hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 02:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 266 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 266 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.02. 20:46 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.30. 22:21
Hozzászólások: 4
Sziasztok!
Új vagyok itt, remélem jó helyre kezdtem a témát, ha mégse azért elnézést kérek.
Elkezdtem egy gamemode-ot írni és sikerült összeszednem olyan dolgokat amivel letudom tiltani hogy ha belép valaki a szerverre nem jelenjen meg neki a MOTD ablak és a csapatválasztó se, helyette egy login menü jöjjön elő. Amikor viszont bejelentkezek automatikusan tegye be csapatba és spawnolja le. Ez meg is történik viszont olyan hibába ütköztem hogy amikor a játékost leteszi továbbra is úgy rakosgatja a játékost mint amikor kamerát vált a csapatválasztó mögött és nem tudom hogyan tudnám ezt megakadályozni. Képet is raktam fel a 3 különböző helyre teleportál kb 6 másodpercenként

Ha valakinek nem tiszta még valami vagy érdekelné bármi kódrészlet csak írjatok és pótlom hogy meg tudjuk oldani.


► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.02. 20:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Igen, forrás az kellene.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.02. 21:42 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.30. 22:21
Hozzászólások: 4
Kód:
public plugin_init() 

register_message(get_user_msgid("MOTD"), "DisableMOTD")         //disable motd
register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "DisableTEAM")      //disable team select
register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "DisableTEAM")   


Kód:
public DisableMOTD(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
   return PLUGIN_HANDLED

public DisableTEAM(msgid, dest, id)
{
   if (get_msg_arg_int(1) != TEAM_SELECT_VGUI_MENU_ID)
      return PLUGIN_CONTINUE

   set_force_team_join_task(id, msgid)

   return PLUGIN_HANDLED
}

Kód:
set_force_team_join_task(id, menu_msgid)
{
   static param_menu_msgid[2]
   param_menu_msgid[0] = menu_msgid
   set_task(AUTO_TEAM_JOIN_DELAY, "task_force_team_join", id, param_menu_msgid, sizeof param_menu_msgid)
}

public task_force_team_join(menu_msgid[], id)
{
   if (get_user_team(id))
      return

   force_team_join(id, menu_msgid[0])
}

stock force_team_join(playerid, menu_msgid)
{
   static msg_block
   msg_block = get_msg_block(menu_msgid)
   set_msg_block(menu_msgid, BLOCK_SET)
   cs_set_user_team(playerid, CS_TEAM_SPECTATOR)
   set_msg_block(menu_msgid, msg_block)
   LoginSystemMenu(playerid)
}

Kód:
public JatekBetoltes(playerid)
{
   new terror_count = 0, ct_count = 0
   for( new i; i < MAX_PLAYER; i++ )
   {
      switch( get_user_team( i ) )
      {
         case 1:
         {
            terror_count++
         }
         case 2:
         {
            ct_count++
         }
      }
   }
   if(terror_count <= ct_count)//Ha kevesebb terrorista van vagy egyenlő akkor rakja be terrositába
   {
      cs_set_user_team(playerid, CS_TEAM_T)
      cs_user_spawn(playerid)
      //spawn(playerid)
   }
   else
   {
      cs_set_user_team(playerid, CS_TEAM_CT)
      spawn(playerid)
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.04. 15:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szia.

Ha még a levegőben van a kérdésed:

Próbálj meg class-t beállítani neki. Tudod amikor csapatot választasz,akkor ki kell választani magát a skint is (class). Annó 70-ben én is próbáltam,meg is lett a megoldás,de már nem emlékszem mi volt :lol:

Ui:
Belegondoltam jobban:
Ne állítsd át a csapatot amxx-en belül,hanem hozz létre egy boolent,majd mikor csatlakozik futass le rajta egy parancsot (jointeam 2 pl) majd a boolennek adj egy true értéket,és hookold a jointeamet,ha true akkor lépj ki,ha false akkor tovább,mert ugye akkor te rakod a csapatba. Remélem érted,nem fog ma úgy az agyam.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ultraibolya 2019.04.04. 15:07-kor.
Átgondolva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.04. 19:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
MOTD kikapcsra pedig FTP-n nevezd át az motd.txt-t mondjuk motd.tx-re és nem jön be. (Spórolsz egy parancsot a kliens felé)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.06. 01:55 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.30. 22:21
Hozzászólások: 4
Húha :D
Már 2 napja nem néztem fel mert gondoltam ez halott ügy de akkor talán mégse :xicon_e_biggrin:

ultraibolya írta:
Szia.

Ha még a levegőben van a kérdésed:

Próbálj meg class-t beállítani neki. Tudod amikor csapatot választasz,akkor ki kell választani magát a skint is (class). Annó 70-ben én is próbáltam,meg is lett a megoldás,de már nem emlékszem mi volt :lol:

Ui:
Belegondoltam jobban:
Ne állítsd át a csapatot amxx-en belül,hanem hozz létre egy boolent,majd mikor csatlakozik futass le rajta egy parancsot (jointeam 2 pl) majd a boolennek adj egy true értéket,és hookold a jointeamet,ha true akkor lépj ki,ha false akkor tovább,mert ugye akkor te rakod a csapatba. Remélem érted,nem fog ma úgy az agyam.


Szóval ennek csak kb a felét értem :lol:

Létre kellene hoznom egy globális boolean változót
Amikor szerverre lép, gondolom rá gondolsz client_connect(id) vagy client_putinserver(id)
ez alá kéne egy jointeam és a boolean= true
aztán hogy ezután kéne valamit "hook"olni amit nem értek hogy kéne vagy mi az(nem veled van a gond, én nem értek MÉG hozzá :D )
szóval ezt fejtsd ki nekem részletesebben kérlek :)

regener írta:
MOTD kikapcsra pedig FTP-n nevezd át az motd.txt-t mondjuk motd.tx-re és nem jön be. (Spórolsz egy parancsot a kliens felé)


Egyenlőre házi szerveren csinálgatom abból élek amit találok (ezt találtam 1.re megoldásnak) :D még nem tudom hogy lesz a motd de egyenlőre nem zavar, csak tesztelés során sokat próbálkozok és zavaró hogy folyton okézni kell. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.06. 07:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
  1. new bool:beallt[33] // nem félreérteni a “beálltot”
  2.  
  3. client_putinserver(id)
  4. client_cmd(id,”jointeam 1)
  5. beallt[id]=true
  6.  
  7. register_clcmd(“jointeam”,”check”)
  8.  
  9. public check(id)
  10. If(beallt[id])
  11.   reutn PLUGIN_HANDLED
  12.  
  13. public client_disconnect(id) beallt[id]=false


Persze így a class menü még felugrik neki,de valahogy azt is le lehet vele futtatni,hogy kivalasztat vele automata egy skint.
Próbáld meg így:
  1. client_cmd(id,”jointeam 1;joinclass 1)
//jointclass ahaha

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pika 2019.04.06. 15:26-kor.
Ha már a moderátor sem használ kiemelést.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Spawn bug
HozzászólásElküldve: 2019.04.08. 22:51 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.30. 22:21
Hozzászólások: 4
Nem működik sajna :(

Itt van ez a plugin ebből próbálkoztam de nem igazán sikerül ha esetleg neked menne.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=438587


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole