hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 07:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 236 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 15:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
A változó nevét véletlenül írtam úgy. Észre is vettem, csak megfeledkeztem, hogy javítsam.
Köszönöm az észrevételt, javítottam.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Player Models"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Dooz"
  9.  
  10. new const cModels_Info[][][] = {
  11.     //Menüben levő név | Modell elérési útvonal | Modell neve
  12.     {"CT Első modell","models/player/CT_1/CT_1.mdl", "CT_1"},
  13.     {"CT Második modell","models/player/CT_2/CT_2.mdl", "CT_2"},
  14.     {"T Első modell","models/player/T_1/T_1.mdl", "T_1"},
  15.     {"T Második modell","models/player/T_2/T_2.mdl", "T_2"}
  16. };
  17.  
  18. new g_iModel_Num[33];
  19.  
  20. public plugin_precache(){
  21.     //Lekérjük a cModels_Info const méretét
  22.     new iSize = sizeof(cModels_Info);
  23.    
  24.     //Betöltjük a modelleket
  25.     for(new i; i < iSize; i++)
  26.         precache_model(cModels_Info[i][1]);
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init(){
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.    
  32.     //Regisztráljuk a parancsot, amely majd előhozza a menüt
  33.     register_clcmd( "say /skinem",  "Player_Model_Menu" );
  34.    
  35.     //Regisztráljuk a Player_Spawn függvényt, amely meghívódik, amikor a játékos újraélled
  36.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1);
  37. }
  38.  
  39. public client_putinserver(iId){
  40.     //Csatlakozásnál töröljük a játékos modelljét, azaz az alap modellje lesz
  41.     g_iModel_Num[iId] = -1;
  42. }
  43.  
  44. public Player_Model_Menu(iId){
  45.     new sText[1024], iSize = sizeof(cModels_Info);
  46.  
  47.     formatex(sText, charsmax(sText), "Játékos modell cserélő^n\wOldal:\r%s", iSize > 7 ? "" : " 1/1");
  48.     new iMenu = menu_create(sText, "Player_Model_Menu_Handler");
  49.    
  50.     //Kiíratjuk a modellek nevét a menübe
  51.     for(new i; i < iSize; i++){
  52.         formatex(sText, charsmax(sText), "\w%s", cModels_Info[i][0]);  
  53.         menu_additem(iMenu, sText);
  54.     }
  55.    
  56.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  57.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  58.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  59.    
  60.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  61. }
  62.  
  63. public Player_Model_Menu_Handler(iId, iMenu, iItem){
  64.     if(iItem == MENU_EXIT){
  65.         menu_destroy(iMenu);
  66.         return PLUGIN_HANDLED;
  67.     }
  68.    
  69.     //A változóbe elmentjük a kiválasztott modell számát.
  70.     g_iModel_Num[iId] = iItem;
  71.    
  72.     return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. public Player_Spawn(iId){
  76.     if(!is_user_alive(iId) || g_iModel_Num[iId] == -1)
  77.         return;
  78.    
  79.     //Beállítjuk a játékos modelljét
  80.     cs_set_user_model(iId, cModels_Info[g_iModel_Num[iId]][2])
  81. }


BeepBeep írta:
De miért adod át az [i]iTemp stringet a menü handlernek, ha azt nem dolgozod fel?
Az item != iTemp-pel, ha erre gondolt a szerző (item == int, iTemp == string). :)


Igen, arra gondoltam. Ezzel is tanultam valamit ma. :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Dooz 2018.12.28. 19:20-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 16:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Dooz írta:
A változó nevét véletlenül írtam úgy. Észre is vettem, csak megfeledkeztem, hogy javítsam.
Köszönöm az észrevételt, javítottam.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Player Models"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Dooz"
  9.  
  10. new const cModels_Info[][][] = {
  11.     //Menüben levő név | Modell elérési útvonal | Modell neve
  12.     {"CT Első modell","models/player/CT_1/CT_1.mdl", "CT_1"},
  13.     {"CT Második modell","models/player/CT_2/CT_2.mdl", "CT_2"},
  14.     {"T Első modell","models/player/T_1/T_1.mdl", "T_1"},
  15.     {"T Második modell","models/player/T_2/T_2.mdl", "T_2"}
  16. };
  17.  
  18. new g_iModel_Num[33];
  19.  
  20. public plugin_precache(){
  21.     //Lekérjük a cModels_Info const méretét
  22.     new iSize = sizeof(cModels_Info);
  23.    
  24.     //Betöltjük a modelleket
  25.     for(new i; i < sizeof(cModels_Info); i++)
  26.         precache_model(cModels_Info[i][1]);
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init(){
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.    
  32.     //Regisztráljuk a parancsot, amely majd előhozza a menüt
  33.     register_clcmd( "say /skinem",  "Player_Model_Menu" );
  34.    
  35.     //Regisztráljuk a Player_Spawn függvényt, amely meghívódik, amikor a játékos újraélled
  36.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1);
  37. }
  38.  
  39. public client_putinserver(iId){
  40.     //Csatlakozásnál töröljük a játékos modelljét, azaz az alap modellje lesz
  41.     g_iModel_Num[iId] = -1;
  42. }
  43.  
  44. public Player_Model_Menu(iId){
  45.     new sText[1024], iSize = sizeof(cModels_Info);
  46.  
  47.     formatex(sText, charsmax(sText), "Játékos modell cserélő^n\wOldal:\r%s", iSize > 7 ? "" : " 1/1");
  48.     new iMenu = menu_create(sText, "Player_Model_Menu_Handler");
  49.    
  50.     //Kiíratjuk a modellek nevét a menübe
  51.     for(new i; i < iSize; i++){
  52.         formatex(sText, charsmax(sText), "\w%s", cModels_Info[i][0]);  
  53.         menu_additem(iMenu, sText);
  54.     }
  55.    
  56.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  57.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  58.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  59.    
  60.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  61. }
  62.  
  63. public Player_Model_Menu_Handler(iId, iMenu, iItem){
  64.     if(iItem == MENU_EXIT){
  65.         menu_destroy(iMenu);
  66.         return PLUGIN_HANDLED;
  67.     }
  68.    
  69.     //A változóbe elmentjük a kiválasztott modell számát.
  70.     g_iModel_Num[iId] = iItem;
  71.    
  72.     return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. public Player_Spawn(iId){
  76.     if(!is_user_alive(iId) || g_iModel_Num[iId] == -1)
  77.         return;
  78.    
  79.     //Beállítjuk a játékos modelljét
  80.     cs_set_user_model(iId, cModels_Info[g_iModel_Num[iId]][2])
  81. }


A cél igazából annyi volt ezzel a dologgal. hogy xy kiválaszt a 3-4 skin közül azt meg kapja, ha meg kapta lecsatlakozás után elmenti neki.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole