hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2011.12.24. 09:41 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Valami miatt nemjó =/
Nem ír semmit a logsban..

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new g_zclass_bhzombie

new g_hasBhop[ 33 ]
new pcvar_enabled, pcvar_autojump

new bool:g_restorevel[33]
new Float:g_velocity[33][3]

new const zclass_name[] = { "BunnyHop Zombie" }
new const zclass_info[] = { "BunnyHop, Pain Shock Free" }
new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass_health = 1500
const zclass_speed = 250
const Float:zclass_gravity = 0.9
const Float:zclass_knockback = 0.0

public plugin_init()
{
        register_plugin("[ZP] Class : BunnyHop Zombie", "1.1", "ƒa†es™")

   register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )

   pcvar_enabled = register_cvar( "zp_bhzombie_bunnyhop_enabled", "1" )
   pcvar_autojump = register_cvar( "zp_bhzombie_autojump", "1" )

   register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
}

public plugin_precache()
{
   g_zclass_bhzombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_bhzombie)
   {
      g_hasBhop[ id ] = true

      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
   }
}

public client_connect( id )
{
   g_hasBhop[ id ] = false
}

public event_player_death()
{
   g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
}

public forward_prethink( id )
{
   if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
       return PLUGIN_CONTINUE

        if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return PLUGIN_CONTINUE

   if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
   {
      set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
      
      if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
      {
         new szFlags = pev( id, pev_flags )
         if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
         {
            new Float: szVelocity[ 3 ]
            pev( id, pev_velocity, szVelocity)
            szVelocity[ 2 ] += 250.0
            set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
            set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
         }
      }
   }
        return FMRES_IGNORED
}

public fw_PlayerPreThink(id)
{   
   if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
      return FMRES_IGNORED
   
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return FMRES_IGNORED
      
   if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
   {
      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
       
      g_restorevel[id] = true
   }
   return FMRES_IGNORED
}

public fw_PlayerPreThink_Post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return FMRES_IGNORED
      
   if (g_restorevel[id])
   {
      g_restorevel[id] = false

      if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
      {
         new groundent = pev(id, pev_groundentity)
         
         if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
         {   
            static Float:vecTemp[3]
               
            pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
               
            g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
            g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
            g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
         }               

         set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
           
         return FMRES_HANDLED
      }
   }
   return FMRES_IGNORED
}

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2011.12.25. 00:26 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
És mi enm jó benne? Bele se kerül a menübe? valami infó?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2011.12.25. 07:58 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nem kerül bele =/ De nemértem mert semmit nemír..

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2011.12.29. 14:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
CocaIne.^ írta:
Valami miatt nemjó =/
Nem ír semmit a logsban..

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new g_zclass_bhzombie

new g_hasBhop[ 33 ]
new pcvar_enabled, pcvar_autojump

new bool:g_restorevel[33]
new Float:g_velocity[33][3]

new const zclass_name[] = { "BunnyHop Zombie" }
new const zclass_info[] = { "BunnyHop, Pain Shock Free" }
new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass_health = 1500
const zclass_speed = 250
const Float:zclass_gravity = 0.9
const Float:zclass_knockback = 0.0

public plugin_init()
{
        register_plugin("[ZP] Class : BunnyHop Zombie", "1.1", "ƒa†es™")

   register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )

   pcvar_enabled = register_cvar( "zp_bhzombie_bunnyhop_enabled", "1" )
   pcvar_autojump = register_cvar( "zp_bhzombie_autojump", "1" )

   register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
}

public plugin_precache()
{
   g_zclass_bhzombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_bhzombie)
   {
      g_hasBhop[ id ] = true

      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
   }
}

public client_connect( id )
{
   g_hasBhop[ id ] = false
}

public event_player_death()
{
   g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
}

public forward_prethink( id )
{
   if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
       return PLUGIN_CONTINUE

        if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return PLUGIN_CONTINUE

   if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
   {
      set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
      
      if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
      {
         new szFlags = pev( id, pev_flags )
         if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
         {
            new Float: szVelocity[ 3 ]
            pev( id, pev_velocity, szVelocity)
            szVelocity[ 2 ] += 250.0
            set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
            set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
         }
      }
   }
        return FMRES_IGNORED
}

public fw_PlayerPreThink(id)
{   
   if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
      return FMRES_IGNORED
   
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return FMRES_IGNORED
      
   if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
   {
      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
       
      g_restorevel[id] = true
   }
   return FMRES_IGNORED
}

public fw_PlayerPreThink_Post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return FMRES_IGNORED
      
   if (g_restorevel[id])
   {
      g_restorevel[id] = false

      if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
      {
         new groundent = pev(id, pev_groundentity)
         
         if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
         {   
            static Float:vecTemp[3]
               
            pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
               
            g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
            g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
            g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
         }               

         set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
           
         return FMRES_HANDLED
      }
   }
   return FMRES_IGNORED
}


Debugold be es utana nezd a logot:)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.01. 00:46 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nemkell vele szórakozni, ha rosz akkor szedjél le másikat nemde? Gondolom valami orosz oldalról szedted:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.02. 21:22 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
DeteCT0R írta:
CocaIne.^ írta:
Valami miatt nemjó =/
Nem ír semmit a logsban..

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new g_zclass_bhzombie

new g_hasBhop[ 33 ]
new pcvar_enabled, pcvar_autojump

new bool:g_restorevel[33]
new Float:g_velocity[33][3]

new const zclass_name[] = { "BunnyHop Zombie" }
new const zclass_info[] = { "BunnyHop, Pain Shock Free" }
new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass_health = 1500
const zclass_speed = 250
const Float:zclass_gravity = 0.9
const Float:zclass_knockback = 0.0

public plugin_init()
{
        register_plugin("[ZP] Class : BunnyHop Zombie", "1.1", "ƒa†es™")

   register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )

   pcvar_enabled = register_cvar( "zp_bhzombie_bunnyhop_enabled", "1" )
   pcvar_autojump = register_cvar( "zp_bhzombie_autojump", "1" )

   register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
}

public plugin_precache()
{
   g_zclass_bhzombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_bhzombie)
   {
      g_hasBhop[ id ] = true

      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
   }
}

public client_connect( id )
{
   g_hasBhop[ id ] = false
}

public event_player_death()
{
   g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
}

public forward_prethink( id )
{
   if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
       return PLUGIN_CONTINUE

        if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return PLUGIN_CONTINUE

   if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
   {
      set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
      
      if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
      {
         new szFlags = pev( id, pev_flags )
         if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
         {
            new Float: szVelocity[ 3 ]
            pev( id, pev_velocity, szVelocity)
            szVelocity[ 2 ] += 250.0
            set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
            set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
         }
      }
   }
        return FMRES_IGNORED
}

public fw_PlayerPreThink(id)
{   
   if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
      return FMRES_IGNORED
   
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return FMRES_IGNORED
      
   if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
   {
      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
       
      g_restorevel[id] = true
   }
   return FMRES_IGNORED
}

public fw_PlayerPreThink_Post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
      return FMRES_IGNORED
      
   if (g_restorevel[id])
   {
      g_restorevel[id] = false

      if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
      {
         new groundent = pev(id, pev_groundentity)
         
         if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
         {   
            static Float:vecTemp[3]
               
            pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
               
            g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
            g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
            g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
         }               

         set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
           
         return FMRES_HANDLED
      }
   }
   return FMRES_IGNORED
}


Debugold be es utana nezd a logot:)


Azt csináltam,nem találtam semmit.

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.02. 21:24 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kiki írta:
Nemkell vele szórakozni, ha rosz akkor szedjél le másikat nemde? Gondolom valami orosz oldalról szedted:D


Leszedtem azt ami fel van ide rakva és semmi :\ (ez volt az->http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=bunnyhopzombie)

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.02. 21:31 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2011.07.06. 22:19
Hozzászólások:254
Megköszönték neki: 1 alkalommal
nekem is volt ilyen egyszer és kiki jól le is ba.ot
jól írtad be a plugkn nevét?^^


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.01.03. 13:53 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Jól :mrgreen:

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole