hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 13:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 555 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 554 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: get_pcvar_string error
HozzászólásElküldve: 2018.09.14. 08:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Üdv.

jelenleg csak flash-re van beállítva a csík. viszont erre a sorra hibát logolja: "get_pcvar_string(nade, color, 9)"

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csx>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Grenade Trail"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Jim"
  7.  
  8. new g_cvar_tr
  9. //new g_cvar_he
  10. new g_cvar_fb
  11. //new g_cvar_sg
  12. new g_trail
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     g_cvar_tr = register_cvar("grenade_tr", "2")
  18.     //g_cvar_he = register_cvar("grenade_he", "255000000")
  19.     g_cvar_fb = register_cvar("grenade_fb", "000188235") //2040235
  20.     //g_cvar_sg = register_cvar("grenade_sg", "000255000")
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr")
  26. }
  27.  
  28. public grenade_throw(id, gid, wid)
  29. {
  30.     new gtm = get_pcvar_num(g_cvar_tr)
  31.     if(!gtm) return
  32.     new r, g, b
  33.     switch(gtm)
  34.     {
  35.         /*
  36.         case 1:
  37.         {
  38.             r = random(256)
  39.             g = random(256)
  40.             b = random(256)
  41.         }*/
  42.         case 2:
  43.         {
  44.             new nade, color[10]
  45.             switch(wid)
  46.             {
  47.                 //case CSW_HEGRENADE:   nade = g_cvar_he
  48.                 case CSW_FLASHBANG: nade = g_cvar_fb
  49.                 //case CSW_SMOKEGRENADE:    nade = g_cvar_sg
  50.             }
  51.             get_pcvar_string(nade, color, 9)
  52.             new c = str_to_num(color)
  53.             r = c / 1000000
  54.             c = %= 1000000
  55.             g =  / 1000
  56.             b = c % 1000
  57.         }/*
  58.         case 3:
  59.         {
  60.             switch(get_user_team(id))
  61.             {
  62.                 case 1: r = 255
  63.                 case 2: b = 255
  64.             }
  65.         }*/
  66.     }
  67.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  68.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
  69.     write_short(gid)
  70.     write_short(g_trail)
  71.     write_byte(10)
  72.     write_byte(5)
  73.     write_byte(r)
  74.     write_byte(g)
  75.     write_byte(b)
  76.     write_byte(192)
  77.     message_end()
  78. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_pcvar_string error
HozzászólásElküldve: 2018.09.14. 15:51 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Milyen jellegű hibát?
Ahogy elnézem jó, lehet a nade = g_cvar_fb-vel van a gond, próbáld meg annak a helyébe írni a get_pcvar_string-et.

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_pcvar_string error
HozzászólásElküldve: 2018.09.16. 08:24 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Üdv!

Parancsolj! Tökéletesen működik!

Forráskód:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csx>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Grenade Trail"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Jim"
  7.  
  8. new g_cvar_tr
  9. //new g_cvar_he
  10. new g_cvar_fb
  11. //new g_cvar_sg
  12. new g_trail
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     g_cvar_tr = register_cvar("grenade_tr", "2")
  18.     //g_cvar_he = register_cvar("grenade_he", "255000000")
  19.     g_cvar_fb = register_cvar("grenade_fb", "000188235") //2040235
  20.     //g_cvar_sg = register_cvar("grenade_sg", "000255000")
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr")
  26. }
  27.  
  28. public grenade_throw(id, gid, wid)
  29. {
  30.     new gtm = get_pcvar_num(g_cvar_tr)
  31.     if(!gtm) return
  32.     new r, g, b
  33.     switch(gtm)
  34.     {
  35.         /*
  36.         case 1:
  37.         {
  38.             r = random(256)
  39.             g = random(256)
  40.             b = random(256)
  41.         }*/
  42.         case 2:
  43.         {
  44.             new nade, color[10]
  45.             switch(wid)
  46.             {
  47.                 //case CSW_HEGRENADE:   nade = g_cvar_he
  48.                 case CSW_FLASHBANG: nade = g_cvar_fb
  49.                 //case CSW_SMOKEGRENADE:    nade = g_cvar_sg
  50.             }
  51.             get_pcvar_string(nade, color, 9)
  52.             new c = str_to_num(color)
  53.             r = c / 1000000
  54.             c = 1000000
  55.             g =  1000
  56.             b = c % 1000
  57.         }/*
  58.         case 3:
  59.         {
  60.             switch(get_user_team(id))
  61.             {
  62.                 case 1: r = 255
  63.                 case 2: b = 255
  64.             }
  65.         }*/
  66.     }
  67.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  68.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
  69.     write_short(gid)
  70.     write_short(g_trail)
  71.     write_byte(10)
  72.     write_byte(5)
  73.     write_byte(r)
  74.     write_byte(g)
  75.     write_byte(b)
  76.     write_byte(192)
  77.     message_end()
  78. }
  79. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  80. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  81. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 57 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole