hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.17. 00:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 117 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 117 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Láthatatlanság
HozzászólásElküldve: 2019.04.06. 10:24 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Üdv, Sziasztok!

Épp egy Furien pluginon dolgozom, és abban kérném a segítségeteket, hogy azt hogyan tudnám megoldni hogy ha megáll a T egy helyben, akkor láthatatlan legyen.


Előre is köszönöm a segítségeteket!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlanság
HozzászólásElküldve: 2019.04.06. 11:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Mármint egy új furient csinálsz?
Vagy alapból nem tartalmazza ezt a mód?

client_prethink,get_user_buttons
Ez a kettő kell. Ha nyomja akkor látható,ha nem nyomja nem láthatod.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlanság
HozzászólásElküldve: 2019.04.06. 13:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Igen, teljesen az elejéről.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlanság
HozzászólásElküldve: 2019.04.06. 18:54 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Tippre én egy kemp pluginba lesnék bele, hogy az miként figyeli a mozgást és a büntetés helyett láthatatlanságot odabiggyesztenék egy csapatszűrés után.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlanság
HozzászólásElküldve: 2019.04.07. 11:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Köszönöm nektek a tippet, tanácsot! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láthatatlanság
HozzászólásElküldve: 2019.04.09. 17:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Tomii írta:
Köszönöm nektek a tippet, tanácsot! :)


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new g_MaxPlayers

new cvar_invisible_factor

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_think("check_speed", "Set_Furiens_Visibility")
   
   cvar_invisible_factor = register_cvar("fr_invisible_factor", "1")
   
   g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Set_Furiens_Visibility(iEnt)
{
   entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)

   new Float:fVecVelocity[3], iSpeed

   for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id) || !fr_core_is_furien(id) || !is_user_alive(id))
         continue;

      if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
      {
         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVecVelocity)
         iSpeed = floatround(vector_length(fVecVelocity))
         if(iSpeed < get_pcvar_num(cvar_invisible_factor)*255)
         {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iSpeed/get_pcvar_num(cvar_invisible_factor))
         }
         else
         {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
         }
      }
      else
      {
         set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
      }
   }
}


Az fr_core_furien(id) helyére majd mehet annak ellenörzése, hogy furien-e egy játékos
Egyébként ha jól emlékszem egy ConnorMcLeon-os pluginból írtam át még anno, de ez nem biztos :)

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole