Köszi a választ, valójában ezekre volt szükségem:
rm_exclmaxupdr 101 //ha több mint a max, erre rakja az updateratet
rm_exclminupdr 100 //ha kevesebb mint a min, akkor erre
rm_exclmaxrate 30000 //ugyan ezek rate-be
rm_exclminrate 20000
Akkor még annyi kérdésem lenne, ezek az értékek kiszámíthatók ugyanazzal a képlettel (drek's formula), amit egy angol oldalon találtam még régebben? Csak ott a server.cfg-s konfigot magyarázta (367-es kbps-vel):
Kód:
Anyway, first you need to figure out your max slots number. This is directly from support.
With your upload speed you can host maybe 9 or 10 players at the most. Now let's see drek's formula, your hardware can support anything to 32 so hardware specs not an issue.
sv_maxrate = bandwidth X 125 / server size
So, 367x125/10= 4587.5
Round this out and your maxrate would be sv_maxrate 4600
Next would be your maxupdaterate.
sv_maxupdaterate = sv_maxrate / 300
So 4600/300= 15.33333333333333
Round it off to 15. sv_maxupdaterate 15
If you experience lag then lower your maxupdatrate until pings become stable.
So here is your slots and rates.
maxplayers 10
sv_maxrate 4600
sv_maxupdaterate 15
sv_minrate 0
128K uplink = 4 players (2 players for srcds)
256k uplink = 7 players (4 players for srcds)
320k uplink = 9 players (6 players for srcds)
512k uplink = 14 players (9 players for srcds)
768k uplink = 21 players (14 players for srcds)
1024k uplink = 28 player (19 players for srcds - note 16 players is max for HL2DM)
1140k uplink = 32 players (max for HLDS) (21 players for CS:S)
1708k uplink = 32 players for CS:S (max)
Ezek szerint én növelhetem a slotot többre is, de az akkor a teljesítmény rovására menne, de legalább nem laggolna, csak kevesebb FPS. Az enyém most 8 slotosra van konfigolva, így (egy előző topikban leírtam már):
Kód:
360 x 125/8 = 5625
5625/300 = 18,75 = 18
sv_maxrate 5625
sv_maxupdaterate 18
Vagyis akkor ezeket ugyanúgy megcsinálhatom a pluginban is ha jól értelmezem.