hlmod.hu
https://hlmod.hu/

w_model csere (C4,Gránatok, stb)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29539
Oldal: 1 / 1

Szerző:  elit [ 2018.11.19. 10:24 ]
Hozzászólás témája:  w_model csere (C4,Gránatok, stb)

üdv.

w_modell cserét hogy lehet megoldani? esetleg valaki egy egyszerű példát írna? (C4,Gránátok, stb).

Szerző:  *tOrNaDo [ 2018.11.19. 18:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)

elit írta:
üdv.

w_modell cserét hogy lehet megoldani? esetleg valaki egy egyszerű példát írna? (C4,Gránátok, stb).



Kód:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!is_valid_ent(entity))
            return FMRES_IGNORED

        if(equal(model,CRB_W_MODEL_OLD))
        {
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
            return FMRES_SUPERCEDE
        }
        return FMRES_IGNORED
}


Pl:

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


new const CRB_W_MODEL_OLD[] = "models/w_crowbar.mdl"
new const UMB_W_MODEL[] = "models/max/w_umbrella.mdl"


public plugin_init() {
       
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "weapon_crowbar", "Weapon_Spawn", 1);
   
}

public fwd_SetModel(ent, model[])
{   
    if(equal(model, CRB_W_MODEL_OLD))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}

public Weapon_Spawn(ent)
{
    engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL);
    return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(UMB_W_MODEL)
}

Szerző:  elit [ 2018.11.20. 05:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)

*tOrNaDo írta:
elit írta:
üdv.

w_modell cserét hogy lehet megoldani? esetleg valaki egy egyszerű példát írna? (C4,Gránátok, stb).



Kód:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!is_valid_ent(entity))
            return FMRES_IGNORED

        if(equal(model,CRB_W_MODEL_OLD))
        {
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
            return FMRES_SUPERCEDE
        }
        return FMRES_IGNORED
}


Pl:

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


new const CRB_W_MODEL_OLD[] = "models/w_crowbar.mdl"
new const UMB_W_MODEL[] = "models/max/w_umbrella.mdl"


public plugin_init() {
       
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "weapon_crowbar", "Weapon_Spawn", 1);
   
}

public fwd_SetModel(ent, model[])
{   
    if(equal(model, CRB_W_MODEL_OLD))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}

public Weapon_Spawn(ent)
{
    engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL);
    return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(UMB_W_MODEL)
}


rendben. át csekkolom hamarosan. annyi kérdésem lenne ha pl többet akarok bele írni azt hogyan oldjam meg?

Szerző:  regener [ 2018.11.20. 09:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)

Switch-el simán elágazod.

De ha olyan cserét akarsz hogy fixen más legyen és csak 1 fajta akkor egyszerűbb (linux szerver esetén) az unprecacher-el kicseréltetni így rögtön csak azt tölti be ami kell.
Felrakod mint a többi metamod plugint majd a mappájába beleírod a list.inibe a benne lévő példák szerint:
Kód:
// Path flags replace_file
// Example 1: models/w_usp.mdl c models/v_knife_custom.mdl
// Example 2: models/w_knife.mdl

models/w_smokegrenade.mdl c models/w_impulsegrenade.mdl
models/w_hegrenade.mdl c models/w_ujheg.mdl
models/w_flashbang.mdl c models/w_ujflash.mdl


Ez az előtöltött modelt cseréli ki, így nincs más teendőd azon kívül hogy felrakod a modelt a megfelelő mappába.

Szerző:  elit [ 2018.11.20. 12:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)

Működik mind a kettő verzió. Köszönöm!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/