hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.29. 20:35 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
[spoiler]/*================================================================================

[[ZP] Addon: Display the Current Mode
Copyright (C) 2009 by meTaLiCroSS, Vińa del Mar, Chile

This program is free software: you can redistribute it and/or modify
it under the terms of the GNU General Public License as published by
the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
(at your option) any later version.

This program is distributed in the hope that it will be useful,
but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
GNU General Public License for more details.

You should have received a copy of the GNU General Public License
along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.

In addition, as a special exception, the author gives permission to
link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
you do not wish to do so, delete this exception statement from your
version.

** Credits:

- Exolent[jNr]: Big plugin optimization

=================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Customizations]
=================================================================================*/

// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Jelenlegi mod: "

// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
"Varakozas az uj modra...", // No mode Started
"Normal fertozeses", // Normal Infection, single round
"Nemesis mod", // Nemesis Mode (zombie boss)
"Tulelo mod", // Survivor Mode (human boss)
"Raj mod", // Swarm round (no infections)
"Tobbszoros fertozeses mod", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
"Pestis mod", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
"Ismeretlen mod" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
// R G B
{255, 255, 255}, // No mode Started
{0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
{255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
{0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
{255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
{0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
{255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
{255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.65

// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.2

// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0

/*================================================================================
Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/

// Variables
new g_SyncHud, g_Mode

// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central

public plugin_init()
{
// Plugin Info
register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")

// Round Start Event
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")

// Enable Cvar
cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")

// Server Cvar
register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)

// Variables
g_SyncHud = CreateHudSyncObj()

// Getting "zp_on" cvar
if(cvar_exists("zp_on"))
cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")

// If Zombie Plague is not running (bugfix)
if(!get_pcvar_num(cvar_central))
pause("a")
}

public client_putinserver(id)
{
// Setting Hud
set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}

public event_RoundStart()
{
// Update var (no mode started / in delay)
g_Mode = 0
}

public mode_hud(id)
{
// If the Cvar isn't enabled
if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
return;

// Hud Options
set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)

// Now the hud appears
ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}

public zp_round_started(mode, id)
{
// Update var with Mode num
g_Mode = mode

// An unofficial mode
if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/[/spoiler]
Ezt a mod kijelzőt meg kellene csinálni ezzel : set_hudmessage(0, 42, 170, 0.0, 0.15, 0, 6.0, 12.0)

------
Meg kellene nekem 1 olyan roundsound ami zombin is működik ( Ha linket tudna valaki adni )


Thx!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.29. 20:37 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Juic3Maci írta:
[spoiler]/*================================================================================

[[ZP] Addon: Display the Current Mode
Copyright (C) 2009 by meTaLiCroSS, Vińa del Mar, Chile

This program is free software: you can redistribute it and/or modify
it under the terms of the GNU General Public License as published by
the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
(at your option) any later version.

This program is distributed in the hope that it will be useful,
but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
GNU General Public License for more details.

You should have received a copy of the GNU General Public License
along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.

In addition, as a special exception, the author gives permission to
link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
you do not wish to do so, delete this exception statement from your
version.

** Credits:

- Exolent[jNr]: Big plugin optimization

=================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Customizations]
=================================================================================*/

// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Jelenlegi mod: "

// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
"Varakozas az uj modra...", // No mode Started
"Normal fertozeses", // Normal Infection, single round
"Nemesis mod", // Nemesis Mode (zombie boss)
"Tulelo mod", // Survivor Mode (human boss)
"Raj mod", // Swarm round (no infections)
"Tobbszoros fertozeses mod", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
"Pestis mod", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
"Ismeretlen mod" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
// R G B
{255, 255, 255}, // No mode Started
{0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
{255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
{0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
{255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
{0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
{255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
{255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.65

// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.2

// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0

/*================================================================================
Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/

// Variables
new g_SyncHud, g_Mode

// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central

public plugin_init()
{
// Plugin Info
register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")

// Round Start Event
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")

// Enable Cvar
cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")

// Server Cvar
register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)

// Variables
g_SyncHud = CreateHudSyncObj()

// Getting "zp_on" cvar
if(cvar_exists("zp_on"))
cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")

// If Zombie Plague is not running (bugfix)
if(!get_pcvar_num(cvar_central))
pause("a")
}

public client_putinserver(id)
{
// Setting Hud
set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}

public event_RoundStart()
{
// Update var (no mode started / in delay)
g_Mode = 0
}

public mode_hud(id)
{
// If the Cvar isn't enabled
if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
return;

// Hud Options
set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)

// Now the hud appears
ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}

public zp_round_started(mode, id)
{
// Update var with Mode num
g_Mode = mode

// An unofficial mode
if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/[/spoiler]
Ezt a mod kijelzőt meg kellene csinálni ezzel : set_hudmessage(0, 42, 170, 0.0, 0.15, 0, 6.0, 12.0)

------
Meg kellene nekem 1 olyan roundsound ami zombin is működik ( Ha linket tudna valaki adni )


Thx!

2.: zombiba nincs alapból roundsound ?:D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.29. 20:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
De van .. wav. Formátumú !
De nekem mp3 -ba kéne régen volt olyan pluginom haverom küldte de azota ujra lett rakva gépem :S

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.29. 21:01 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Customizations]
=================================================================================*/

// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Jelenlegi mod: "

// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
"Varakozas az uj modra...",   // No mode Started
"Normal fertozeses",    // Normal Infection, single round
"Nemesis mod",    // Nemesis Mode (zombie boss)
"Tulelo mod",    // Survivor Mode (human boss)
"Raj mod",    // Swarm round (no infections)
"Tobbszoros fertozeses mod",    // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
"Pestis mod",    // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
"Ismeretlen mod"    // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
//   R   G   B
{255, 255, 255},    // No mode Started
{0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
{255, 0, 0},    // Nemesis Mode (zombie boss)
{0, 0, 255},    // Survivor Mode (human boss)
{255, 255, 0},    // Swarm round (no infections)
{0, 255, 0},    // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
{255, 0, 0},    // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
{255, 255, 255}    // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.0

// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.15

// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0

/*================================================================================
Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/

// Variables
new g_SyncHud, g_Mode

// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central

public plugin_init()
{
// Plugin Info
register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")

// Round Start Event
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")

// Enable Cvar
cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")

// Server Cvar
register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)

// Variables
g_SyncHud = CreateHudSyncObj()

// Getting "zp_on" cvar
if(cvar_exists("zp_on"))
cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")

// If Zombie Plague is not running (bugfix)
if(!get_pcvar_num(cvar_central))
pause("a")
}

public client_putinserver(id)
{
// Setting Hud
set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}

public event_RoundStart()
{
// Update var (no mode started / in delay)
g_Mode = 0
}

public mode_hud(id)
{
// If the Cvar isn't enabled
if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
return;

// Hud Options
set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)

// Now the hud appears
ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}

public zp_round_started(mode, id)
{
// Update var with Mode num
g_Mode = mode

// An unofficial mode
if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
}

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.29. 21:05 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ahol kéri a hangokat, azt átirod( "spk" -t erre: "mp3 play" )

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.29. 23:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Iron amit küldtél az nem jó !

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.30. 09:10 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nem küldtem semmit :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.30. 13:30 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
De a Hud -ot az nemjó !!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.30. 13:34 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Kiki amit küldtél az jó ! Csak nekem kéken kellene :/

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD+ROUNDSOUND
HozzászólásElküldve:2011.12.30. 16:26 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Juic3Maci írta:
De a Hud -ot az nemjó !!

NEM KÜLDTEM HUDot azt kiki küldött xD

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole