hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Optimális futás (switch vs if) [Megoldva]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30009
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Adek [ 2019.08.24. 17:48 ]
Hozzászólás témája:  Optimális futás (switch vs if) [Megoldva]

Kedves Olvasó!

Mielőtt neki kezdtem a plugin írásnak egy optimalizálásról szóló angol cikket olvastam el ( https://wiki.alliedmods.net/Optimizing_Plugins_(AMX_Mod_X_Scripting) )

A cikk azt taglalja a "Switch instead of If" bekezdésben, hogy a switch használata optimálisabb az if helyett,
abban az esetben ha egy változó értékét akarjuk összehasonlítani, hogy fix értékekkel egyenlő-e.

A kérdésem arra irányul, hogyha csak 1 értéket akarunk tesztelni, hogy egyenlő-e egy fix értékkel akkor is optimálisabb-e switch-et használni?
Mivel a cikk nem tér ki kifejezetten arra az esetre ha csak egyszer akarjuk tesztelni az értéket.

Példa:
E HELYETT:
Kód:
if (team == TEAM_T)
{
    //...code
}


EZT HASZNÁLNI:
Kód:
switch (team)
{
  case TEAM_T:
   {
        //code...
   }
}


Előre is köszönöm a segítőkész olvasók válaszát!

Szerző:  regener [ 2019.08.24. 22:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Optimális futás (switch vs if)

Switch használata az olvashatóságot is javítja, így átláthatóbb marad a pluginod. Viszont mivel olyankor csak 1x használja az "if" funkciót szerintem nem kell, mert ha nem igaz rögtön jön az "else" ág.

Szerző:  BeepBeep [ 2019.08.25. 11:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Optimális futás (switch vs if)

Szia
Ajánlom ezt a témát, azon belül is a kérdező 2. pontját és a hozzá kapcsolódó válaszokat. :)
viewtopic.php?f=9&t=29843

De ha csak egy egyszerű feltételt akarsz meghatározni, az rövidebb if használatával. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/