilos a hírdetés!", g_sPrefix );
  88.         return PLUGIN_HANDLED;
  89.     }
  90.  
  91.     if ( g_sMessage[ 0 ] == '@' || g_sMessage[ 0 ] == '/' || g_sMessage[ 0 ] == '!' || equal ( g_sMessage, "" ) )
  92.         return PLUGIN_CONTINUE;
  93.  
  94.     if ( contain( g_sMessage, "#Spec_Help_Text" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Cstrike_Spetsnaz_Label" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Buy" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Cstrike_GIGN_Label" ) != -1 || contain( g_sMessage, "#Spec_Duck" ) != -1 )
  95.         return PLUGIN_HANDLED;
  96.        
  97.     new iIsAlive = is_user_alive ( iPlayerId );
  98.    
  99.     get_user_team ( iPlayerId, sColor, 9 );
  100.    
  101.     if ( g_bIsUser[ iPlayerId ] )
  102.     {
  103.         if ( g_iURang[ iPlayerId ] > -1 && dn_get_user_vis( iPlayerId ) )
  104.         {
  105.             if ( !equal( g_sUPrefix[ iPlayerId ], "" ) )
  106.             {
  107.                 if ( g_iURang[ iPlayerId ] > 1 ) formatex( sText, 179, "%s(%s)^x04[%s%s][%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", sTeamName, g_iURang[ iPlayerId ] == 4 ? "VIP - " : "", g_sUPrefix[ iPlayerId ], g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_sName[ iPlayerId ] );
  108.                 else formatex( sText, 179, "%s(%s)^x04[%s%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", sTeamName, g_iURang[ iPlayerId ] == 4 ? "VIP - " : "", g_sUPrefix[ iPlayerId ], g_sName[ iPlayerId ] );
  109.             }
  110.             else
  111.             {
  112.                 if ( g_iURang[ iPlayerId ] > 1 ) formatex( sText, 179, "%s(%s)^x04[%s][%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", sTeamName, g_sDefPrefix[ g_iURang[ iPlayerId ] ], g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_sName[ iPlayerId ] );
  113.                 else formatex( sText, 179, "%s(%s)^x04[%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", sTeamName, g_sDefPrefix[ g_iURang[ iPlayerId ] ], g_sName[ iPlayerId ] );
  114.             }
  115.             formatex( sText2, 179, "^x04%s", g_sMessage );
  116.         }
  117.         else
  118.         {
  119.             formatex( sText, 179, "%s(%s)^x04[%s]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", sTeamName, g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_sName[ iPlayerId ] );
  120.             formatex( sText2, 179, "%s", g_sMessage );
  121.         }
  122.     }
  123.     else
  124.     {
  125.         formatex( sText, 179, "%s(%s)^x04[Nincs bejelentkezve]^x03%s", iIsAlive ? "^x01" : "^x04*Halott*", sTeamName, g_sName[ iPlayerId ] );
  126.         formatex( sText2, 179, "%s", g_sMessage );
  127.     }
  128.  
  129.     formatex( g_sMessage, 191, "%s^x01: %s", sText, sText2 );
  130.  
  131.     sendTeamMessage( sColor, iIsAlive, iPlayerTeam );
  132.  
  133.     return PLUGIN_CONTINUE;
  134. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang hozzáírás
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 06:09 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Töltsd fel az egész forráskódot, és megcsinálom. Amúgy meg használj charsmaxet, sokkal jobb. A charsmax, saját maga határozza meg, hány karakterre van szükség. :)
  1. formatext( sText, 179, "kiírandó szöveg"


:arrow:

  1. formatext( sText, charsmax ( sText ), "kiírandó szöveg"

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang hozzáírás
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 08:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Van fent már 1000+1 ilyen kérdés, 2 plugint összehasonlítasz és látod mit írtak bele...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang hozzáírás
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 12:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Regener leírta a választ,zárom

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole