hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 200 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 199 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pörgetés plugin
HozzászólásElküldve: 2019.08.28. 02:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.

Van egy "pörgetés" mondhatni szerencsejáték plugin, ebből ha beírja /porget akkor sorsol neki 2 féle lehetőségből.


1. lehetőség hogy vesztett ezért elődobna egy random playernek egy olyan menüt, ahol azt a játékost aki pörgetett megütheti 1x 5/10/15hps sebzéssel.

2. lehetőség pedig ha nyert akkor annak a playernek dobja ki azt a menüt amelyik nyert és akármenyik playert megüthesse 1x 5/10/15hps sebzéssel.

A többit meg tudnám oldani, különböző jutalmakkal stb, csak ezt az fontos részét ami pont kellene nem :'D.

igazábol nem sokáig jutottam :D itt ennél el is akadtam.. :/


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <print_color>
  4.  
  5. new Batorsag[33];
  6.  
  7. public plugin_init(){
  8.     register_plugin("Pörgetés", "0.1.0", "");
  9.    
  10.     register_clcmd("say /porget","porgetes");
  11.     register_clcmd("say_team /porget","porgetes");
  12. }
  13. public porgetes(id){
  14.     if(!is_user_alive(id) && Batorsag[id] == 100)
  15.        
  16.     switch(random_num(1,20)){
  17.         case 1:{
  18.             print_color(id, "Beleneztel hahahaha");
  19.             leutikmertvesztettel(id);
  20.         }
  21.         case 2..20:{
  22.             print_color(id, "Atjukasztottad, most meguthetsz valakit!");
  23.             utszmertnyertel(id);
  24.         }
  25.     }
  26.     else{
  27.         print_color(id, "Nincs elegendo batorsagod hogy elkezd a jatekot");
  28.     }
  29. }
  30. public leutikmertvesztettel(id){
  31.     print_color(id, "le lett utve rajtad, most mar megnyugodhatsz");
  32. }
  33. public utszmertnyertel(id){
  34.     print_color(id, "Uthetsz valakin egyet.");
  35. }


valaki valamilyen tippet vagy esetleg pontonként felvázolná hogy hogyan kezdjek neki annak a résznek?

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pörgetés plugin
HozzászólásElküldve: 2019.08.28. 23:04 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.24. 05:30
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Azt nem tudom garantálni hogy a chat szövegeket jókor fogja kiírni mivel tesztelni most nem tudok, viszont a funkciót 100%-san betölti.

AMX Mod X Compiler 1.10.0.5254
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Header size: 468 bytes
Code size: 1408 bytes
Data size: 1212 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 19472 bytes
Done.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

 
new Batorsag[33];
new KivalasztvaUtesre[33];
 
public plugin_init(){
    register_plugin("PörgetĂ©s", "0.1.0", "");
   
    register_clcmd("say /porget","porgetes");
    register_clcmd("say_team /porget","porgetes");
}
public porgetes(id){
    if(!is_user_alive(id) && Batorsag[id] == 100)

   if(!is_user_alive(id))
   {
      client_print_color(id, "Eletbe kell lenned hogy tud hasznalni");
      return;
   }

   if(Batorsag[id] < 100)
   {
      client_print_color(id, "Nincs elegendo batorsagod hogy elkezd a jatekot");
      return;
   }
       
    switch(random(19))
   {
        case 0:
      {
            client_print_color(id, "Beleneztel hahahaha");
            leutikmertvesztettel(id);
        }
        default:
      {
            client_print_color(id, "Atlyukasztottad, most meguthetsz valakit!");
            utszmertnyertel(id);
        }
    }
}
public leutikmertvesztettel(id)
{
   new Players[32], iNum;
   get_players(Players, iNum, "ch");

   new RandomPlayer = radnom(iNum);

   KivalasztvaUtesre[Players[RandomPlayer]] = id;
   Megut_menu(Players[RandomPlayer]);
    client_print_color(id, "le lett utve rajtad, most mar megnyugodhatsz");
}
public utszmertnyertel(id)
{
   Kivalaszt(id);
    client_print_color(id, "Jol agyon utottel valakit.");
}

public Kivalaszt(id)
{
   formatex(String, charsmax(String), "Kit akarsz megutni?", Prefix);
    new menu = menu_create(String, "Kivalaszt_h");
   new Players[32], iNum;
    get_players(Players, iNum, "ch");
   new Name[32];
   new NumStr;
    for (new i=0; i<iNum; i++)
    {
      get_user_name(Players[i], Name, 31);
      NumStr = num_to_str(Players[i]);
      menu_additem(menu, Name, NumStr, 0);
    }

   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Lapozas Elore");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Lapozas Vissza");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nem bantok senkit");
   menu_display(id, menu);
}

public Kivalaszt_h(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
    {
       menu_destroy(menu);
       return;
    }
   new data[9], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);

   KivalasztvaUtesre[id] = key;
   Megut_menu(id);
   menu_destroy(menu);
}

Megut_menu(id)
{
   new Name[32];
   get_user_name(KivalasztvaUtesre[id], Name, 31);
   formatex(String, charsmax(String), "Mennyire akarsz oda b*szni neki: %s", Name);
    new menu = menu_create(String, "Megut_menu_h");

   menu_additem(menu, "Kicsit (-5hp)", "0", 0);
   menu_additem(menu, "Csattanosat (-10hp)", "1", 0);
   menu_additem(menu, "Izomboo (-15hp)", "2", 0);

   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nem bantok senkit");
   menu_display(id, menu);
}

public Megut_menu_h(id, meun, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
    {
       menu_destroy(menu);
       return;
    }
   new data[9], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);

   switch(key)
   {
      case 0:
      {
         user_slap(KivalasztvaUtesre[id], 5, 1);
      }
      case 1:
      {
         user_slap(KivalasztvaUtesre[id], 10, 1);
      }
      case 2:
      {
         user_slap(KivalasztvaUtesre[id], 15, 1);
      }
   }

   menu_display(id, menu);
}

_________________
Saját munkák, közreműködések:
NextLvL Mód - SKA 2.1
Sebesség korlát
kovakovi2000 @ cs 1.6 - gyenge/terhelt szerver hitbox javítás

Kép

Ők köszönték meg kovakovi2000 nek ezt a hozzászólást: HellEnergY (2019.08.29. 03:00)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pörgetés plugin
HozzászólásElküldve: 2019.08.29. 03:01 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
kovakovi2000 írta:
Azt nem tudom garantálni hogy a chat szövegeket jókor fogja kiírni mivel tesztelni most nem tudok, viszont a funkciót 100%-san betölti.

AMX Mod X Compiler 1.10.0.5254
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Header size: 468 bytes
Code size: 1408 bytes
Data size: 1212 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 19472 bytes
Done.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

 
new Batorsag[33];
new KivalasztvaUtesre[33];
 
public plugin_init(){
    register_plugin("PörgetĂ©s", "0.1.0", "");
   
    register_clcmd("say /porget","porgetes");
    register_clcmd("say_team /porget","porgetes");
}
public porgetes(id){
    if(!is_user_alive(id) && Batorsag[id] == 100)

   if(!is_user_alive(id))
   {
      client_print_color(id, "Eletbe kell lenned hogy tud hasznalni");
      return;
   }

   if(Batorsag[id] < 100)
   {
      client_print_color(id, "Nincs elegendo batorsagod hogy elkezd a jatekot");
      return;
   }
       
    switch(random(19))
   {
        case 0:
      {
            client_print_color(id, "Beleneztel hahahaha");
            leutikmertvesztettel(id);
        }
        default:
      {
            client_print_color(id, "Atlyukasztottad, most meguthetsz valakit!");
            utszmertnyertel(id);
        }
    }
}
public leutikmertvesztettel(id)
{
   new Players[32], iNum;
   get_players(Players, iNum, "ch");

   new RandomPlayer = radnom(iNum);

   KivalasztvaUtesre[Players[RandomPlayer]] = id;
   Megut_menu(Players[RandomPlayer]);
    client_print_color(id, "le lett utve rajtad, most mar megnyugodhatsz");
}
public utszmertnyertel(id)
{
   Kivalaszt(id);
    client_print_color(id, "Jol agyon utottel valakit.");
}

public Kivalaszt(id)
{
   formatex(String, charsmax(String), "Kit akarsz megutni?", Prefix);
    new menu = menu_create(String, "Kivalaszt_h");
   new Players[32], iNum;
    get_players(Players, iNum, "ch");
   new Name[32];
   new NumStr;
    for (new i=0; i<iNum; i++)
    {
      get_user_name(Players[i], Name, 31);
      NumStr = num_to_str(Players[i]);
      menu_additem(menu, Name, NumStr, 0);
    }

   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Lapozas Elore");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Lapozas Vissza");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nem bantok senkit");
   menu_display(id, menu);
}

public Kivalaszt_h(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
    {
       menu_destroy(menu);
       return;
    }
   new data[9], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);

   KivalasztvaUtesre[id] = key;
   Megut_menu(id);
   menu_destroy(menu);
}

Megut_menu(id)
{
   new Name[32];
   get_user_name(KivalasztvaUtesre[id], Name, 31);
   formatex(String, charsmax(String), "Mennyire akarsz oda b*szni neki: %s", Name);
    new menu = menu_create(String, "Megut_menu_h");

   menu_additem(menu, "Kicsit (-5hp)", "0", 0);
   menu_additem(menu, "Csattanosat (-10hp)", "1", 0);
   menu_additem(menu, "Izomboo (-15hp)", "2", 0);

   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nem bantok senkit");
   menu_display(id, menu);
}

public Megut_menu_h(id, meun, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
    {
       menu_destroy(menu);
       return;
    }
   new data[9], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);

   switch(key)
   {
      case 0:
      {
         user_slap(KivalasztvaUtesre[id], 5, 1);
      }
      case 1:
      {
         user_slap(KivalasztvaUtesre[id], 10, 1);
      }
      case 2:
      {
         user_slap(KivalasztvaUtesre[id], 15, 1);
      }
   }

   menu_display(id, menu);
}


Köszönöm szépen, azokat ha nem működik kijavítom :)

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole