hlmod.hu
https://hlmod.hu/

pev_state
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29591
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Vieni [ 2018.12.09. 13:29 ]
Hozzászólás témája:  pev_state

Sziasztok!
Egy nagyon egyszerű kérdésem volna:
Mit takar egész pontosan a pev_state?

Szerző:  BeepBeep [ 2018.12.09. 19:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: pev_state

Helló
Nem találtam a fakemeta include állományokban erre vonatkozóan semmit sem.
Mutass egy kódot, hogy többet tudjunk mondani.

Szerző:  regener [ 2018.12.09. 20:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: pev_state

Az nem létezik mint definíció, amíg létre nem hozod.
A neten ezt a kódot találtam ami alkamazza, de ott is lényegében egy pev_iuser1 makró.

  1. const pev_state = pev_iuser1
  2. const pev_time = pev_fuser1
  3. const pev_time2 = pev_fuser2

Szerző:  BeepBeep [ 2018.12.09. 21:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: pev_state

regener írta:
Az nem létezik mint definíció, amíg létre nem hozod.
A neten ezt a kódot találtam ami alkamazza, de ott is lényegében egy pev_iuser1 makró.

  1. const pev_state = pev_iuser1
  2. const pev_time = pev_fuser1
  3. const pev_time2 = pev_fuser2


Ezek alapján az alábbiakat találtam a hlsdk_const.inc-ben. De pontosabb forráskód esetén derülne ki, tényleg erre gondolt-e a szerző.

Link: https://www.amxmodx.org/api/hlsdk_const/__raw

/**
* Spectating camera mode constants
*
* @note These constants are linked to different camera modes available when you
* are spectating (either dead or when in spectator team). Usually this is
* stored in the pev_iuser1 field in Counter-Strike and Half-Life games.
*/
#define OBS_NONE 0
#define OBS_CHASE_LOCKED 1 // Locked Chase Cam
#define OBS_CHASE_FREE 2 // Free Chase Cam
#define OBS_ROAMING 3 // Free Look
#define OBS_IN_EYE 4 // First Person
#define OBS_MAP_FREE 5 // Free Overview
#define OBS_MAP_CHASE 6 // Chase Overview

Szerző:  Vieni [ 2018.12.10. 07:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: pev_state

Végül jobban megnéztem a kódot (npc plugin) és a pev_iuser2-val volt egyenlő. Aszerint megy a think, hogy mi a pev_state. Ezzel végül belehetett állítani, hogy az npc "mit gondol".
A segítségeket nagyon szépen köszönöm :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/