hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Láthatatlanság
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=29837
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Tomii [2019.04.06. 10:24 ]
Hozzászólás témája:  Láthatatlanság

Üdv, Sziasztok!

Épp egy Furien pluginon dolgozom, és abban kérném a segítségeteket, hogy azt hogyan tudnám megoldni hogy ha megáll a T egy helyben, akkor láthatatlan legyen.


Előre is köszönöm a segítségeteket!

Szerző:  ultraibolya [2019.04.06. 11:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Láthatatlanság

Mármint egy új furient csinálsz?
Vagy alapból nem tartalmazza ezt a mód?

client_prethink,get_user_buttons
Ez a kettő kell. Ha nyomja akkor látható,ha nem nyomja nem láthatod.

Szerző:  Tomii [2019.04.06. 13:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Láthatatlanság

Igen, teljesen az elejéről.

Szerző:  regener [2019.04.06. 18:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Láthatatlanság

Tippre én egy kemp pluginba lesnék bele, hogy az miként figyeli a mozgást és a büntetés helyett láthatatlanságot odabiggyesztenék egy csapatszűrés után.

Szerző:  Tomii [2019.04.07. 11:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Láthatatlanság

Köszönöm nektek a tippet, tanácsot! :)

Szerző:  Vieni [2019.04.09. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Láthatatlanság

Tomii írta:
Köszönöm nektek a tippet, tanácsot! :)


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new g_MaxPlayers

new cvar_invisible_factor

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_think("check_speed", "Set_Furiens_Visibility")
   
   cvar_invisible_factor = register_cvar("fr_invisible_factor", "1")
   
   g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Set_Furiens_Visibility(iEnt)
{
   entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)

   new Float:fVecVelocity[3], iSpeed

   for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id) || !fr_core_is_furien(id) || !is_user_alive(id))
         continue;

      if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
      {
         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVecVelocity)
         iSpeed = floatround(vector_length(fVecVelocity))
         if(iSpeed < get_pcvar_num(cvar_invisible_factor)*255)
         {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iSpeed/get_pcvar_num(cvar_invisible_factor))
         }
         else
         {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
         }
      }
      else
      {
         set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
      }
   }
}


Az fr_core_furien(id) helyére majd mehet annak ellenörzése, hogy furien-e egy játékos
Egyébként ha jól emlékszem egy ConnorMcLeon-os pluginból írtam át még anno, de ez nem biztos :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/