hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 385 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 384 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2019.10.14. 15:53 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2019.07.12. 13:47
Hozzászólások:308
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 51 alkalommal
Helló! Minap észrevettem, hogyha kicsit sok az FPS-em, akkor overflowol a regrendszer,

Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.


Valaki megtudná oldani, hogy ne overflowolja a klienseket? Nagyon szépen köszönöm!

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2019.10.14. 16:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.03.22. 18:22
Hozzászólások:2978
Megköszönt másnak: 117 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ne prethinkbe rakd,hanem pl putinserverbe set_task másodpercenként loopolva

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2019.10.14. 16:18 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Azért mert a client_PreThink-ben van:
PreThink is called every time before a client renders a frame with physics. This means that if the client's FPS is 50, it will be called 50 times a second, just before each frame is actually rendered. This gives you a fraction of a second to change whatever you need to, before the client actually renders the frame.

Egy sima spawn/csapatválasztás után screenfade jobb.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2019.10.14. 16:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2019.07.12. 13:47
Hozzászólások:308
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 51 alkalommal
Köszönöm!!

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole