hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Spawn bug
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29831
Oldal: 1 / 1

Szerző:  akosd127 [ 2019.04.02. 20:46 ]
Hozzászólás témája:  Spawn bug

Sziasztok!
Új vagyok itt, remélem jó helyre kezdtem a témát, ha mégse azért elnézést kérek.
Elkezdtem egy gamemode-ot írni és sikerült összeszednem olyan dolgokat amivel letudom tiltani hogy ha belép valaki a szerverre nem jelenjen meg neki a MOTD ablak és a csapatválasztó se, helyette egy login menü jöjjön elő. Amikor viszont bejelentkezek automatikusan tegye be csapatba és spawnolja le. Ez meg is történik viszont olyan hibába ütköztem hogy amikor a játékost leteszi továbbra is úgy rakosgatja a játékost mint amikor kamerát vált a csapatválasztó mögött és nem tudom hogyan tudnám ezt megakadályozni. Képet is raktam fel a 3 különböző helyre teleportál kb 6 másodpercenként

Ha valakinek nem tiszta még valami vagy érdekelné bármi kódrészlet csak írjatok és pótlom hogy meg tudjuk oldani.


► Spoiler mutatása

Szerző:  Pika [ 2019.04.02. 20:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Spawn bug

Igen, forrás az kellene.

Szerző:  akosd127 [ 2019.04.02. 21:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Spawn bug

Kód:
public plugin_init() 

register_message(get_user_msgid("MOTD"), "DisableMOTD")         //disable motd
register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "DisableTEAM")      //disable team select
register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "DisableTEAM")   


Kód:
public DisableMOTD(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
   return PLUGIN_HANDLED

public DisableTEAM(msgid, dest, id)
{
   if (get_msg_arg_int(1) != TEAM_SELECT_VGUI_MENU_ID)
      return PLUGIN_CONTINUE

   set_force_team_join_task(id, msgid)

   return PLUGIN_HANDLED
}

Kód:
set_force_team_join_task(id, menu_msgid)
{
   static param_menu_msgid[2]
   param_menu_msgid[0] = menu_msgid
   set_task(AUTO_TEAM_JOIN_DELAY, "task_force_team_join", id, param_menu_msgid, sizeof param_menu_msgid)
}

public task_force_team_join(menu_msgid[], id)
{
   if (get_user_team(id))
      return

   force_team_join(id, menu_msgid[0])
}

stock force_team_join(playerid, menu_msgid)
{
   static msg_block
   msg_block = get_msg_block(menu_msgid)
   set_msg_block(menu_msgid, BLOCK_SET)
   cs_set_user_team(playerid, CS_TEAM_SPECTATOR)
   set_msg_block(menu_msgid, msg_block)
   LoginSystemMenu(playerid)
}

Kód:
public JatekBetoltes(playerid)
{
   new terror_count = 0, ct_count = 0
   for( new i; i < MAX_PLAYER; i++ )
   {
      switch( get_user_team( i ) )
      {
         case 1:
         {
            terror_count++
         }
         case 2:
         {
            ct_count++
         }
      }
   }
   if(terror_count <= ct_count)//Ha kevesebb terrorista van vagy egyenlő akkor rakja be terrositába
   {
      cs_set_user_team(playerid, CS_TEAM_T)
      cs_user_spawn(playerid)
      //spawn(playerid)
   }
   else
   {
      cs_set_user_team(playerid, CS_TEAM_CT)
      spawn(playerid)
   }
}

Szerző:  ultraibolya [ 2019.04.04. 15:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Spawn bug

Szia.

Ha még a levegőben van a kérdésed:

Próbálj meg class-t beállítani neki. Tudod amikor csapatot választasz,akkor ki kell választani magát a skint is (class). Annó 70-ben én is próbáltam,meg is lett a megoldás,de már nem emlékszem mi volt :lol:

Ui:
Belegondoltam jobban:
Ne állítsd át a csapatot amxx-en belül,hanem hozz létre egy boolent,majd mikor csatlakozik futass le rajta egy parancsot (jointeam 2 pl) majd a boolennek adj egy true értéket,és hookold a jointeamet,ha true akkor lépj ki,ha false akkor tovább,mert ugye akkor te rakod a csapatba. Remélem érted,nem fog ma úgy az agyam.

Szerző:  regener [ 2019.04.04. 19:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Spawn bug

MOTD kikapcsra pedig FTP-n nevezd át az motd.txt-t mondjuk motd.tx-re és nem jön be. (Spórolsz egy parancsot a kliens felé)

Szerző:  akosd127 [ 2019.04.06. 01:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Spawn bug

Húha :D
Már 2 napja nem néztem fel mert gondoltam ez halott ügy de akkor talán mégse :xicon_e_biggrin:

ultraibolya írta:
Szia.

Ha még a levegőben van a kérdésed:

Próbálj meg class-t beállítani neki. Tudod amikor csapatot választasz,akkor ki kell választani magát a skint is (class). Annó 70-ben én is próbáltam,meg is lett a megoldás,de már nem emlékszem mi volt :lol:

Ui:
Belegondoltam jobban:
Ne állítsd át a csapatot amxx-en belül,hanem hozz létre egy boolent,majd mikor csatlakozik futass le rajta egy parancsot (jointeam 2 pl) majd a boolennek adj egy true értéket,és hookold a jointeamet,ha true akkor lépj ki,ha false akkor tovább,mert ugye akkor te rakod a csapatba. Remélem érted,nem fog ma úgy az agyam.


Szóval ennek csak kb a felét értem :lol:

Létre kellene hoznom egy globális boolean változót
Amikor szerverre lép, gondolom rá gondolsz client_connect(id) vagy client_putinserver(id)
ez alá kéne egy jointeam és a boolean= true
aztán hogy ezután kéne valamit "hook"olni amit nem értek hogy kéne vagy mi az(nem veled van a gond, én nem értek MÉG hozzá :D )
szóval ezt fejtsd ki nekem részletesebben kérlek :)

regener írta:
MOTD kikapcsra pedig FTP-n nevezd át az motd.txt-t mondjuk motd.tx-re és nem jön be. (Spórolsz egy parancsot a kliens felé)


Egyenlőre házi szerveren csinálgatom abból élek amit találok (ezt találtam 1.re megoldásnak) :D még nem tudom hogy lesz a motd de egyenlőre nem zavar, csak tesztelés során sokat próbálkozok és zavaró hogy folyton okézni kell. :)

Szerző:  ultraibolya [ 2019.04.06. 07:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Spawn bug

  1. new bool:beallt[33] // nem félreérteni a “beálltot”
  2.  
  3. client_putinserver(id)
  4. client_cmd(id,”jointeam 1)
  5. beallt[id]=true
  6.  
  7. register_clcmd(“jointeam”,”check”)
  8.  
  9. public check(id)
  10. If(beallt[id])
  11.   reutn PLUGIN_HANDLED
  12.  
  13. public client_disconnect(id) beallt[id]=false


Persze így a class menü még felugrik neki,de valahogy azt is le lehet vele futtatni,hogy kivalasztat vele automata egy skint.
Próbáld meg így:
  1. client_cmd(id,”jointeam 1;joinclass 1)
//jointclass ahaha

Szerző:  akosd127 [ 2019.04.08. 22:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Spawn bug

Nem működik sajna :(

Itt van ez a plugin ebből próbálkoztam de nem igazán sikerül ha esetleg neked menne.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=438587

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/